مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نیمه‌ی شعبانی که قراره تو حرم امام‌رضا باشم:)

دلم یه جوریه، در عرض چند دقیقه، تصمیم گرفتم و اون بلیت برگشت گرفت و من بلیت رفت... سر کار بودم، هنوزم سر کار هستم و شب نخوابیدم. چون کارا خیلی زیاد بوده، هنوزم زیاده... اما با این وجود خوشحالم که تصمیم گرفتم و دارم میرم، سفر وقتی آدمو بزرگ می‌کنه که لا به لای هزار تا کار و مشکل براش جا باز شده باشه

هنوزم باورم نشده، چطور انقد یهو شد؟ گرچه تنها نمیرم اما میدونم بهم خوش میگذره و سفر تنهایی فقط برای یک روز و برای فکر کردنم خوب بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
شباهنگ 1398/01/29 ساعت 18:48

التماس دعا
ما رو فراموش نکنی
دعالازمیم خیلی

حتما دعات می‌کنم، باور کن نمیگفتی هم یادت بودم دختر

رهآ 1398/01/29 ساعت 16:12 http://Rahayei.blogsky.com

خوش به سعادتت.
سفر بی خطر.
سلام من به آقا برسون بگو دلتنگم و منتظر دعوت ...

ممنون عزیزم، چشم ان‌شالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد