مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و امام زاده صالح...

یه روز فوق آروم و بی هیجان رو گذروندم امروز، بر خلاف انتظارم:)


+ حاجت همگی روا :) 

نظرات 10 + ارسال نظر
آق مقداد 1395/01/24 ساعت 11:03

خیلی مخلصیم حاج خانوم!

میشه بفرمایید کی هستید که مخلصید؟

بادبادک 1395/01/24 ساعت 03:02

و همانا من هرگز هیجانات روز بعد را لو نخواهم داد: دی : دی

لو نده!
احتمالا شگفت انگیز بودن امروز همینه که من زنده ام و مثه هر روز هیچ اتفاق نویی در راه نخواهد بود؛)

امید میرزا 1395/01/24 ساعت 02:47

مریض شدی؟
اخ آبله مرغون سخت اگه باشه درست آدمو میندازه
تجربه دارم از تجربه های بدشم دارم

ای وای نه نه!
فقط یه پست جهت یادآوری به خودم بود.

امید میرزا 1395/01/24 ساعت 02:46

مریض شدی؟
اخ آبله مرغون سخت اگه باشه درست آدمو میندازه
تجربه دارم از تجربه های بدشم دارم

:|
چجوری بود مگه؟ خیییلی سخت؟
اصلا یادم نیست چجوری بود آبله مرغون...فکر کنم 4.5 ساله بودم تجربه ش کردم!

بادبادک 1395/01/24 ساعت 02:23

و همانا پس از هر روز بی هیجان، روزی هیجان انگیز در راه خواهد بود...
امضا: ریحون: دی

خداااااااا از دهنت بشنوه دختر!
چه هیجان خوشی در راهه یعنی؟

التماس دعا
خوش بگذره

ممنونم

نوا 1395/01/23 ساعت 23:52

خوش بگزره تهران گردی این دوروزه که تهران دست کمی ازولایت شما نداشته فکر کنم به برکت قدم شما ودوست جانتان بارون مارو شرمنده میکنه.
سمت جمهوری یکی ازرستورانای مناسب تو کوچه مهرانه ازلاله زار وارد کوچه مهران میشین همون اولش زیرزمینه رستوران تبریزی غذای خوب باقیمت خوب داره.البته دوتارستوران زیرزمینی هست اشتباه نشه.رضالقمه هم نرسیده به تقاطع حافظ بین استانبول وحافظ هست لقمه های کوچک کباب تابه ای باجعفری وپیاز.اگه یخورده بیشترخواستین راه برین رستوران گل رضاییه توسی تیر هم خوبه.
خوش بگزره حسابی

به به... نوا جان خیلی خیلی ممنونم و حیف که فرصتی نبود و حیف که نشد از توصیه های جالبت استفاده کنیم.
ما حالا دیگه رشت هستیم :)
به شما هم خوش بگذره بانو

بریدا 1395/01/23 ساعت 21:16

مگهان؟ یه بار درمورد احکام لاک ناخنای پا گفته بودی میشه بگی احکامش چیه؟

احکام؟ یه پرس و جو کن
ولی میشه به ناخن پا لاک زد و وضو مشکل پیدا نمی کنه
من دو تا انگشت کوچیک رو لاک نمی زنم.

+ برای غسل حتما حتما حتما باید پاک کنی ها لاکت رو...

سلام 1395/01/23 ساعت 18:57

چرا نظرم رو تایید نکردی مگی؟ خیلی دمق شدم

خیلی التماس دعا
سر التماس دعا با آقای دکتر دعوامون شده
البته صددرصد تقصیر من بود ولی میدونی که....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد