مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی دو دل، مگی سر درگم تا ابد... مگی مغموم و همیشه الکی خندون!

هیچ کی نمی دونه، ولی دارم دل دل می کنم برم و آزمون بدم واسه تدریس تو آموزشگاهی یا نه؟ 

خانواده خیلی استقبال می کنن، اونان که اصرار دارن اصلا، همینشم هست که بیشتر بی میلم می کنه، واقعا اگه قصدم تدریس بود، چرا این همه درد و رنج و هزینه... خدایا پولمو پس بده یه جوری:( 



نظرات 7 + ارسال نظر

تجربش که ضرر نداره.دوست نداشتی میزنی بیرون

آخه دوباره:دی ؟
یه بار رفتم و اومدم بیرون :)))

گیل پیشی 1395/02/28 ساعت 14:54

♡♡♡

پری همشهری 1395/02/28 ساعت 08:08

مگی برو...
خواهش میکنم ازت...
نه به خاطر پولش..
فقط و فقط به خاطر روحیه خودت

...
آخه پری! تو که می دونی من سر کار می رفتم، ولی وقتی حقوقم کمه احساس پوچی میده بهم بیشتر
با اینکه واقعا خوش می گذشت و واقعا بچه ها رو دوست داشتم.
ببین، من الان می تونم تصمیم بگیرم هر ماهی تا یه جایی سفر کوتاه برم، کلی کارهای کوچیک حال خوب کن می کنم، ولی اونجوری با یه قرون دو زار باید خونه نشین شم، که میشه خود خود افسردگی...
کار وقتی بهت حس خوبی میده که از نظر مالی هم ارضات کنه، اقلا برای من اینطوره، شاید خیلی مادی نگرم، ولی خب... هستم دیگه:(

khorshid 1395/02/27 ساعت 23:01

سلام مگ عزیز
به نظرم فرصت خوبیه از این نظر که وقتی میری سرکار انگار یه جورایی موقعیتهای شغلیه دیگه ای هم پیش میاد. معاشرت با همکاران و آشنایی با آدمهای جدید خودش میتونه بابی بشه برای یافت شدن یک شغل مناسبتر. در پناه خدای مهربون ان شالله بهترین تصمیم رو میگیری

سلام عزیزم
موافقم باهات:) ایشالا یه طوری میشه و یه تصمیمی میگیرم

فرح 1395/02/27 ساعت 20:25

سلام مگهان جون تدریس عشق میخواد ولی سخته اما چون با موجودات زنده!در ارتباطی حس خوبی میگیری...یک تجربه جالبی هست امتحان کن...حتما موفقی

سلام عزیزم
من تجربه ی تدریس خصوصی و آموزشگاهی دارما؛)
یهو ول کردم! موافقم خیلی سختی و شیرینی داره در کنار هم


من دعا میکنم هرچی خیر و صلاحته همون پیش بیاد

ممنونم عزیزم

الان ما می دونیم :دی
پول چیز مهمی نیست! تدریس توی آموزشگاه اگه میتونه پاره وقت باشه (یا حتا نباشه) خب خیلی عالیه که! البته اگه دوست داشته باشی. اصلن هم به این فکر نکن که به رشته ی الانت ربط داره یا نداره یا اینکه ارشد چی خوندی و چیکار میخوای بکنی! کاری رو بکن که دوست تر داری! تو الان یک آدم باتجربه تری نسبت به وقتی که ارشد دادی و مطمئنن میتونی بهتر تصمیم بگیری.

اوم، دارم بهش فکر می کنم. حقوقش واقعا چیزی نیست که ارزش داشته باشه آدم این همه زمانش رو بذاره... نمی دونم چه تصمیمی درسته واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد