مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

امروز اتفاقی چشمم به گوشیش خورد و دیدم تو‌ دیجی‌کالا داشته قابلمه انتخاب می‌کرده:)))))) اونقدر خنده‌م گرفته بود که خدا می‌دونه

وقتی چای می‌خوردیم یهو گفت امروز داشتم ست‌های قابلمه رو‌‌ نگاه می‌کردم دیدم فلان برند چقدر قابلمه و تابه‌ش قشنگه:دی یعنی مونده بودم چه واکنشی نشون بدم:))) فقط تونستم بگم‌ اصلا خبر از برندا و قیمتاشون ندارم:دی 

فکر کنم اولین آقاییه دور و برم که همچین روحیاتی داره و برام خنده‌دار و البته بامزه‌ست، اینقدری عاشق کاسه بشقابه که من پیشش کم‌ میارم. از اون بیشتر علاقه به قابلمه و قاشق چنگال داره:دی فک‌‌ کنم امسال اگر دوستیمون ادامه‌دار شه برای تولدش یه دست قاشق چنگال بخرم


+ اگه اومدم پرسیدم چی بخرم براش؟ یادم بندازین لطفا

نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن 1398/07/21 ساعت 15:13 http://dittany.blogsky.com

در عوض آشپزی تو خوبه تازه کیک هم بلدی درست کنی

نسرین 1398/07/02 ساعت 10:10 http://nebula.blog.ir

وای منم عاشششششششق وسایل آشپزخونه‌ام :))
برم دیجی‌کالا، اول می‌رم وسایل پخت‌وپز جدیدشو چک می‌کنم

چقد دلم برات تنگ شده دختر
هان منم دوس دارما، ولی مثه این دوستمون نیستم آمار قیمت کاسه بشقاب داشته باشم
خوبی تو؟

م.ب 1398/07/01 ساعت 14:54

بپچ واپچ میئن ،
پلا تیان و
قاتق دیگ خیلی مهمه.شمره یاد دبه ،ایته ایته قاشقان دور لبه ی چِک بکنید،خودا نوکود لبه ی قاشقی تیج و
ناجور نبه و
مچه پر مبارک وانکفه

واقعا ؟شمره دیل أیه؟أجور کوته ی جیر جیرکی خنده خنده بکنین و
مزاق گیرین!

+خودایا می مگی هوای همیشه بدار

اینترنتی بخریم که نمی‌تونیم چک‌ کنیم
حالا من گیلکیم خوبه‌ها‌ ولی انقدر سخت میخونم حرفای شما رو ولی عاشق کامنتاتونم مرسی مرسی که زبان مادریمونو زنده نگه میدارین

آویشن 1398/07/01 ساعت 05:18 http://dittany.blogsky.com

چشم حتما یادت میندارم
چه علاقه مندی خوبی دارن ، نگو که آشپزیشونم خوبه؟

نه باباااا، اصلا آشپزی بلد نیست اتفاقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد