مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

به خودم و خواهر قول دادم این هفته حتما حتما ۲ روز آزاد بذارم برای خودمون...

انقدر پیچیده‌ست که خودمونم نمیفهمیم چی شد یهو همه روزامون یه کاری برای انجام دادن هست و روز تعطیلمون پر شده، به مناسب تولد برادر گرامی ۲روز تعطیلی گذاشتم و سعی می‌کنم چهارشنبه هم تعطیل باشه و بتونم تا ماسوله‌ای، لاهیجانی جایی برم و هوا تازه کنم^_*

نظرات 9 + ارسال نظر
آویشن 1398/04/22 ساعت 05:02 http://dittany.blogsky.com

بهترین کار و می کنی که واسه خودت وقت میزاری تا حال و هوات عوض بشه ، وگرنه اگه کل هفته همش درگیر کار باشی که از پا در میای خدای نکرده
راستی این کافه جدیدی که رفتی چطور بود؟ این روزا خیلی معروف شده همه میرن انگار

ها والا تازه حس می‌کنم باید بیشترم وقت بذارم

راستش من اونجا برگر خوردم، که خوب بود واقعا با اینکه من اون سبکی دوس ندارم خیلی
واقعا کیفیتش خوب بود، ویو هم که خیلی خوب بود دیگه خودت میدونی عاشق لاهیجانم من

هانی 1398/04/17 ساعت 15:48

پیش پیش مبارک باشه تولد برادرجان!

ممنونم آقا هانی جان مرسی که یادمونی

می سا 1398/04/17 ساعت 10:00

هااا، همون سیکا بود انگار غذاهاش یادمه، اسمش یادم نیست ، همچین آدمیم من :)))

راستی؟:)))))
ما اون اوایل اوایل آشناییمون با هم رفتیم سیکا خیییلی هوا سرد بود، من آش خورده بودم یادش بخیر
بعد انقدر هیجان زده شده بودم که ا ا فلانی اینجا ماکارونی داره
اونم قول داده بود یه بار برام ماکارونیشو بخره

روشن 1398/04/16 ساعت 17:42

چقدر خوب خوش بگذرون
روزها همین طوری میرن و میان خودمون فقط میتونیم مسبب حال خوبمون باشیم:)

واقعا همینطوره دوست روشن من:)

تولد داداش جان مبارک باشه

ممنون تیلویی

الهام ب 1398/04/16 ساعت 14:43

آخ آخ دلم لاهیجان خواست

منم اونجا رو خیلی دوس دارم واقعا

.... 1398/04/15 ساعت 18:26

نمی خوام حال بدمو بهت منتقل کنم و آیه یاس باشم.... اما سعادت و خوشبختی بزرگیه که با همه مشکلاتی که داری و گاهی غمگینی برای خودت وقت می ذاری و سعی می کنی به قول خودت هوا تازه کنی. من کلا خیلی وقته که زندگی نمیکنم.

راستی؟ چرا نباید این کارو بکنی؟ من همش احساس می‌کنم بیشترتر هم باید به خودم اهمیت بدم و شاید باورت نشه با چه سختی مجبورم برنامه ریزی کنم
حتی به کسی نگم کجا رفتم اما‌ میرم!

لیلا 1398/04/15 ساعت 14:26

سلام مگان عزیز
شایا این آقا قسمت همیشگی زندگیت نباشه
اما خیلی خوبه ک تو روزای سخت کسی کنارت هست
همه اینا رو پشت سر میزاری
روزای خوب میاد

سلام، نمیدونم کدوم لیلایی اما هر کی هستی مرسی از قوت قلبی که میدی:)

می سا 1398/04/15 ساعت 13:50

برو برو ، جای منم برو اون آش فروشی که نزدیک شیطان کوهه ، کوچولوئه ولی مشهوره :)))) یه شله قلمکار بخور

اوف من بلد نیستم! با لهجه کچلیک بخون

من فقط آش مرادی می‌‌خورم، لاهیجانم فقط سیکا رفتم که خوبه اونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد