مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مامان برای مگی

دستای ظریفی داشتم، همیشه وقتی می رفتیم بیرون انگشت کوچیکش رو سفت می گرفتم به نمایندگی از کل دستش... می گرفتم؟ چرا دروغ بگم؟ هنوز هم وقتی با هم قدم می زنیم من انگشت کوچیکش رو می گیرم تو دستم، هرچند که حالا دستای من بزرگتر از دستای مامانه... 

+ ما سه تا هیچ کدوم جواب خوبیهای مامان و بابام نیستیم، هیچ کدوم اونقدری که باید خوب نیستیم، چی میشه که بعضی بچه ها از خونواده هاشون بهتر میشن؟ چرا ما نشدیم؟ همیشه احساس شرمندگی بدی پیشش دارم.

+ برای مامانهای بهشتی ساکن دنیا و ساکن خود خود بهشت دعا کنیم:) برای هر دو دسته زیاد دعا کنیم، اونا محتاج هدایامون نیستن.

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
بهسا 1395/01/12 ساعت 12:11

ای جانممممممم
مگی باورکن دقیقا همین تصور رو از مادر عزیزت داشتم
انشالا 120 سال زنده باشن با سلامتی و عزت
از طرف من بهشون تبریک بگو

وای چقدر جالب و هیجان انگیزناک که شبیه حدست بود مامان فیشو!
مچکرم چشممم

خورشید 1395/01/12 ساعت 10:57

سلام مگ عزیز
ماشالله
هم عید مبارک و هم روز مادر مبارک.
خونواده زیبایی داری مگ جان. ان شالله خدا در پناه خدا امن و امان باشین.

سلام
همشهری من این ورا نبود امسال ^-^؟
خیلی لطف داری و چشمات زیبا میبینه خورشید جانم... *-* شما هم همچنین
آمییین

مریم 1395/01/12 ساعت 10:54

سلام عزیزم، سال جدیدت، روزهای جدیدت ، همه مبارکت باشه، مرسی برای نوشته های قشنگ مادرانت، الهی که خدا مادر نازنینت را تو‌ دستهای خودش حفظ کنه.

سلام عزیزم
خیلی ممنونم روزهای جدید شما هم مریم جان
آمین... همه ی مادرها رو خدا حفظ کنه

خنده:خدا نگه داره برات من فک کردم خودتی ماشاالله چه قد خوب و جوون موندن

:))) مچکرم!
نه من نیستم، دختر روسه بیشتر از من شبیه مامانه فکر کنم

جولیک 1395/01/11 ساعت 22:01 http://platelets.blog.ir

:)

:* برای مادرت هزار بار دعا کردم...

مستر نیما 1395/01/11 ساعت 20:00

خدا حفظشون کنه واستون

خیلی ممنونم آقا :)

شاهین 1395/01/11 ساعت 19:43 http://3marholor.blogfa.com

سلام
بهترین هدیه تولد همین یادآوری خاطرات خوب گذشته در کنار مادر و تشکر بابت همه خوبیهاست.
زیبا بود موفق باشید.

سلام
همینطور فکر می کنم من هم، بله آقا راضی هستن نگران نباشید، حجاب دارن دیگه...
شوهرش شاید راضی نباشه:))) (بابام!)

Amer 1395/01/11 ساعت 18:46

روزشون مبارک باشه...

ماشالا خیلی جوونن...
با داشتن همچین مادر صبور و زحمتکش و مهربونی نباید غم به دلت راه بدی!
و چه فرزند خوبی هستی که باعث شادی دلش میشی :)

به حق تمام مامانای دنیا انشاءالله روزی برسه همـــــه آدم ها سرشار از لبخندهای :دی باشند ;)

ممنون روز مامان شما که دست تنها بچه های خوب خوب بزرگ کردن، مبارک تر باشه حتی...
اوم:( غم به دلم راه پیدا میکنه ولی... من؟ اصلا خوب نیستم اصلا...

آمیییین

مهناز مامان رایان 1395/01/11 ساعت 15:29

ای جانم مگی جان
روزشون مبارک
سایشون تا همیشه بر سرتون مستدام
روح مامانای بهشتی شاد
و مامانای زمینی سلامت باشن

روز شما هم مامان مهناز رایان :*

باران 1395/01/11 ساعت 15:26

روزشون مبارک
ایشالا سایه شون مستدام....

ممنونم :)
خدا مادرتون رو رحمت کنه

مسعود 1395/01/11 ساعت 14:54

سلام آبجی..
گفتی طبس؟؟ آره من از طبسم..
عیدم همینجا بودم با کلی پذیرایی از مهمونای مشهدی و غیر مشهدی..
یه سالم ازم بزرگتری.. آره من 27 همین ماه میرم توو 25
حالا چ ربطی داشت بماند..
شاید خواستم خودمو لوث کنم تا تو اولین کسی باشی ک بهم تبریک میگی
یادداشت هاتو دوست دارم؛ برا مادر جون عزیزتم بهترین ها رو آرزو میکنم و امیدوارم سالهای سال سایه اش بالا سرت باشه..
همینطور امیدوارم هیچ جوونی مث من و خودت محروم از نعمت گرانقدر مادر نباشه..
مهم نیس من کی ام.. کلی از حرفات ب دلم نشست ..
اصن چکار دارم بگم منم یکی هستم مث خودت..
یه دانشجوی مجرد ک در ب در سرگرم خودمشغولی های خودشه..
مدام داره تنهاییاشو توو صفحه ب صفحه عالم مجازی تسهیم میکنه..
شاید فکر میکنه این مانیتور تنها چهره ی مورد اعتمادشه ک رو ب روش نشسته.. بی خیال..
سال نو رو بهت تبریک میگم یه سبد گل اقاقی ارمغان حضورت..
دوباره میام پیشت..
اینجا هم اکنون کولر روشن پنکه روشن؛
و هوا بیرون بس ناجوانمردانه گرم است...........................

سلام آقا
هم سن و سال شما تو وبلاگم زیاد دارم، تو آقایون
امیدوارم سال خوبی داشته باشید و برکت حضور مهمونها رو به چشم ببینید، و اینکه خیلی دوست دارم یادم بمونه روز تولدتون رو، اما خیلی بعید میدونم با وجود مشغله های زندگی. پس همین حالا تبریک میگم، روزتون مبارک آقا
اینجا حسابی هوا متعادل و خنکه شکر خدا... فک می کنم فردا اون طرفا هم خنک شه، نمیشه یعنی؟

Negar 1395/01/11 ساعت 14:50 http://beach2016.blogsky.com

ایشالا که سایش بالاسرتون باشه

خیلی ممنون نگار جان :)

مادر منم روحش شاد
دوست داشتم الان...

روحشون شاد باشه:) حتما هست که به یادشین...

مترسک 1395/01/11 ساعت 14:14 http://1matarsak.com/

روزشون مبارک

ممنون

همیشه یکی از سخت ترین کارهای دنیا برام این بوده که از مادرم بنویسم. یک چیزی که شایسته باشه. و بعد از عمری نوشتن، فقط سه خط پر از اشکال تونستم بنویسم که تا حدودی حسم رو بگه:

خانه تویی؛
به سوی تو
می آیم!

آه...
چقدر قشنگ بود و چقدر قشنگ آخه...
اشکام سرازیر شدن، من اصلا بلد نیستم برای مادرم بنویسم، یکی هم نوشتم که خوب بود اما پاکش کردم، اینجا خیلی ها ماماناشون آسمونی شدن آقا هانی...

مهر 1395/01/11 ساعت 13:03

مگی،خودتی،؟؟؟من حافظه تصویریم ضعیفه
روزشون هم مبارک و تا همیشه سالم باشن.

مامانمه دیگه :) معلوم نیست یعنی؟ دهه...
همه ی مامانا روزشون مبارک، در قید حیاتها و در بهشتها ^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد