مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کامنت دونی بسیااااز باز:))

بخاطر سه کامنت خصوصی چرا نظرات رو بستی این رو باز می کنم و منتظرم حرف بزنید دیگه، خیلی بدو بدو دارم پس خدافس!
نظرات 7 + ارسال نظر

سلام
خوبید؟
والا جمعه ظهر امامزاده صالح تجریش رفتم و یادتون کردم
شب میلاد پیامبر هم حرم امام رضا (ع) نائب الزیارة بودم

سلام
شکر شکر...
چه خبری بهتر از این؟ اما امامزاده صالحم حاجتمو نداد و من اینو تا ابد یادم میمونه... از امام رضا هم دومادی حامدو خواسته بودم، هنوز پیامشو دارم، اینم ندادن...
من که هیچی، برای سبک شدن دل بابام دعا کنید. ممنونم واقعا...

مینو 1395/10/01 ساعت 13:21

مرسی از لطفت
کیکای فوندانی و خامه ای

چشم:*

مینو 1395/10/01 ساعت 09:50

سلام مگی جان میشه در مورد این کیکها بگی تهران کجا کلاس هاش خوبه اینقد اینجا تبلیغ تنوع هست واقعا نمیدونم کار کی خوبه! اگه شخص خاصی می شناسی که بتونی معرفی کنی ممنون میشم.
هر روز میخونمت و فقط دعا میکنم براتون.امیدوارم به زودی زود دل همه اعضای خانواده از خوشی و شادی پر بشه.سلامت باشی مگی عزیز.

سلام عزیزم
چشم یه کمی فکر کنم بهتون میگم عزیزم :) منظورتون دقیقا چه مدل کیکی هست ولی؟

می سا 1395/09/30 ساعت 16:24

سلام بر مگی دونده :)
سعی کن خوش بگذره

x 1395/09/30 ساعت 14:18 http://malakiti.blogsky.com

در‌مورد پست پایینی
‌اخی کیک ..
‌من عاشق اینم یاد بگیرم ازین کیک بیرونی ها درست کنم ٬ لامصب خیلی خوشمزه اس :)) فقط نمیدونم کجا یاد میدن :/

همه جا یاد میدن بابا، بگو کدوم شهری بهت بگم.
خواهر من یاد نمیده البته=)))

مرادی 1395/09/30 ساعت 14:11

یلداتون مبارک :دی

فاطمه 1395/09/30 ساعت 13:12 http://1laly.blogfa.com/

سلام.فایده نداره یادم رفت چی میخواستم بگم.یادم اومد میام مینویسم.

سلام
خیلی ممنون:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد