مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

همیشه باید یه دلخوشی برای هر هفته‌م داشته باشم، دلخوشی این هفته کنسرت علیرضا قربانی


+ از بچه‌های وبلاگ هیچ‌کس بلیت کنسرت خریده؟ عجیب اما واقعی اینکه تو شهرای دیگه ظرفیت کنسرت‌ها تموم شده و رشت نه هنوز

+ هشتگ متاسف

+ پسر این روزا خیلی استرس داره برای تحویل پروژه‌ش و من هم افتادم رو دور نق‌‌نق کردن... کی بزرگ میشم پس؟ طفلی هیچ‌وقت شکایت نمی‌کنه از بدخلقیم و این بیشتر شرمنده‌م می‌کنه

نظرات 13 + ارسال نظر
آویشن 1398/07/01 ساعت 05:17

نق زدنم نمک زندگیه ، خوبه باز تو این زمینه تفاهم دارید

آویشن 1398/06/28 ساعت 03:17 http://dittany.blogsky.com

امیدوارم کنسرت علیرضا قربانی بهت خوش گذشته باشه
نق زدن هم از ملزومات آدمیزاد هست ، هممون نق می زنیم حالا یکی کمتر یکی بیشتر. زیاد به خودت سخت نگیر

ما یه کم زیاد جدیدا نق می‌زنیم هر دو

گیلاس 1398/06/07 ساعت 09:00

کجاااایی؟پیدات نیس.خوبییی؟

مرسی که حالمو میپرسی گیلاس مهربون

گیلاس 1398/06/07 ساعت 09:00

کجاااایی؟پیدات نیس.خوبییی؟

خوبم، سخت درگیر کار

روزبهانی 1398/06/05 ساعت 01:55

مثلا یکی میومد مینوشت که دلخوشی این هفته ش دیدن منه

خدا شاهده که بوده، ولی دیگه رسما روم نمیشه باهات قرار بذارم از بس تو زحمت میفتی هر بار
ممنون که انقد دقیق آمارمو داری

Asmani 1398/06/02 ساعت 22:31

سلام
اومدم منتظر این متن بودم که مثلا تاریخ آخرین نوشته سال ۹۵ ولی نهههههه انگار دود از کنده بلند میشه و نویسنده قدیمی هنوز دستی بر آتش داره
حالا زیاد فکر نکن این کیه از کجا اومد خب حق داری فراموش کرده باشی
غرض سلام علیک و چاق سلامتی بود

سلام علیکم
میشه فراموش کنم مگه؟ اونایی که می‌نوشتنو یادمه خوب

محدثه 1398/05/30 ساعت 10:03

مگی جان من لاهیجانم

یادداشت های روزمرگی 1398/05/29 ساعت 20:15

نه خب..شایدم برای رشت به نسبت شهرای دیگه ظرفیت بالاتری در نظر گرفته بودن که پر نشده. در هر حال.. انشالا حال دل همه خوب باشه.. خوبتر بشه.. چه برن کنسرت چه نه.

گیلاس 1398/05/29 ساعت 17:46

چه عجب پیدات شد باباا.

جالبه که خیلی هم درگیر نیستما، نمیدونم چرا‌ وقت نمیشه بیام بنویسم

یادداشت های روزمرگی 1398/05/28 ساعت 11:11

سلام مگی جان. خوشحالم حالت خوبه و در تلاش و تکاپو هستی برای زندگی. :)

درباره کنسرت سوال کردی. من بلیط نخریدم. در واقع برای من و امثال من این مدل خرجا با پول جیبون جور در نمیاد.. مخصوصا الان تو این اوضاع فراتر از افتضاحی که به مردم تحمیل شده. انشالا خوش بگذره بهت

سلام عزیزم، ممنون از حس خوبت

خب این خیلی بده یعنی واقعا شهر‌های دیگه شرایط اقتصادی بهتری دارن؟
رشت لعنتی و بیکاری و کم رونقی

دلناز 1398/05/27 ساعت 22:42

کنسرت بهت خوش بگذره گرچه علیرضا قربانی سلیقه من نیست
ولی امیدوارم حسابی خوش بگذرونی

ممنون دلناز، منم مطمئن نیستم چقدر خوشم میاد از کنسرتش

من نمیدونستم کنسرت دارن و نخریدم.. درمورد نق نق هم شاید آدم دلش توجه بیشتر بخواد میفته رو دور نقنق:)

ا یه رشتی اینجاست؟
شاید درسته، من در کل خیلی کمتر از قبل منتظر توجه طرف مقابلمم، تو طول روز کارمو میکنم حالمو پرسید جواب میدم نپرسیدم برام مهم نیست
امضا مگی با احساس

1900_ 1398/05/25 ساعت 23:48 http://novecento.blog.ir

من بیچاره تو فشرده ترین مرداد ممکن در زندگی هرکس بسر میبرم . همهههه کنسرت گذاشتن.دوست دارم گلومو بفشارم برم از بالا به اجرای همشون برسم این نهایت نامردیه واقعا این حق من نبود

هاها... این مرداد برای منم خییییلی شلوغ بود لعنتی
البته خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد