مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من و چوپان

فقط من و چوپانیم که چند ساعت مونده به آغاز سفرمون عزممون رو جزم می کنیم بریم بیرون و خیابون ها رو متر کنیم و تو نقطه های مختلف رشت قدم بزنیم و نفس بکشیم. 

کجا رفتیم؟ ترمینال؟ هانی رو بردیم کلاس؟ رفتیم تا فلکه گاز؟ قدم زدیم تا کجاهای منظریه؟ رفتیم پارک بانوان؟ رفتیم هایپر گردی؟ رفتیم تو ایستگاه اتوبوس نشستیم؟ نه برای اینکه منتظر اتوبوس بودیم، نه فقط خستگی در کردیم سر جای همیشگیمون! 

از کنار آب میوه فروشی که موهیتوی خوبی بهمون داده بود با حسرت رد شدیم، از کنار کلی مغازه که هی یادمون می رفت روزه ام و دلمون می خواست بریم دلی از عزا در بیاریم!

خب من روم نمی شه بگم کجاها رفتیم، رومم نمیشه بگم چند ساعت مونده به شروع سفرمون این همه کار کردیم، از اون بدتر روم نمیشه بگم قبل مشهد رفتنمونم همین کارا رو کرده بودیم، اصلا روم نمی شه بگم قبل سفر چقدررر خریدهای دری وری کردیم و کلی از پولامون رو همینجا تو شهر خودمون تموم کردیم!

همه اینا رو گفتم حالا یه سوالی بپرسم، رستوران خوب، سمت جمهوری کسی می شناسه اینجا؟ :)



+ در گوشی با شما: خانواده ها فکر می کنن هتل گرفتیم، اما ما این کارو نکردیم و قصد کردیم بریم هتل هایی که مد نظرمونه رو مورد ارزیابی قرار بدیم!!! بعد پول رو بپردازیم و حاضر شدیم ریسک پر شدنش رو هم به جون بخریم حتی... ذره ای هم استرس نداریم و چند ساعت دیگه با کوله هامون عازمیم! بعله


نظرات 23 + ارسال نظر
تک مدی 1395/01/22 ساعت 19:32

خب خدااااااروشکرررررررر:)
ایشالا خیلی خوش بگذره:*
...
نه اون مدل شبی منظورم نبود، اتفاقا نمازهارو بازه، منظورم این بود ۲۴ساعته نیست
اگه رفتی التماس دعا:)

مچکرم تک مدی مهربانم ^-^

رفتم و محتاجم به دعا ^-^

تک مدی 1395/01/22 ساعت 13:00

مگی عزیزم:)
سفرت بی خطر پیشاپیش خوش بگذره کلی بهت
رستوران سمت جمهوری نمیشناسم، اما یه دونه هست چارراه ولیعصر، اون ضلعش که سر نبش انقلاب و ایستگاه اتوبوس به سمت تجریشه، رستوران محسن، نماش هم صورتیه! غذاش خوبه، شلوغم هست همیشه تقریبا...نزدیک به جمهوریه بهرحال:پی
...
مگی جان هتل هم به دختر نمیدن طبق اخرین اطلاعاتی که دارم از یکی از دوستام، مگر اینکه از اماکن نامه داشته باشین
...
امام زاده هم شبا بسته ست:)
...
اگر هتل دوست بابا نخواستین برین، ارجاع شود به ادامه کامنتم در خصوصی:پی

عزیزکم خییییییلی ازت ممنونم، چقدررر محبت کردی
اون کامنت خصوصیت خیلی خوب بود، منو چوپان سیو کردیمش برای سری آینده
بهمون هتل دادن دوست جان، خیلی راحت و بابا گفته بود اگر ندادن با تماس مشکل را حل خواهیم کرد.
امام زاده جدددی بسته ست؟ خیلی دلم می خواست شبش رو ببینم:( ...
نماز مغربم حتی
بازم هزااااار باره ازت ممنونم ^-^

سفر بی خطر
این هم میشه یه تجربه که بعدها کلی ازش لذت میبری

مچکرم!
اوهوووم :)))

درستش همینه! که با کوله بزنی به جاده!!

بعله :دی
درسسسش همینه داداش!(هم نام داداش:|)

شروره 1395/01/22 ساعت 09:06

بح بحححححححححححححححححححححححححح!!!!!
پس دارین میعاعین پرتقالک!
خوش بگذره ه ه ه ه!!!!!!

بععع له
پرتقالک نزدیکتونه! هوریا هوریااااا

khorshid 1395/01/22 ساعت 08:44

سلام.
مگ عزیز
توی خ جمهوری کافه نادری معروف رو بهت پیشنهاد میکنم برین. سرچ توی نت بکن کافه رستوران یه هتل قدیمی با همون سبک و سیاق. ناهار تشریف ببرین و استیک یا ساتو بریان میل بفرمایین

سلام
پیشنهادت را دزدیدیم خورشید رشتی عزیزم *_*
مچکرم خیلی خیلییی
امیدوارم روزی بتونم تو شهرمون(!)میزبانت باشم.

بهسا 1395/01/22 ساعت 08:35

مگیییییییییی
من تازه از یه سفرنوروزی خوب اومدم اما بازم دلم سفر خواست اینطور که تو نوشتی
ولی الان بیشتر از سفر ذوق مسافر دارم.
هورااااااااااااا

بهساااااا نگفتی کدوم وراااا بودی؟
الهی:))) من از تمام اتفاقای کوچیک اینقدر با ذوق و هیجان حرف می زنم که همه دلشون بخواد =))

Lena 1395/01/22 ساعت 00:59

تازه فکر کنم به تو بیشتر از هر کسى اطلاعات داده باشم تا الان ؛)
به زودى...
شما هم که چیزى لو ندادیا، حواسم هست :دى

=)))))))
لو دادنی نیست البته ولی لو خواهم داد!

عاقا اتفاقی بود !البته اتفاق خوشایندی بود مگی:)
شبیه قضیه ی تو!کلا آشنا شدن با مردم شهرت یهویی ِ !

=)) هاها
خیلی بامزه بود برای من هم دختر
مردم شهرم... ^-^

و اونوقت چی باعث شد به درجه ی رفیع بلا نایل شم؟

ماجرای چوپان :)))))))))

میشه تورو دوس نداش؟میشه دوست تو رو دوس نداشت؟وقتی اونم درست مثل خودت عزیز؟

:)))))) عزیزکم!
لطف داری به من و دوستم
هاهاها... و خیلی بلایی! بلی

گلبرگ 1395/01/21 ساعت 23:48

باشوهرم میرفتیم سفرسوییت میگرفتیم خوش باشی
شناسنامه یادت نره

چشمممممم

غزال 1395/01/21 ساعت 23:43 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلاااام مگی خوبییی؟سفرت سلااامت
مگیییی به دختر مجرد که هتل اتاق نمیددده؟من این بلا یه بار سرم اومده هااا
وای دلم واست تنگ شده خیلی مگیه نازنینه من.حتماا خبر بده محل سکونتو چیکار کردی

سلام عزیزم.. خوبی؟ کوچول جانم خوبه؟ ^-^
میدن غزال نگران نباشید:)) من خیییلی دل گنده ام! =)) فوق فوقش میریم هتلی که دوست بابامه:دی

سمیرا جدید 1395/01/21 ساعت 23:18

باران جان مگه میشه شب امام زاده صالح خوابید؟واقعا سواله برام، اگه میشه تا بریم

اونم هرکسی نه! مگی:| مگی راااااحت طلب بره امام زاده بتونه چشم رو هم بذاره:| :))

lena 1395/01/21 ساعت 23:17

خوش بگذره مگی جان

ممنونم لنا
آخر لو ندادیاا لیوت چجوریاااست

خوش بگذره:)


+راستی مگی،خوبی؟

ممنانم دختر خوبم

+ بلی عالی، فقط فشارم پایینه که دلیلش هم روزه ست یحتمل! شمام که خوبی با کشف اخیرت نه:))) =))؟

Mona 1395/01/21 ساعت 22:58

تهران برای چند روز عالیه!سفرت خوش!روزهاست خواننده ی خاموش نوشته هاتم مگی !با خودم گفتم بی انصافی اگه نظر نزارم و ازت تشکر نکنم برای حس های خوبی که بهم منتقل کردی

موافقم:)
اصلا من هرجایی برم سفر به نظرم خیلی عالی میاد، نمی دونم چرا هر جایی نمک گیرم می کنه!
خیلی مچکرم که نظر گذاردی مونا جان
باز این کارا بکن؛)

پونه 1395/01/21 ساعت 22:10 http://veblagane.blogsky.com

سفر به سلامت
تو اینجور سفرا به جای منم خوش بگذرون مگی خانوم

چشممم

هاها
خوش بگذره
سفر بی خطر

ممنون خانوم دکتر ؛)

شبنم 1395/01/21 ساعت 21:25

سلام
من از خواننده های خاموشتون هستم دیدتون به زندگی برام جالبه هر روز تقریبا سر می زنم اگه نی نی مون اجازه بده!!
سفر بهتون خوش بگذره.... یه سوال تو ایران هنوز این قانون که به دختر مجرد یا یه خانم تنها تو هتل اتاق نمیدن پا بر جاست؟ یادمه چند سال پیش که یه سفر به ایران داشتم یه شب مجبور شدن با کلی دردسر تو تهران یه پانسیون برم!! ازم رضایت نامه همسر می خواستن!!!

سلام بانو
نی نی دارین؟ وای خدا چه دوستای هیجان انگیزناکی دارم من...
نه همچو قانونی نیست فکر کنم! اگر باشه که ما بیچاره ایم:| :)))
واااقعا میگین؟! پانسیون؟! همسررر؟! داشتین مگه؟

Parastesh 1395/01/21 ساعت 20:41

سفر بی خطر

ممنوووونم ^-^

در گوشی :
یا خدا
مگی ازت بعید بود :|
اگر جا پیدا نکردی برو امام زاده صالح :دی
خونه ام ندارم دعوتت کنم :((
خودم مهمونم :(
ببخشید:((

:)
جای نگرانی نیست دوست و فامیل که داریم ولی نمی ریم! و این همه هتل حتما جا دارن برامون
چی میگی شما:)؟

مترسک 1395/01/21 ساعت 20:08 http://1matarsak.com/

خدا پشت و پناهتون، رفقای جان

مچکرم متر جان :)) ^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد