مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کی میگه تهران سوغات نداره؟

اصلا باورم نمیشد یه همچین سوغات باب میلی از تهران برای خانواده ابتیاع کنم، شکلات پرتقالی بی‌بی هیجان انگیز ترین اتفاق سفر دو روزه‌ام به تهران بود.


+ من همیشه پرتقال‌ رو دوست داشتم، پوستش را نیز... *_*

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستش 1397/12/23 ساعت 21:42

آنی مگهانه:دی
یادی کردم ز یادت مگی جانم

:) ممنون که یادی ازم کردی

.... 1397/12/17 ساعت 18:47

خیلی اتفاقی وبلاگ نونوش رو دیدم ... میس سپتامبر
یادمه گفتی ازش باخبری
الان کجاست ؟خوبه ؟ نی نی داره؟!
چقدر دلم میخواد دختر دست فروش مترو هم میدونستم کجاست .... میشناختیش؟!

وبلاگ نونوش... چقد کند ذهن شدم من
یادمه اتفاقی پیج میس سپتامبر رو دیده بودم ولی الان اسمشم یادم نیست حتی...
دختر دست‌فروش هم یادمه، یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد