مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اصلا ماه رمضونه و مهمونی افطاریش...

دیشب یکی از بهترین شبای عمرم بود، عضو جدید خانواده برای اولین بار تو مهمونی خونوادگیمون حضور پیدا کرد و در کمال ناباوری انقدر گفتیم و خندیدیم که مهمونامون برای سحرم موندن! دم صبح نامزد گرامی خواهر یا همون عضو جدید خونه راهی خونه و شهرشون شد. بله بله، ایشون رشتی نیستن:دی

نظرات 5 + ارسال نظر
آویشن 1398/03/01 ساعت 00:57 http://dittany.blogsky.com

ای جونم. امیدوارم همیشه همین جوری جو شادی تو خونتون برقرار باشه

مرسی دختر، خیلی مرسی که همیشه از خوشی‌هام خوشال شدی

روشن 1398/02/25 ساعت 15:31

یاد حال و هوای قبلها افتادم
همیشه ماه رمضون شلوغی داشتی مگی :)

راستی؟ دلم خواست برم آرشیومو ببینم

دل آرام 1398/02/24 ساعت 19:20

ای جونم
مبارکه. حدس میزدم. خیلی مبارکه. من که از گیلانی ها خیری ندیدم. امیدوارم شما از دومادتون هر اصالتی داره خیر ببینید.

من رشتی هستم دل‌آرام جان، خوب و بد همه‌جا هست. رشتی‌ها با شرق‌گیلانی ها اصلا خوب نیستن(من که دوسشون دارم البته) و اینکه دامادمون شرق گیلانی نیست مرسی از دعای خیرت

پرستش 1398/02/24 ساعت 16:59 http://khoda15.blogsky.com/

ای جــــان
انشاالله همیشه همین قدر بخندی و شاد باشی هم جسمی هم روحی:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد