مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خونه‌ی قدیمی

نمازم داشت قضا میشد و ساعت مناسبی نبود، بهم پیشنهاد داد بریم خونه‌شون که خالی از سکنه‌ست:دی نمازمو بخونم و چون تنها جایی بود که به ذهنمون رسیده بود قبول کردم، البته که شناختم اونقدری شده بود که بدونم به هیچ عنوان خطری تهدیدم نمی‌کنه


وقتی نمازمو خوندم بهم گفت شبای تابستون درست همینجا می‌خوابیده، چون اتاقا کولر نداشتن و اینجا کولر داشت و حسابی خنک بود. ازش پرسیدم چرا اینجا رو اجاره نمیدین؟ گفت چون نیاز به تعمیر داره... به خونه اینجوری باید حسابی برسی تا بشه خونه برای اجاره دادن


جلوی تراس ایستاده بود و بیرونو نگاه می‌کرد، ازش پرسیدم هیچ‌وقت با خودت فکر کردی اینجا زندگی کنی؟(حدس میزدم بخواد در این مورد باهام حرف بزنه چون سری پیش ازم پرسیده بود نظرم درباره زندگی تو خونه قدیمی چیه)


گفت خودم که خیلی دوس دارم، چون اینجوری میتونم از پولم استفاده‌ی‌ بهتری کنم. اینجوری میتونم اون خونه رو بفروشم باهاش یه کاری کنم و اینجا هم مال خودمونه و کسی بلندم نمی‌کنه


آب دهان قورت داده، تقوا پیشه کرده و حرفی نزدم دیرتر بهش گفتم تو که خونه خریدی، گفت خب فرض رو میذاریم رو اینکه بخوایم اونجا رو بفروشیم و با پولش یه کاری کنیم. یهو انگار پارچ آب سرد ریخته باشن روم... نمی‌تونستم درک کنم چطور ممکنه بخواد زندگیشو تو یه خونه قدیمی که توش بزرگ شده شروع کنه، دوستم نداشتم مخالفت کنم چون لازمه محتاط‌تر باشم و باعث نشم فکر‌کنه همه چیز تموم شده


+ فعلا تا اینجا رو نوشتم که افکارم جمع و جور شه و درباره کاج بنویسم، کاج اسم خونه‌ی‌ جدیدیه که تازگی خریده

نظرات 13 + ارسال نظر
آویشن 1398/04/29 ساعت 00:58 http://dittany.blogsky.com

من حالا ترجیحم خونه ویلایی و قدیمی هست که بازسازی بشه. این آپارتمان های جدید دیواراشون مثل کاغذ می مونه واسه آدم هایی مثل من خیلی عذاب آوره تحمل این همه سر و صدای همسایه ها

با نل موافقم ، کلیپ های استیو هاروی و نگاه کن. خیلی بهت کمک میکنه تو بهبود رابطه

روشن 1398/04/26 ساعت 01:53

مگی فکر کردم اشتباه اومدم:/
امون از بلاگ اسکای
تو ازاول همش تو ذوقت میخوره ک
حالا اشکال نداره مگی خوشگلم
به وقتش بگو دوست نداری اونجا بری

نامرد نباید وبلاگمو بی‌ریخت می‌کرد
امیدوارم زود بهش عادت کنم/کنیم
چشم حتما میگم، البته هنوز زوده

نل 1398/04/25 ساعت 12:15

خونه قدیمی بازسازی شده و حیاط دار دوست دارم

مگهانی کلیپها و‌کتاب استیو هاروی بخون
کتاب:مثل مرد فکر کن.مثل زن رفتار کن.
و
رک و راست.

در بیان خواسته ها و‌انتخابت کمکت میکنه.



ادرس وب هیلا:

http://virtual-notebook2.blogsky.com

مررررسی نل:)

خونه قدیمی بازسازی شده خیلی خوبه خدایی
همین که همسایه بالا و پایین نداری هم عالیه

رها 1398/04/25 ساعت 11:13

من خیلییییییی خیلییییییی خیلییییییی زیاد!!!

رها 1398/04/24 ساعت 14:44

استخر نداشته باشه امیدم ب چی باشه!!!

:))))
بیاین همه‌تون پر مدعایین خدایی

گیلاس 1398/04/24 ساعت 10:23

من یه رفیق دارم اسمش توحیده

اسمش قشنگه، خدا حفظش کنه

عابر 1398/04/24 ساعت 09:18

انگار خواهر هاش اینجا دورت کردن همه سعی دارن راضیت کنن

خدایا
چرا همه کامنترا این همه بانمک شدن؟ بسی خندیدم از نظر شما سر صبحی
ها والا

رها 1398/04/24 ساعت 01:54

ولی من ب شدت دوست دارم بهم ی خونه باغ پیشنهاد بده بگه انتخاب داری اینجا رو هرچقدر میخوای تغییر بدی یا ی آپارتمان بگیریم
اونوقت من خونه رو ووووو تغییرات ت ت ت میدم
رنگی رنگی میکنم
حیاط و گلکاریییییی میکنم
استخر و رنگی میکنم
اووووووووو یعنی انقد این روز برام زنده ست فک کنم اخرش‌چنین پیشنهادی بهم داده بشه

با تشکر از شما‌ها که خونه قدیمیای ذهنتون استخرم داره حتی
مال ما یه حوضم نداره حتی:))))))))))))

رها 1398/04/24 ساعت 01:46

مگی‌ ی وبلاگش بود هیلا . دوقلو داشت بعد رفت اینستا ‌. آدرس وبلاگش رو داری؟!

نه:( اتفاقا دیروز تو فکرش بودم

زندگی تو خونه ی قدیمی بازسازی شده یه عالمی داره برای خودش
ولی خونه نقلی نو و تازه عروس و دامادی یه چیز دیگه س....

در کل این بشر هر کاری میکنه و هر چیزی میگه من سورپرایز میشم از نوع بدش هی تو ذوقم میخوره

برای من خیلی فرق نمی‌کنه خونه جدید یا قدیمی اما دلیل داشتم که جا خوردم از این حرفش

می سا 1398/04/23 ساعت 08:58

سلام
خونهء قدیمی تراس دار دوست دارمممم
ولی اگه باعث بشه بعدش یه خونهء بهتر بخره چی؟ یعنی شروعش با خونهء قدیمی باشه ولی در مراحل بعد بهتر و بهتر بشه اوضاع ( البته شاید ، فقط یه فکره)

سلام
منم خیلی خونه قدیمی دوس دارم اتفاقا، ولی به چند دلیل از پیشنهاد غیر مستقیمش استقبال نکردم می‌سا
فکرت رو دوست دارم، ولی هنوز یه بخشی رو ننوشتم در مورد خونه

می سا 1398/04/23 ساعت 08:58

سلام
خونهء قدیمی تراس دار دوست دارمممم
ولی اگه باعث بشه بعدش یه خونهء بهتر بخره چی؟ یعنی شروعش با خونهء قدیمی باشه ولی در مراحل بعد بهتر و بهتر بشه اوضاع ( البته شاید ، فقط یه فکره)

الهام ب 1398/04/23 ساعت 08:45

خیلی خوبه که. من عاشق خونه های قدیمی م. البته با بازسازی کامل!!! ولی تو فضاشون یه اصالت خوبی هست.

این بازسازی کامل رو که ذکر کردی خوشم اومد، از بس که عاقلی
منم خیلی دوس دارم اتفاقا و کوچه‌شونم خیلی خیلی دوس دارم
اما چند تا دلیل داشت که استقبال الکی نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد