مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی پرونده‌ی کارای نیمه‌تمومت رو می‌بندی

من از فروردین دیگه رسما سر کار نرفتم و به همین دلیل حقوقی هم از شرکت دریافت نکردم، از اونجایی که رئیس سابق یه دینی به ما داشت کسی راهنماییمون کرد که ازش بخوایم ما رو نیز در گروه تعدیلی ها بذاره و گذاشت. 

در واقع اینجوری بود که اگرم می‌خواستیم ادامه کار بدیم احتمالا چند ماه بیشتر نگه نمیداشتمون با وضعیت ورشکستی و ... که داشت. خلاصه اینجوری شد که پس از کلی تلاش و مساعدت رییس بی‌اخلاق و معتادمون:دی بنده قراره بی/مه بی/ک/اری بگیرم و از این بابت بسی خرسندم، نه برای اون حقوق موقتی که بهم میدن بیشتر برای سابقه‌ای که برام رد میشه

پست قبلی که نوشته بودم و از بی‌مسئولیتی و تنبلیم گفته بودم باعث شرمندگیم شد و امروز رفتم کارای نهاییشو انجام دادم و الان میتونم یه آخیش محکم بگم و روی تختم دراز بکشم درحالیکه کتاب جدیدمو شروع می‌کنم ، از صدای بارون هم لذت ببرم *_*


* حالا یکی بگه بعد این مدت چی کار کنم؟ بیمه‌مو ول‌ کنم؟ یا شاید دنبال یه کار موقت دیگه باشم؟

نظرات 6 + ارسال نظر
شبنم 1398/08/08 ساعت 09:29

سلام بعد از مدت های زیادی خیلی اتفاقی بهت سر زدم
عزیزم اگه بیمه ات خودت رد کنی یا از جای دیگه ای رد بشه بیمه بیکاری دیگه بهت تعلق نمیگیره
البته اطلاعات من برای 10 سال پیش هست که آقام استفاده میکرد الان باز سوال کن اگه همون قانون باشه به مشکل بر نخوری یه وقت

سلام شبنم جان، با تشکر از حضور دوباره‌ت
درست میگی الان که نمیشه ولی از روزی که بیمه‌ بیکاریم قطع شه میتونم‌ اقدام کنم برای بیمه‌های دیگه

آویشن 1398/08/03 ساعت 13:24 http://dittany.blogsky.com

به نظرم تا بری سر کار بعدی ، فاصله ننداز و خودت برو حق بیمه رو پرداخت کن ، چندتا از دوستام که کارای شخصی انجام میدن خودشون خودشون و بیمه کردن ، حق بیمش هم تا اونجایی که می دونم زیاد تفاوتی با حق بیمه ای که کارفرما میده نداره. بیمه بیکاری نگیر الان ، حیفه واقعا الان بخوای بسوزونیش. مگه اینکه تصمیمت جدی هست که دیگه هیچوقت سرکار نری . کلا تصمیم با خودته

مرسی از نظرت آویش مهربون

Delaram 1398/08/02 ساعت 11:39

برو بیمه و بگو نمیخوام مدتی که بیکارم بیمه ام قطع بشه، بیمه خویش فرما چه مدلیه، پرس و جو کن. بین بیمه ات فاصله نیفته بهتره. زودتر اقدام کن.

مرسی ازت
ایشالا این کارو می‌کنم حتما

دیانا 1398/08/01 ساعت 00:10 http://Mohiig24.blogsky.com

کار . دنبال کار بگرد .
بااارون امروز اولین بارون بود خیلی کیف داد هیشکی دلش نمیخواست بره سر کلاس همه تو حیاط دانشگاه مشغول چرخیدن و خیس شدن بودن
پیغامم رو خوندی ؟

آخه من یه کار آزاد دارم و نمیدونم بگم خوشبختانه یا متاسفانه سرم گرم اونه
کار اداری رو دوست داشتم ولی خیلی خسته میشدم و از کار دیگه‌م میموندم رسما
آخی کجایین شما؟ ما از اول پاییز تاااا بخوای بارون داشتیم

+ چه پیغامی؟ خصوصی؟ نه نرسیده

هانی 1398/07/30 ساعت 20:07

پیشتر بیشتر از کتابات می‌نوشتیا

هم بیشتر می‌خوندم، هم‌ حال نوشتن درباره‌شون بیشتر بود
بیحال شدم

دل آرام 1398/07/30 ساعت 16:53

اگه ماهی چهارصد پونصد میتونی جور کنی، خودت پرداخت کن، اگه نه، یه کار کوچولو پیدا کن چهارصد پونصد بیمه خویش فرما رد کن با درآمدش،
شیطون چه کتابی مینویسی؟ رو نکرده بودی

خانوم نویسنده من مثل شما نیستم من نهایت هنرم خوندن کتابه شروع به خوندن‌ کردم

+ آره من یه کار آزاد دارم، میتونم خودم پرداخت کنم. احتمالا همین کارو می‌کنم، اصلا آشنایی ندارم با روند کارای اداری و ... بیمه
فکر می‌کردم حتما باید از طرف شرکتی رد بشه و شخصی نمیتونه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد