مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

۱. من قالب چندین ساله‌ی پرتقالیمو می‌خوام، برش گردون لطفا بلاگ‌اسکای بی‌شرف:(

۲. امروز بالاخره تونستیم همو ببینیم و آخر کاری گرد و خاک به پا کردم و تونستم تا سر حد مرگ عصبانیش کنم، البته که تو عصبانیت هم صداش در نمیاد و نهایتا فقط یه کم متاسف میشه

۳. امشب به تیر کوفته ازمیری رفتیم یه رستورانی و نمیدونم به چه دلیلی رستوران مورد نظر  نصف غذاهاشو حذف کرده بود و اینجوری بود که ما کوفته نخورده به خونه برگشتیم.

۴. به خودم قول دادم بیشتر برای زندگیم تلاش کنم ، شمام حوصله‌تون کشید دعام کنین، خب؟


نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن 1398/04/28 ساعت 23:52 http://dittany.blogsky.com

بلاگ اسکای قالب من و هم خودکار عوض کرد گذاشت یه طرح رنگی ، بعد من این گل های بنفش و گذاشتم. آپدیت جدیدشون لابد

خیلی هم عالی

منم از دست بلاگ اسکای به شدت عصبانیم

هانی 1398/04/22 ساعت 10:22

خب

ولی من فکر کردم قالب پرتقالیتو خودت عوض کردی. برم شاخامو کوتاه کنم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد