مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

Golparche.farhangi

رفتم تو پیجی و چندین پارچه ی ذوق انگیز دیدم برای چادر نماز... اگه شمام مثل من برای چادر نماز می میریدبرید تو این پیج و خرید کنید

من فعلا شرایط خرج کردن ندارم و فقط از دیدنشون لذت می برم

اگه روزی خواستم برم کرج به خودم قول میدم از خجالت خودم و این روزا در بیام و دو عدد پارچه چادری گلگلی زیبا برای خودم هدیه بخرم.

Golparche.farhangi 

نظرات 6 + ارسال نظر
مروئه 1395/07/01 ساعت 09:04

ان شالله اون که سرجاشه دیگه انموقع میشی اول مهمون خود امام رضا بعدم اگر قابل باشم مهمون خونه من و اون چادر گلی گلی خوشگله میشه کادو من به شما به رسم یادبود

عزیز دلی شما، چقدر دلم می خواد خوشحالیتو ببینم عزیز مهربانم

fahi 1395/06/31 ساعت 23:53

مبارکت باشه مگهان جان

با ارشدت چیکار کردی؟ مدتی وبو دنبال نکردم متوجه نشدم چ تصمیمی گرفتی

سلام بانو
دچارم به ادامه ی این راه بی فروغ و زشت :دی

سلاااام
اینا چادری نیست پارچه هاش مگی ... هست ؟؟؟ خیلی گل گلی نااازن

سلام چند موردشون هست عزیز دلم :)

مریم 1395/06/31 ساعت 13:12

سلام دختر خوب
من کرجم
اگه بخوای از این پارچه ها برات بگیرم و بفرستم

سلام عزیزم
همین که گفتی انگاار خریدی و منم سرم کردمشون :***

مروئه 1395/06/31 ساعت 12:18

سلام مگی جونم
اینقد این مغازه پارچه های نازی داری من برای خودم چند تا پارچه گرفتم و لباس دوختم
تو از هرکدوم خوشت اومده بگو من برات بگیرم پست کنم شاید با خواهرم اومدم برات آوردم شایدم تو اومدی پیشم من بعت میدم

سلام جانان
من هنوز سر حرفم هستم، اگر حاجت روا شدی و راهی شهر رضایمان شدی و ماندگار من یک عدد چادر ازت خواهم گرفت؛) :* بی تعارف

پرستش 1395/06/31 ساعت 11:09

مگی جان سلام (:
اگه زحمتی نیست سوالی که در اینستا پرسیدم اینجا جوابم رو بدید(:

سلام
جواب دادم شاید نرسیده. برای برش هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد