مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوشبختی یعنی...

برادرت از مدرسه برگرده و از مامان بپرسه مگی رشته؟!

خیییلی وقته ندیدمش و کیفش رو پرت کنه و پله ها رو دو تا یکی بیاد بالا و سفت بغلت کنه و بگه شب نبودی اومده کتابی رو که ازت قرض گرفته بود برات پس آورده، اوناهاش تو کتابخونته... 


+ اخیرا متوجه شدم شخصیت وبلاگی محبوبی ندارم، چوپان معتقده من حقیقی خیلی متفاوتم از من مجازی، خودم این حس رو نداشتم اما گویا حقیقت همینه... خلاصه که خوشحالم اگه شخصیت مجازیم محبوب نیست، در عوض برادری دارم که وقتی نباشم خیلی دلتنگم میشه و دوستم داره. پس خوشبختم...هوم؟

نظرات 16 + ارسال نظر
خورشید 1395/01/25 ساعت 20:47

سلام مگی اگه پرتقالتو نمیخوای یا نمیتونی ادرس بدی بگو خودم میخورمش هسته اش رو می کارم به یادت درخت سبز بشه شایدم .... به هر حال اصرار نمیکنم زیادی اصرار کردنو دوست ندارم

سلام خانم
دو سه بار به دوستم گفتم کد پستیشونو بده و هنوز نداده
منم تو همچو شرایطی هستم و نمی تونم اصرار کنم:(

ساده خان 1395/01/25 ساعت 18:53

باو محبوبین کع
محبوب نبودی این همه کامنت و بازدید نداشتی!
خوش ب حال شما و داداشتون!

کو کامنت:|¿
صدام پخش میشه از بس خلوته اینجا :))

هدی 1395/01/25 ساعت 12:07

برا من که محبوبیدمگی گلی شخصیت مجازی فوق العاده خوبی دارید دختر خوب برا خانواده و یه انسان کامل و یه بنده خوب خدا که وظایف شرعیش انجام میده
مجازی حقیقی نداره شخصیت یه فرد اگه بد باشه حتمن شخصیت مجازیش هم تحت تاثیر میذاره در کل وقتی شخصیتی مثل مگی روبرومه و میام وبلاگش حتمن محبوب هست برا من شک نکن دوستت داریم

عزیز دلم... چقدر شما جنوبی ها یه جور عجیبی دلنشینید برای من:)
مهربونید خیلی خیلی... واقعا اینهایی که میگید نیستم شاید
نمی دونم، درهرحال یه چیزی هست که خیلی ها دوسش ندارن و نمی دونم اون دقیقا چیه:)

به نظر من شخصزتت فوق العاده دوست داشتنی.
رسیدن بخیر

خیلی لطف داری بهامین عزیز...♡
ممنونم

مطهره 1395/01/25 ساعت 01:21 http://aban19.blogfa.com

برا منم محبوبی ! :)

مچکرم!
چه نظرا متفاوته :))

سمیراجدید 1395/01/25 ساعت 01:06

محبوب من که هستی

:دی :))
سپاسمندم!

خواهر بودن خوبه:)

خیلی خیلی ^-^

من رو می شناسی 1395/01/25 ساعت 00:08

واقعا خیلی خوبه که برادرت اینگونه دوستت داره. الحمدلله.
همونطور که دل آرام گفتن، درسته، شخصیت مجازی بهتره که جای دلبستن نداشته باشه.

:)
موافقم با شما و دل آرام جان:)

بادبادک 1395/01/24 ساعت 20:51

مگه میشه محبوب نباشی! من واقعا دوستت دارم. پس حتما شخصیت واقعیت فوق العاده س که مجازیش اینه:-)

خیلی خیلی لطف داری، من خیلی معمولیم:|:دی
کاملا جدی؛)

من... 1395/01/24 ساعت 20:07

تو خوشبختی! :)

...
شاید :)

یه مادر بزرگی داشتم که اگه الان اینجا بود میگفت ناشکری نکن دخدر

مگی راستی قرار بود چوپان رو از طرف من ماچ آبدار بگیری ازش گرفتی؟
و اینکه آهان! توی یکی از نمازهات بعد از اینکه تموم شد یهو برای هممون دعا کن،باشه؟

چشم نمی کنم:دی
من آخه نمی تونم آبدار ببوسم کسی رو جز هانی:|
واااای بله بله حتمااا ایشالا ایشالا

سلام 1395/01/24 ساعت 15:54

معلومه...این خود خود خوشبختیه

♡♡♡

به نظر من محبوبی
لااقل تو قلب من که خیلی ویژه ای

*_*
ممنونم که برات محبوبم:| واقعا

سیاهچاله 1395/01/24 ساعت 14:57

مشتاق شدم شخصیت واقعیت رو ببینم مگی ^_^

:))) هاهاها...
خیلی فرق دارم انگار:دی

Meys@m 1395/01/24 ساعت 14:40 http://meysamkh.blogsky.com/

به نظر من هر جایی که آدم حِس خوبی داشته باشه خوبه حالا میخواد مجازی باشه یا حقیقی (-;

اوم...
بحث حس خوب نیست، من اینجام حس خوبی دارم، اما خب نامحبوبم:|

دل آرام 1395/01/24 ساعت 14:40

خوشبختی
شخصیت مجازی کف روی آبه. جای دل بستن نداره. برات مهم نباشه

^-^
واقعا... من برام پیش نیومده کسی رو از شخصیت مجازیش دوس نداشته باشم.
جز یک نفر که اونم آزارم داده بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد