مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

#بی_قراری

امشب یکبار دیگه توی دلم خالی شد، خدایا نیستی نه؟

یا می خوای بگی هستی که اینجوری شد؟ من خیلی خسته م، پناهم بده لطفا


+ کامنتهای پست قبل رو تایید نمی کنم، به یک دلیلی که برای شخص خودم رازه:) فقط بگم انتظار حدود ٤٠ تا کامنت رو نداشتم، واقعا شوکه شدم از بودنتون:)

نظرات 5 + ارسال نظر
شهرزاد 1396/01/06 ساعت 23:54

همه زیر آبیااااا:)

:))))))))))))
عالی بود شهرزاد:دی

اخه اه؟ اخه ادم به عزیز دلش اونم توی روز تولدش بوس اه دار میده؟ :))

نمیشه واقعا از اون بوس های بغل دار رد کنی بیاد؟برام که کادو نخریدی....حداقل ماچ بغل دارم کن !

یالا یالا....منتظرم ! تِخ کن بوسمو تا پاپتی تا خوده رشت ندوییدم دنبالت !

عزیزمممممممممم
وای تولدت مبارک، نمیای رشت؟ تهرانی الان تو؟
کجایی بگو بینمم

دختر بهمنی 1396/01/06 ساعت 10:20

سلام :)
مرسی به خاطر حرفای خوبت :)
منم برات یه دنیا آرزوهای خوب خوب و رنگارنگ دارم :)

تایید نکن عیب نداره ولی ماچم کن حداقل :))

بیا بابا اینم بوس!
اه:)))

ترنم 1396/01/06 ساعت 08:03

مگی جان امیدوارم حالت خیلی زود خوب بشه. من پارسال خیلی قبل تر از اولین باری که برات کامنت گذاشتم روزای سختی داشتم، اون روزا هر وقت دلم خیلی میگرفت یه سری به وبلاگ تو میزدم تا حالم خوب بشه و ازت انرژی مثبت بگیرم. حالا الان از صمیم قلبم دعا میکنم هر چی زودتر دوباره روزای خوب و روشن زندگیت بیاد.

عزیزم عزیییییزمممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد