مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حال خوب زندگی معمولی ما

امروز صبح با سلام‌ سلام،

مگی کجایی بیدار شدم. وی از سر کارش‌ یهو بی‌خبر رفته بود صبحونه بخوره و دلش نیومده بود بی‌ من‌... 


+ مثلا میتونم این کاراشو از سر علاقه‌ش ببینم ولی بازم برام جالبه که ابراز علاقه‌ی کلامی در رابطه‌مون جایی نداره ^_^

نظرات 6 + ارسال نظر
آویشن 1398/09/09 ساعت 04:36

اون اموجی شیطون که گذاشتی اصلا بهت نمیاد کوچولوی دوست داشتنی
بی شوخی ولی صبور باش میگه حتما.
من ولی خودم از بس احساساتی هستم مطمئنم اگه روزی عاشق بشم سریع و زود اعتراف می کنم

خیلی هم بهم میاد
لطفا خودتو کنترل کن، خیلی به ندرت پیش میاد کسی ارزش بیان احساس رو داشته باشه... من که شدیدا خوددار هستم در این زمینه

خب براش سخته

حانیه 1398/09/02 ساعت 03:12

:/

آویشن 1398/08/13 ساعت 19:11 http://dittany.blogsky.com

خب پس حدسم درست بود‌. از اون تیپ افرادی هست که تو رفتار نشون میدن دوست داشتن و نه کلام. البته بعضی ها هم وسواس دارن رو گفتنش و دلشون نمی خواد بی مهابا و همین جوری یهویی خرج کنن گفتن این کلمه رو، اینم جنبه مثبت قصیه هست به نظرم و مونده تا وقتی همه چیز جدی شد بهت بگه

وای من انتظار دارم بتونه کلامی هم ابراز محبت کنه
آره، شاید... منم چون هنوز خیلی مطمئن نیستم دیگه مته به خشخاش نمیذارم

دل آرام 1398/08/09 ساعت 15:02

طبیعیه. بعد از خواستگاری رسمی و بله برون احتمالا ایشون میگه دوستت داره. و بعد از عقد شما میگی

اووووووه، خییییییلی دیره شاید کار به اونجا نکشید

Ali 1398/08/09 ساعت 12:36

از خودت شروع کن اگه دوستش داری
چه ایرادی داره؟

چمیدونم، آخه ما حرف محبت‌آمیز می‌زنیم به هم
صرفا این جمله رو مستقیم نمیگیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد