مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوس دارم که هیچ‌وقت بهم حس بدبختی نمیده و همیشه حس می‌کنم دستش برای خرج کردن بازه

نمی‌دونم قبلا نوشتم یا نه، امیدوارم تکراری نباشه... یه روز وقتی حرف از کار و در آمد بود بهش گفتم من که ترجیح میدم ندونم پارتنرم چقدر درآمد داره و اینجوری آرامش بیشتری دارم. چون میدونم خودش میرسونه یجوری و گشنه نمی‌مونیم که... ولی اگر بهم بگه ممکنه دچار استرس بشم از عددی که میشنوم(در واقع از کم بودنش بترسم) این بود که هیچ‌وقت حرفی از درآمد و ... نمیزد. دیشب وقتی حرفا به سمت مسائل مالی کشیده شد، که اصلا خودش حرف رو‌ به اون سمت و بهم گفت احساس می‌کنم درآمد ثابتم برای جمع کردن یه زندگی اصلا کافی نیست(کار دومش پروژه‌ایه و درآمد بهتری داره ولی نمیشه به همیشه بودنش اعتماد کرد) 

بعد از یه ساعت ازش پرسیدم میتونی بگی ماهانه چقدر میتونی خرج کنی؟(با کسر قسط‌های احتمالی) و بهم گفت و به نظرم عدد کمی بود و اصلا اصلا هم دچار استرس نشدم. انگار برام مهم نیست اونقدری که قبلا بود و فکر‌ می‌کنم استقلالم باعث این آسودگی خاطر شده... گرچه کار منم ثابت نیست، ولی الحمدلله شرایط بدی ندارم. 


+ امشب قراره دوباره صحبت کنیم ^_^

نظرات 11 + ارسال نظر
آویشن 1398/07/21 ساعت 13:19

خب خیالم راحت شد که هستناولش فکر کردم هیچ کدوم به مقصد نرسیده و اصلا نیومده برات بلاگ اسکای باهات قهر نیستم ، یهو نبندن وبلاگمو

نه نه هستن خدا رو شکر

رها 1398/07/19 ساعت 14:14

نظرم نیمد؟

آویشن 1398/07/19 ساعت 06:49 http://dittany.blogsky.com

بازم وبلاگت با من قهر کرده ، نظراتم خیچ کدوم ثبت نشدن
اصلا با بلاگ اسکای قهرم

هستن هستن آویشن من تازه امروز می‌خوام تاییدشون کنم دختر مهربون

رها 1398/07/19 ساعت 03:04

برای خودت خرج کن
دیگه نگفتم ی کیلو میوه ای گوشتی مرغی نخر‌ ک
اما بریزی وسط بگی بیا قسط و با این بده تی‌وی خراب شد اون با من ماشین تعمیرش با من یا از این دست مسائل یا گفتن جمله پول من و تو نداره .... لا عقل!! تامام!


خب فهمیدم، خشمگین نباش

رها 1398/07/18 ساعت 23:20

من یکم الان کم اعصابم اما دیدم نمیتونم سکوت کنم
ببین فدات شم چرندیات فمنیست‌ها رو بزار کنار ک اکثرشون زندگی متاهلی درست درمون ندارن. یک کلام ختم کلام چ کار کنی چ کار‌ نکنی وظیفه تو نیست خرج زندگی چ کار‌ کنی و کار‌نکنی اون نباید ی قرون پول تو رو خرج کنه ک هیچ باید همیشه کارتتم شارژ کن
صلوات محمدی پسند .... ختم کلام . تمام

رهای خشمگین
کارتمم شارژ می‌کنه ولی باز اگر شغل خودتو داشته باشی طبیعیه برای خونه و زندگی خرج کنی دیگه
آدم نمی‌خواد به ذره پولی که جمع می‌کنه رو به گور ببره که یجوووری باید خرج شه بالاخره، نه؟

می سا 1398/07/18 ساعت 17:57

سلام مگی جونم
هورا هورا هورا
همینکه در موردش داری حرف میزنی خوبه :)) کلی خوشحال شدم . با اینکه خب نظرم کلا با نظرت فرق می کنه و به نظر من هر دو طرف وظیفشونه که کمک کنند :) ولی نظر هر کسی قابل احترامه

سلام دختر
درست میگی، من فکر می‌کنم هر دو باید کمک کنن ولی وظیفه‌ی اصلی به عهده‌ی آقاست
ببین من گارد دارم سر فکر کردن به اینکه تو خونه‌ی آینده خرج کنم، ولی خیلی جالبه که الان تو خونه‌ی بابام خیلی خرج می‌کنم برای اعضای خونه... خیلی وقتا من از بیرون غذا سفارش میدم و ... نمیدونم چرا وقتی به زندگی آینده فکر می‌کنم مدام از ذهنم میگذره که تو وظیفه‌ای نداری

گیلاس 1398/07/18 ساعت 08:52

تو میگی به نظرت عدد کمی بود.ولی کم‌ و زیاد کاملا نسبیه و مطمئنم با اون عدد ۸۰درصد آدما میتونن یه زندگیه عالی داشته باشن.

مگه‌ می‌دونی‌ چقدر بود؟
و اگر بتونن با این مبلغ یه زندگی عالی داشته باشن من واقعا تحسینشون می‌کنم ای‌کاش منم بلد شم با اون درآمد زندگی عالی داشته باشم

علی 1398/07/17 ساعت 20:22

به نظرت کسی که ۲ میلیون درآمد داره شرایطش برای جم ع کردن زندگی خوبه یا نه؟

چی بگم والا، فرق داره سطح انتظار آدم‌ها... و البته این مهمه که خونه داشته باشید یا نه، مهمه که بدونید اگر قراره خونه اجاره کنید چقدر از پولتون ماهانه میره و چقدر میمونه
هوم؟

پول چیزی هست که با این شرایط زندگی به سختی به دست میاد ولی خب با درایت و بالا پایین کردن بالاخره جمع میشه... چیزی که باید باشه اون درک و شعور هست ،، همین درک میگه اگر زنم این ماه بیشتر خرج کرد دلیل بیفکریش نیست یا اگر شوهرم این مدت کم آورد دلیل تنبلیش نیست... مهم اینه که آدم با یه آدم اشتباه سر نکنه، نه اینکه یه نفر صد در صد کامل نیست پس نه، نباشه دیگه وتمام. مگی بهت میگم قدر تک تک ثانیه های الانت بدون و برای آرامش، چیزی که هست و داره، جان بفشان.. هیچ چیزی تو این دنیا به اندازه آرامش، به آدم حس خوب نمیده... آرامش

ممنون محدثه‌ی عزیز
ممنون از راهنمایی های خوبت

آویشن 1398/07/17 ساعت 13:56 http://dittany.blogsky.com

خوبه که در این مورد شفاف با هم صحبت می کنید. به نظرم این خودش نشون دهنده بلوغ رابطتون هست که هم تو حس بدی نداری نسبت به اون عدد اگرچه که به قول خودت شغلت ثابت نیست.
در هر صورت اینکه الان زوج ها در کنار هم کار کنند یه روال عادی تو زندگی امروزی و به نظرم اگه واقعا فرد درستی برات باشه از پس مشکلات مالی نه آسون ولی خب برمیاین

زهرا 1398/07/17 ساعت 12:16

مگی‌ جان اتفاقا مسئله مالی خیلی مهمه.
از الان مسئولیت مالی رو به عهده نگیر. قطعا توی زندگی، هم زن خرج میکنه و هم مرد ولی یادت باشه که تو مسئول نیستی. فکر کن که یک در میلیون بخوای نخوای به هرعلتی کار کنی. اونوقت حقوق ایشون برای زندگیتون کافیه؟ بیشتر رووش فکرکن لطفا

ممنون از نظرتون
حقیقتا من هم هیچ حرفی از درآمدم نزدم و قصد به دوش کشیدن بار زندگی رو هم ندارم، خیلی سنتی هنوز فکر می‌کنم وظیفه‌ی ایشونه و من تا جایی که بتونم کار می‌کنم، امکانش هم هست که کارمو کنار بذارم ولی واقعا نمی‌دونم درسته که من وظیفه‌ی خودم ندونم خرج کردن تو زندگی رو؟
ممنون از یادآوریتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد