مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روزهای بسیار بسیار پر فراز و نشیبی داشتم اخیرا، تنها امیدم به رابطه‌م با آقای ت بود که اونم شکر خدا یهو چنان یهو درگیرم کرد که اصلا نفهمیدم چی شد، چی نشد. فقط یادمه یه گرد و خاک حسابی راه انداختم و الانم بسیار شرمگینم:دی


هی می‌خوام بیام از وقایع بنویسم اما نمی‌دونم چرا نمیشه، می‌خوام همون ماجرای خونه رو ادامه بدم و بگم بالاخره چی شد و چی نشد. 


+ داشتم فکر می‌کردم اگر بخواین با حرف ت اسم پسر حدس بزنید ممکنه فکر کنید اسمش ترابه، اما تراب نیست:دی دلیل داره که آقای ت. خطابش می‌کنم اینجا

نظرات 9 + ارسال نظر
م.ب 1398/05/08 ساعت 11:38

چشمبه لطف حق،از چاله چوله های زندگی...همیشه سرافراز و
سربلند بیرون بایی تی بلامیسر

ممنون ممنون
ان‌شالله، همه‌ سعیمو می‌کنم که شرمنده خدا نشم

م.ب 1398/05/02 ساعت 23:48

تی دیل روشن و
تی چوم پُرسو
اَرِه تی بلا می سر،می شامه خیلی قویِ.خودی قونداق جاغله سرومچه، عطربوی داره
خواننده کچل واسی بخانده؛
تی سر می سینه سر بنه
گچله ی جان گچله ی جان


خودایا مگی دیل دایم خوش ببه و
دایم خیلی بخنده و
دایم تی کشه میئن بیسه


حتما که دلم خوش میشه از دعات
زندگی همچنان پر از چاله و چوله‌ست، ولی من دارم برای زندگیم تلاش می‌کنم
لطفا منو از دعای خیرت محروم نکن

م.ب 1398/05/01 ساعت 20:28

تی جَنِ میرمآ
می گولِ کُوته =گل پسرمن
کوتاکِ=آقا پسرِ
کوتای=یِ پسر
کوتاکان=پسرها
چطور؟کُور ،کورکی،یعنی دختر و
دختر شر شیطان ،لاکو،لاکوی ..یه دخترو
دختر سربزیز.مث من
والبته ،رِی یعنی پسر شرشیطان.

ولاهی جایی نخاندم.می حِس هفتم مره بوگوت،آقای تِ کچله
صدالبته شیمی اعتراف هم بی تاثیر نوبو.راستش فقط کچلان بلدد قشنگگگگگگ حضوری توجه موجه بوکونن.
ومن اعتراف کنم،کچل سر عطربوی نوزادِ چند روزه ی کُنه.مث قونداق زاک
خلاصه اینکه
شیمی دیل فدا.منم شمره دوس دارم و
وقت اذان و
سر نماز شیمی دوعا گو ایسم
خودایا می مگی پوشت و
پناه ببو

مررررررررررسی که این همه برام نوشتی، قلبم ریخت از حس خوب حضور در دعاهات
وای، پاک کچل کله‌ی مردای نوزاده بو‌ کنه؟
خیلی خندیدم

م.ب 1398/04/31 ساعت 11:55

شاید طفلی ازاوکچل کوتاکِ ،دوخانی آقای تِ=تاس

+خانم مگی جان؟من عاشق تی اعراف ببستم
خودایا هرچی خیرو
خوشی های بسیارِ ألاکو و
أکوتاک ره بخاه.آمین

وای چقدر دلم برات تنگ شده بود... خدا جونم
کوتاک یعنی چی؟ در کمال ناباوری باید بگم کچله، نوشته بودم اصلا؟

ممنون عزیز مهربونم، چقدر شیرین‌ مینویسی‌ شما

آویشن 1398/04/28 ساعت 23:56 http://dittany.blogsky.com

از دست تو مگی ، آخه تراب آخه
این همه اسم با ت داریم از اسمای قدیمی تا جدید مثل تقی ، تورج ، توحید، تیرداد ، تکین ، تیام و ... . اونوقت تو یاد عجب اسمی افتادی

باورت میشه هیچ اسم دیگه ای جز تراب یادم نیومد؟! هیچ اسمی حتی تقی

دلناز 1398/04/23 ساعت 23:21

سلام مگی جون
کاری کردی که من برم سرچ کنم ببینم اسم ت چی داریم به تکین و توفیق و توفان رسیدم

سلام دل جان:))
از دست شماها من چقدر خندیدم
من تنها اسمی که با ت توی ذهنم بود تراب بود

آسمان 1398/04/23 ساعت 11:48 http://avare.blog.ir

حالا چرا تراب؟
اینهمه اسم با ت! مثلا توحید یا حتی تقی، تیمور. تهمتن. تیرداد.

تهمتنو خیلی خوب گفتی:)))
من تنها اسمی که با ت بلد بودم نهایتا همون تراب بود

تراب؟!!!
من اصلا به ذهنم نرسید. بیشتر تورج اومد توی ذهنم ولی وقتی گفتی تراب به تیمور یا تیموری هم فکر کردم
خانم م.ر و آقای ت هرجا هستن شاد باشن و سلامت

وای خدا چقدر خندیدم
باورت میشه من با خودم فکر کردم دیدم هیچ اسمی جز تراب به ذهنم نمیرسه؟

شاید یه قدم مونده تا بشه «تو»...

چقدر گشنگ نوشتی
البته این نیست دلیلش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد