مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

69

دیروز با یه حساب و کتاب ذهنی به این نتیجه رسیدم که از وقتی با پسر در ارتباطم هیچ روزی بدون سلام، صبحت بخیر مگی نگذشته! واقعا میتونم بگم هیچ‌روزی... اون وقت امروز صبح که سر حال چشم باز کردم دیدم پسر پیداش نیست و صبح بخیرم بهم نگفته!!! :دی 


+ نتیجه اخلاقیش اینه که حتی در خلوت خویش هم لب به تحسین هیچ شخص و هیچ اتفاقی باز نکنم که فرداش اینجوری تو ذوقم نخوره

نظرات 9 + ارسال نظر
بلاگر 1398/09/05 ساعت 14:24 http://tosan35.blogsky.com

وقتی به کسی اجازه میدی یه جوری بالا ببره شما رو ، این قدرت و اجازه را هم داره که پرتتون کنه پایین ، هر چی ارتفاع بیشتر باشه ، شدت ضربه بیشتره
یه جورایی عادت کردن به چیزای خوشایندی که اختیارش دست خودمون نیست هم ، همین بلایی را که نوشتم را میتونه سرمون بیاره

درسته...
اون عادت کردن به چیزای خوشایند رو جالب گفتین

بله بله

رها 1398/08/30 ساعت 21:54

خیلی جالبه الان ک من قطع بلاگ اسکای باز... عجیبا

چی؟
شاید باورت نشه ولی این روزا اصلا حسشو نداشتم بیام چک کنم آیا بلاگ‌اسکای باز میشه یا نه

مجتبی 1398/08/29 ساعت 06:32

سلام صبح بخیر خوبی ؟؟

سلام
یاد گروه‌های قدیم یاهو افتادم که یهو یکی می‌اومد و سلام علیک می‌کرد

۱۹۰۰ 1398/08/25 ساعت 20:59

از اتفاقات رو مخی واقعا :)))

منم هرچی اینطوری حتی از دلم هم بگذره ... فرداش خراب میشه

هی وای کاش همدرد نبودیم

محدثه 1398/08/25 ساعت 08:30

ببین من قشنگ میفهمم چی میگی. ما دکتر میریم برگ ویزیت و فاکتور اینا رو در میاریم همسر میفرسته به محل کارش وپول مقداریش به ما عودت داده میشه، تو دوماه گذشته کلی دکتر رفتنی بود، دوشنبه گفت خانم اینا رو جمع کن دیگه پرونده دکتر رفتنمون گویا قیچی شد ، من ارسال کنم، خانووووووم نشون به اون نشون من از سه شنبه هر روز تو مطب دکتر نشستم، جوری که دختر سه سالم قلنج گرفت رفتیم پول ویزیت دادیم رفتیم تو خوب شده بود، منم الان بعد سرماخوردگی که قرصم پریروز تموم شد الان باز گلو درددارم. نگو دراز روده ام ببین چقدر بهم فشار اومده

ای بابا... امیدوارم زود این مسیر طی شه و شمام خووووب و سرحال به زندگی عادی برگردی
دختر سه ساله‌تو ببوس، چقد بچه تو اون سن هیجان‌انگیزه

گیلاس 1398/08/24 ساعت 10:04

الان تیترت میگه که ۶۹ روز شده؟

نه تیترم برای خودمه یجورایی... ربط داره به مفهوم این پست
ببین نگاه کن، 6 , 9 بر عکس همن

توضیحش سخته

آویشن 1398/08/24 ساعت 06:17 http://dittany.blogsky.com

ای وای من ، چرا خب
یه اسپند واسه خودت دود کن ، چشم خوردی

هاهاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد