مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دلم می خواست...

دلم می خواست فردا که بیدار میشم یکی خیلی دوستم داشته باشه و منم خیلی خیلی خیلی دوستش داشته باشم

دلم می خواست فردا که بیدار میشم بهم بگه اینقدر غمم نباشه از دنیا و بیام با هم بریم گشت و گذار و خرید...

دلم می خواست فردا که بیدار میشم همینطور بی دلیل و الکی پول تو حسابم باشه، مثلا از کسی که ازم قرض گرفته بوده سالهای پیش... یا چمیدونم، همینجوری بی دلیل و از سر دوس داشتن پول ریخته باشه برام

دلم می خواست شب راحت بخوابم و صبح راحت بیدار شم

دلم می خواست صبح با صدای گوشیم بیدار شم و ببینم کسی که منتظرش نبودم و بودم بهم زنگ زده

دلم می خواست همین فردا یکی دعوتم کنه به یه سفر کوتاه رنگی رنگی

دلم می خواست خیلی بی هوا یکی بهم زنگ بزنه و بگه امروز یادم بوده و دعام کرده

دلم می خواست یکی بی اینکه چیزی از این روزهام بدونه بهم بگه تو خیلی خوبی، و این تو خیلی خوبی از سر ترحم نباشه

دلم می خواست یه بچه ی کوچولو تمام شب تا صبح رو تو بغلم باشه و من هر بار از دیدنش غرق لذت شم

دلم می خواست خیلی اتفاقی و یهویی پستچی با بسته ای که منتظرش نیستم بیاد دم خونمون

دلم می خواست خبرهای خوب بهم برسه و جان تازه بهم بده برای کار کردن

و در انتها دلم می خواست فردا جای اون کاری که باید انجام بدم سفارش کیک می داشتیم و سرم گرم کیک پزی و آب کردن شکلاا به روش بن ماری بود!


شماها دلتون چیا می خواد؟ بگید که بخونم خواستنیاتونو، شاید خدام خواست خواسته هاتونو بخونه، می دونید که خدا خیلی این ورا می چرخه! تازه اسمارتیزم دوس نداره و همه اسمارتیزامو میده خودم بخورم:دی

نظرات 4 + ارسال نظر
zahra 1395/07/08 ساعت 01:11

کامنتم چرا یه خطش اومد

نمی دونم که... تازه از 100 تا کامنت کامنت شما اتفاقی تایید شد که ببینی نصفه ست:)))

zahra 1395/07/07 ساعت 20:14

چقد چیزای ناگفتنی مونده تو دلم که دلم میخواست

می گفتی خب شمام:)

آره منم دوست دارم فردا یکی منو خیلی خیلی خیلی دوست داشته باشه ولی نه هر کسی اونی که من میخام فقط اون

شقایق 1395/07/07 ساعت 10:11

دلم میخواد یهو یکی (3تا یکی) بهم بگه که هیچوقت نتونسته فراموشم کنه و متاسفه و بازم میخواد باهم دوست باشیم.
دلم میخواد یکی بهم بگه که تو زندگیش مهمم.
دلم میخواد شاگرد اول دوره مون بشم.:)))
دلم میخواد یه ذره خلاقیت یهویی بهم برسه و بتونم بهتر طراحی کنم.
غیر اینا هممممه چی دارم.:))))
اونقد که نمیدونم قراره چجوری جبران کنم!:))_

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد