مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه دوست مجازی، به اسم فرحا

ازم پرسید فکر می‌کنی کجا هستم، حدسم این بود که باید کوپنهاگ باشه و درست بود، فرداییش که امروز بود پیام داد فک می‌کنی الان کجام؟ حدس زدم تو مغازه‌ی خاصی باشه که یادم افتاده که غلط بود

 گفت نه نه، اومدم یه کشور دیگه و در کمال ناباوری پرسیدم رفتی سوئد؟ 

نوشت بخدا دارم ازت می‌ترسم:)))))))


+ ازم بترسید، من حس ششمم جدیدا خیلی خیلی اکتیو شده

نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن 1398/07/17 ساعت 13:44

از تو به جای اپلیکیشن های مسیریابی هم میشه استفاده کرد مگی با این اوصاف

بهسا 1398/07/06 ساعت 07:57

وووویییی
حالا که اینطوریه من الان کجا هستم؟

هعی، اینجوریه بهسا خانوم؟ خوب بود اینجوری تابلومون کنی؟

1900_ 1398/07/05 ساعت 09:03 http://novecento.blog.ir

وااااااای اینو کاملا میفهمم . خیلی حس باحال و جالبیه در عین ترسناکیش . خیلی دوسش دارم بهمم زیاد دست میده :))))

+ یبار یه اقایی در یه برنامه ای درمورد مولانا داشت حرف میزد میگف ماهممون جواب درست رو میفهمیم هرچی قلبمون وروحمون رو پاک تر و خالی تر و صاف تر نگه داریم بهتر میتونیم متوجهش شیم و تشخیصش بدیم .

چقد باحالا دقیقا ترسناکه گاهی

+ اون البته در مورد مولانا بود درباره پاکی روح و روان باشه که رو من صدق نمی‌کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد