مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ما اول کرم وسط بیسکوییت رو می خوردیم، شما چطور؟

یهو چشمم خورد به بیسکوییتای کرم دار شکلاتی و پرتقالی، با توجه به اینکه از اسانس پرتقال دل خوشی نداشتیم، شکلاتی رو انتخاب کردیم، چوپان میگفت بعضی از این بیسکوییت کرم دارا قهوه ای سوخته ن که خوشمزه ن، بعضی ها کم رنگ و بد مزه! و از اونجایی که من اگر شانس داشتم اسمم مگهان نبود، بیسکوییتمون از اون بدمزه ها در اومد. 

هر کدوم یکی ازش خوردیم که فقط یاد و خاطره ی کودکی رو زنده کرده باشیم، اینجوری... :دی 

باید دقت کنید تا رد دندونامونو رو کرم بیسکوییت ببینید :)))))

نظرات 17 + ارسال نظر

اونو بعدا دیدمبعد کامنت

:دی

الهام 1395/01/25 ساعت 01:34

اولا که اگه محبوب نبودی وبت این همه بازدید کننده نداشت،این همه دوست وبلاگی نداشتی،کلی کامنتای مهربونانه دریافت نمیکردی،چیزایی که من در تمام دوران وبلاگ نویسیم نداشتم،بس که نچسب و غیراجتماعیم:|
هومممم،در مورد دیدگاه خودم باید بگم که اوایل به نظرم به شدت لوس و شوآف کن میومدی!
سبک نوشتنت هم زیاد مورد علاقم نبود،یه سری کلمه ها و ترکیبهایی که به کار میبردی و اینا!ولی الان کمتر شده

شوآف کن:)))؟!
ممکنه بوده باشم و هنوزم باشم، ولی خدا شاهده ناخواسته ست:|
ترکیبهایی که به کار می بردم، خیلی جالب بود. مچکرم که گفتی!

+ بس که نچسب و غیر اجتماعیم:| این جمله ت رو یه نفری درباره ی خودش همیشه میگه:|||

الهام 1395/01/25 ساعت 01:01

حداقل مورد علاقه ی من نبود دیگه امیدوارم منو بابت رک گوییم ببخشی!ولی خب ته دلم میدونستم احتمالا شخصیت حقیقیت چیز متفاوتیه!
الان فهمیدم که کامنتو واسه پست اشتباه گذاشتم:|
در جواب سوال تیتر باید بگم که من همیشه از کرم های وسط بیسکوییتا متنفر بودم!

:)))
خیلی جالبناک بود صداقتت الهام
خب مورد علاقه ی هیچ کی نیست! نمی دونم چرا واقعا الهام
مگه چجوریم:|¿ خب انتقاد کنید لامصبااااااا

الهام 1395/01/25 ساعت 00:47

خوشحالم که شخصیت واقعیت با شخصیت مجازیت متفاوته!
حدس میزدم که اینطور باشه!

اینقدر شخصیت مجازیم بده:دی؟

+ میگن خیلی متفاوته حتی! :|

مگی دست سمت راستی دست چوپانه سمت چپیم دست خودت؟

:دی
کدوم یعنی؟ سمت راست عکس دست منه
خیلی واضحه که دستام:)) تو دو پست قبل هم دستام هست و معلومه درازه! همونجا که هات چاکلتا رو گرفتم دستم...

. 1395/01/24 ساعت 22:47

دستات چقددددددد بلنده
خوشگله ها ولی آدم فک میکنه قدت باید 175باشه

=)))))
آره در کل با اینکه قدم بلند نیست کشیده به نظر میام تو عکسا :دی :))

بله مام اینجوری بودیم :)
برگشتن به خیر

آقایونم:))؟!
مچکرم آقا

بریدا 1395/01/24 ساعت 20:30 http://brida.blogsky.com/

بسکوییتو بیخیال
چی توزو بچسب:)))

=))) کلی آت و آشغال اضافه آوردیما!

کاکائو خوب است! خیلی حتا!

اما این بدمزه بود که!

ما نیز هم...
(دررابطه با تیتر پست)
در ضمن اینجا مجازی ست و بس!تو دنیای واقعی محبوب باشی و از قضا برادرت هم حسابی طرفدارت باشه ، کفایت میکنه و اوج خوشبتیه :)

مچکرم دزدمونا و امید دارم در دنیای حقیقی محبوب باشم واقعا...به اینشم شک دارم آخه!

مترسک 1395/01/24 ساعت 18:32 http://1matarsak.com/

یعنی می‌خوام از طرز فکرم براتون بگم! :))
عنایت داشته باشید که بنده در دوران مترسکچه بودنم، تمام کرمای وسط همه بیسکوییت کرم‌دارای یه بسته رو می‌ریختم توی یه ظرف و گردشون که می‌کردم با یک حرکت «دژمن» کورکن (!) می‌بلعیدم‌شون!
از اولش خیلی باهوش بودم، می‌دونم

:)))))))))
وای خدااا
عالی بودی شما پسرو

Ali 1395/01/24 ساعت 17:42

Inja kojast?

تو ماشین در راه برگشت:دی

بیسکوییته کاکائوییه؟؟
مگی بیسکوییته کاکائوییه؟؟؟؟

من روابطمو باهات قطع میکنم :|

و حرفی هم ندارم اصلا :|
یه چن تا فحش جدیدم یاد گرفتم به تازگی ها :|
خواستم فقط بدونی همین....


+ ور عیز ددی اورنجی اصلا؟

:)))))
می خوای خودم برات بیسکوییت کاکایویی درست کنم؟! ^-^
فحشاتو رو کن ببینم جلی

+ ددی اورنجی خوبه، خدا رو شکر، عمل چشم داره، آدرس بدم بری عیادت؟! البته الان نه
هفته ی بعدتر! :دی

مهر 1395/01/24 ساعت 16:11

من نه،بیسکویت دوس ندارم

:دی
بچه بودی هم؟!
ما هم الان نمی خوریم اونقدرا

سلام مگی.... آخ یادش به خییر

سلام دختر
و واقعا یادش بخیر!

سلام 1395/01/24 ساعت 15:56

راست میگه اون پررنگاش خیلی خوشمزه ترن

همه با تجربه هاااااا :)))

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد