مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شاید یه خونه تو لاهیجان بخریم!

یعنی توی این رشت وامونده یه خونه‌ی خوب تک واحدی پیدا نمیشه:(؟

 

 ما دنبال یه خونه‌ایم که بالا ۱۲۰ متر باشه و موقعیت مکانی نسبتا مناسبی داشته باشه و از همه مهم‌تر اینکه تک واحدی باشه... 

اما نیست، یعنی هست ولی اکثرا از پولی که ما تونستیم جمع و‌ جور کنیم بیشتره

چرا خونه تو شهر کوچیکمون باید متری ۱۲ میلیون باشه؟ درحالیکه حقوق کارمندا همون ۲ ۳ تومنیه که بود؟ 

اینا رو می‌نویسم که یادم بمونه، باید بدونم چقدر با سختی به هرچیزی که فکرشو بکنید رسیدم. این خونه مال من نیست و جریان پیچیده‌ای داره...مال دوستمه

 اما نکته‌ی جالبش اینه که شاید منم برم تو اون خونه زندگی کنم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن 1398/01/29 ساعت 05:56 http://dittany.blogsky.com

راست میگی ، ببخشید

:)))))

می سا 1398/01/27 ساعت 15:50

سلام

من هم فقط برای خونه نگفتم ، کلا برای رسیدن ها گفتم .
خیلی خوشحالم که می نویسی بازم
در ضمن ، لاهیجان بسیاااار خوب است ، منم چند سال پیش می خواستم بیام اونور یه آلونک بخرم، اما نشد :(

دختر خارجی اگه خریده بودی الان سرمایه دار بودی

می سا 1398/01/27 ساعت 10:43

سلام
ای ول لاهیجان :)))
خوشحالم که بازهم با همهء سختی هاش بهشون میرسی .

سلام دختر
البته این خونه مال من نیست، مال دوستمه ولی چون من باهاش دنبال خونه‌ام دعا می‌کنم زودتر بخره

آویشن 1398/01/27 ساعت 06:11

وسطای متن تناقض نداشت؟ به نظرم باید می نوشتی از پولی که تونستید جمع کنید بیشتره

بمون برم بخونم!!! چه انتظاری داری نصفه شبی فقط اومده بودم گله کنم و برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد