مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من دلم چای می‌خواست اما دلم نیومد سورپرایز کوچولوشو به هم بزنم.

بعد از این جریان‌های پیش آمده پسر بیش از پیش بهم توجه می‌کنه و حس می‌کنم داره تلاش می‌کنه از دلم در بیاره... البته خودش میگه اینجوری نیست و مثل همیشه‌ست

کار پسر نزدیکی‌های خونه‌ی ماست، امروز نیم ساعت بین کارش وقت آزاد داشت دقیقا نیم ساعت و تو اون نیم ساعت اومد دنبالم و برام آب اخته خرید چون معتقده اولین آب توت و آب اخته رو خودش باید بهم بده

نظرات 2 + ارسال نظر
آویشن 1398/07/21 ساعت 13:46 http://dittany.blogsky.com

ای جان ، ایشالا همیشه همین جوری سورپرایز بشی و زندگیت با قشنگی ها همراه باشه. والا که زندگی کوتاهتر از این حرفاست که بخوایم از هم دلخور و ناراحت باشیم ، همین که داره از دلت در میاره نشون میده پشیمون شده از رفتارش. امیدوارم دیگه دل دخترمون و نشکنه وگرنه بدجوری قاطی میکنم
حتما میگی به من خشونت نمیاد ولی من از اونام که یا عصبانی نمیشم یا بشم بد عصبانی میشم

آررره بهت نمیاد اصلا

گیلاس 1398/07/20 ساعت 22:38

تابستون که تموم شد.آب توت رو نداد هنوز؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد