مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چالش‌های جدید

چند تا هدف برای خودم نوشته بودم و برای انجام یکی دوتاش بسیار تردید داشتم، بالاخره با خواهرم تصمیم گرفتیم شروع کنیم و ببینیم اصلا آدم این کار هستیم یا نه

خلاصه که محتاج دعاییم


تو این چند روز خیییلی خیلی یهویی تصمیم گرفتیم یه حرکت جدید(کاری) انجام بدیم و بعدتر یهو تا وقتی قبلی تموم نشده یه برنامه دیگه ریختم و یه کم مثه این میمونه که دوتا هندونه رو با یه دست بلند کنی، ولی امید دارم که بتونم، خیلی نیاز دارم به اتفاقای خوب تو زندگیم، خیلی...


ما برای کاری داریم میریم تهران و پسر در کمال ناباوری بهم پیشنهاد داد همراهیمون کنه، من و خواهرم رو! تا اینجای کار ما تصمیم داشتیم خانواده‌هامون مطلع نباشن البته خواهرم میدونه من باهاش در ارتباطم اما جزییات ماجرا رو به اندازه‌ی شما ها نه... دوست نداشتم تا وقتی تصمیمم مشخص نشده به خواهر و خونواده‌م منتقل شه استرس قضیه


بهش گفتم طبق حرفایی که زده بودیم خب طبیعتا نمیتونی باهامون باشی چون بگم از کجا فهمیدی و چجوری این همه صمیمی شدم که بخوام تا تهران باهات بیام؟ جوابش این بود که چه ایرادی داره و اینجوری منو طولانی‌تر میبینی رفتارم رو با خواهرت که نفر سومه میبینی و اینجوری شاید به انتخابتم کمک کنه


جدیدا هر چیزی که میگه با خودم فکر می‌کنم این همون ت خودمونه؟! اون که نمی‌خواست کسی چیزی بدونه؟ اون که اول ماجرا میگفت برنامه‌ای برای ازدواج نداره؟ البته وقتی براش توضیح دادم پذیرفت و گفت حق با منه و وقتی فعلا عجله‌ای نداریم بهتره این جریان بین خودمون بمونه


+ در آخر بازم ازتون خواهش می‌کنم دعام کنین و حس‌های خوب و انرژی بفرستید برام، دوستتون دارم

نظرات 15 + ارسال نظر
The orthoped 1398/05/19 ساعت 23:18

Adelante...

:)

بریدا 1398/05/17 ساعت 14:44

http://dls.music-fa.com/tagdl/downloads/Reza%20Sadeghi%20-%20Tehroon%20(Demo).mp3?_=1

م.ب 1398/05/14 ساعت 10:35

علکِ سلام تی بلامیسر
نه والا.من جایی نخاندم.شوما صادقانه آقای تِ به تصویر بکشِئید ،منم شیمی واژگان می ذهن درون قدوزن بوکودم،بئه نتیجه هان فارسم

فدای شما و
نظر لُطف تون
دایم خودا جانِکئه کشه میئن بئیسی تی بلامیسر

:))
فدای شما که صادقانه میخونی

Masoomeh 1398/05/13 ساعت 20:16

سلام
اولین باره نظر میذارم
چقدر وبلاگتون رو دوست دارم اخه
به امید خدا خوب پیش بره براتون

سلام، چقدر حال خوبیه که یکی میاد و میگه خونه‌ی خلوتمو دوس داره
ممنونم

دعای من باهاته مگی عزیزم

مرسی سفره جانم مرسی

مهر 1398/05/09 ساعت 17:03

موفق باشی مگی جان

ممنونم مهر

یه عالمه حس خوب و آرزو و دعا برای مگی جان
توازپس چالش ها و انتخاب مهم زندگی برمیایی

ممنون مهربونم

آویشن 1398/05/09 ساعت 01:25 http://dittany.blogsky.com

فدای سرت ، حتما قسمت نبود اون کامنتها ارسال بشه. عیب نداره ، در عوض زیر این پست انگار کامنت اومد و بسی خوشحال شدم
بوس و قلب و انرژی برات میفرستم

تصمیم دارم بخاطر روی گلت کامنتا رو از حالت تاییدی در بیارم آویش

م.ب 1398/05/08 ساعت 11:36

راس گِه طفلی.وال بدا شیمی أمرا بایه طیران.
مره نیگا بوکن؟جسارتن آقای ت ایسفند ماهی نیه*_*
اگه ایسه ،آماده ببو کی،خیلی ایوارکی شیمی أمرا هم لحابِشما هم با لحن خوشمزه بادی نانم چی،واورسی؟چطویی اجور صمیمی ببوستین؟قطعا جواب دهه کی،تو مگه اعتراف نوکودبی
چی بوکونیم؟امان از دست اجور کوتاک

درآخر ....منم شمره دوس خیلی دوس دارمِ و
شیمی دوعا گو ایسم
خودایا تی بلامی سرمی جَنِ مگیِ پوشت و
پناه ببو دایم تی کشه میئن جیگا بدهخیروخوشیِ بسیار ها
أنه ره بخوا

+خِیلی گب بِزم.نه؟ببخشدفقط اینکه،اگه رشت هوا گرم و
شرجیِ بابت بج بینیِ.یه سری شالیزاران رنگِ گیتن درد.یه سری دروی محصولِ.خودا أشن خیر برکت زیاد بکنه رشت شرجی و
بجار سران عطربو ..بلامیسر

سلام عزیزم، اول یه سوال شما‌ دقیقا مال کجای گیلانی؟ بسی شیرین مینویسی آدم میمونه

ضمنا درباره ماه تولد من اینجا نوشته بودم یعنی که اسفند ماهیه؟! اصلا حرفی از سنش زدم؟ فک نکنم
والا که خیلی باهوشی شما

آویشن 1398/05/07 ساعت 00:24 http://dittany.blogsky.com

امیدوارم و می دونم موفق میشی تو کارت و همین طور تو زندگی
پ.ن : مگی من زیر همه پستات کامنت میزارم ولی کلا انگار بلاک اسکای باهام چپ افتاده هیچ کدوم نیومده

ممنونم آویشن
خیلی بهم قوت قلب دادی، امروز استرس دارم و میدونم برام انرژی میفرستی
آویشن منم تایید می‌کنم میرم‌ میام میبینم باز تایید نشدن الان دوباره نگاه میکنم شاید تایید نشدن

هانی 1398/05/07 ساعت 00:16

شاید الان‌ دیگه برگشته باشی. ایشالا که همه چی خوب (بوده) باشه

نه آق هانی من ۲روز دیگه هستم، امروز شروع استرسمه تازه

رها 1398/05/05 ساعت 15:39

نگی مگه تو برادر داری ؟؟ الان تو ی پست دیدم

جونم براش میره... شیرین‌ترین موجود زندگیمه
اسمش هم هانی هست.

omid 1398/05/05 ساعت 09:46

همینجوری تو این دو سه سال خیلی بیشتر از قبل رشد کردین
شایدم من اشتباه می‌کنم ولی خیلی تغییر کردین
الان با توجه به مگهان دو سال اخیر این بالاخره این دوتا هندونه هم به مقصد میرسه حالا دیرو زود داره ولی...

موفق باشین تهران گرم

واقعا؟ مرسی که انرژی میدین
امیدوارم تغییرات به سمت پیشرفت باشه

رشتم همینه بابا، تازه اینجا شرجی هم هست

پرستش 1398/05/04 ساعت 22:19 http://Khoda15.blogsky.com/

انشاالله موفق باشیــد
خوش بینانه به همه چیز نگـاه کن

مچکر از دعات

می سا 1398/05/04 ساعت 20:16

سلاااام
موفق باشی عزیزمممم

سلاااام می‌سا
ممنون و ممنوووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد