مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اتاق تمیز با بوی دامستوس

بعد ماه‌ها اتاقم رو اساسی مرتب کردم(از زیر تختم یه گونی مو جمع کردم و به نظرم وحشتناکه این حجم از ریزش مو:(( )آخرین باری که انقد کامل همه‌چیزو کرده بودم فروردین بود و حالا روزای آخر اردیبهشته... 

چقد یادگاری پیدا کردم ازش، یه گل خشک شده که بعد دلخوری روز تولدم بهم داده بود. چند تا ورق که یادگاری از بازی‌ کردنای اسم، شهرمون نگه داشتم به علاوه فاکتور چیزایی که تا حالا خوردیم! هیچ نمی‌دونم چه اهمیتی داره یادم بمونه که کی و کجا با هم چی خوردیم. اما برام مهمه... خاطرات هنوز برام مهم‌ترین چیزای دنیان، واقعا مهم‌ترینان...


+ رمز رو موقت اینجا می‌نویسم جایزه‌ی شماهایی که پستامو می‌خونید هنوز

+ ۱۲۲۴    رمز پست‌هامه(اگر رمزی بنویسم البته)

نظرات 11 + ارسال نظر
شینسه 1398/03/08 ساعت 11:18

سلام غریبه غریبه ام از یک شهر دیگه فقط تو دنیای مجازی میشناسمتون اولین دفعه اسم وبلاگتون بود که باعث شد خواننده وبلاگتون بشم بعدش هم موندگار شدم

سلام، خیلی خوبی دوست غریبه:)

چه رمزه سختی

مگه‌ رمز باید سخت باشه؟

هانی 1398/03/05 ساعت 13:31

مگه میشه تو رو نخوند؟! همچنان با شوق!

ای رفیق قدیمی‌ام

شینسه 1398/03/04 ساعت 16:01

سلام مرسی بابت رمز من هنوز هم اینجا رو میخونم موفق باشی تو زندگیت

دارم فکر می‌کنم شین سه کی میتونه باشه یعنی؟

خورشید 1398/03/04 ساعت 09:51

سلام مگهان عزیز
فکر کنم خیلی گذشته از آخرین کامنتم
نماز و روزه ات قبول همشهری
خاطره بازی برای مرحله گذر از اون روزهای با هم بودن و پشت سر گذاشتن از دست دادن یا تموم شدن رابطه، لازمه....بعدش دیگه اونها رو هم نمیخوای.....دیدم که میگم
ان شاءالله سلامت باشی

سلام عزیزم
همشهری قشنگم، چقد دیدن اسمت حالمو خوب کرد
باورت نمیشه:) ان‌شالله شما‌ هم سلامت و بسیار شاد باشی

پریسا 1398/03/04 ساعت 07:30

سلام مگی عزیزم.امروز بعد ازمدت ها اومدم وبلاگت.فک نمی کردم هنوز بنویسی.آدرست رو هم یادم نبود. از گوگل پیدات کردم.فک نمی کردم هنوز بنویسی :)

در کمال ناباوری من هنوز می‌نویسم
هشتگ مبتذل‌نویس
دوستت دارم دختر، البته که شک دارم کدوم پریسا‌ باشی
پریسا‌جان‌تهرانی‌ام؟ یا دوست رشتی گرامی و‌ همسایه قدیمی

1900_ 1398/03/02 ساعت 09:18 http://novecento.blog.ir

منم همش از روزای خاص چه خاص تنها چه دسته جمعی قبضو ته بلیط و ص پوست شکلات و هرچیز اینجوری نگه میدارم .برام ارزششون بیشتره .

احساس می‌کنم بیماریه ولی نمیتونمم ترکش کنم

آویشن 1398/03/01 ساعت 01:10

با این که هیچوقت تو یه رابطه اینجوری نبودم ولی باهات موافقم خاطرات مهم ترین چیز واسه آدمه، من که با خاطرات خوب زندم

مرسی دختر با درک و شعور

قلب برای تیلو جانم

دلناز 1398/02/30 ساعت 12:09

سلام مگی جون نماز روزه هات قبول باشه منم آدم خاطره بازی م
من بیشتر اوقات وبلاگتو میخونم
اما تو کامنت گذاشتن کوتاهی میکنم
التماس دعا عزیزم

سلام عزیزم
مرسی که این دفعه تنبلی نکردی و برام نوشتی، مرسی برای حس خوبی که دادی

کاسپین 1398/02/30 ساعت 03:21

واییییی مگی ممنون از رمزت اصلا روم نمیشد ازت رمز بخوام.خیلی خیلیییبییی برات خوشحالم

:)) مرسی کاسپین
چقد مهربونی خب آخه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد