مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

برای خواهر عزیزم


آخرین باری که اینجوری از هم خداحافظی کرده بودیم تو دانشجو بودی و من هم... باورم نمیشد چهار سال کارشناسیت تموم شده و خیلی زود بر میگردی، مثل حالا که باورم نمیشه سه‌شنبه سفرت تموم میشه و بر می‌گردی...


+وقتی درسش تموم شد و خواست برگرده با تمام پولای تو‌ جیبیم رفتم خرید و از لوازم آرایشی خوب شهرمون یه رژ گرون به خیال خودم البته خریدم. با پول کم من اون مبلغ زیادی بود...

نظرات 6 + ارسال نظر

زمان زودمیگذره

خیلی

آویشن 1398/08/19 ساعت 19:17

دقیقا ، کاملا درکت می کنم

من منتظر پست های عاشقانه هستما... همون عاشقانه های ناپیدا که فقط خودت میدونی

ای‌بابا

مریم 1398/08/18 ساعت 11:29

سلام
امیدوارم خدا شما خواهران مهربون برای هم نگه داره و رابطه تون همیشه پر از مهر و صافی باشه

ممنوووون

' 1398/08/17 ساعت 00:03

چوپان چطوره؟

شما اول خودتو معرفی کن همینجوری که نمیگم حال دوستمو

آویشن 1398/08/16 ساعت 06:37 http://dittany.blogsky.com

امیدوارم هر جا هستند همیشه شاد و سلامت باشند چه در کنار تو چه در جایی دیگر

ممنون مهربون
تو که خواهر داری میدونی چی میگما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد