مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من و خورشید برای دوست داشتنت بیدار می شویم، هر صبح!

صبحت به خیر خورشید

وقتی که می دمیدی

ماه مرا ندیدی؟

نظرات 27 + ارسال نظر
مطهره 1395/01/10 ساعت 20:19 http://aban19.blogfa.com

بعله اینستاگرام دیگه ! ;)

درووووود بر تو مطی جانم

خورشید 1395/01/10 ساعت 13:07

مگ پرتقالت حاضره ادرس لطفا ؟
عکسشو میبینی یا تر جیح میدی یهویی ببینیش ؟

وااای خیلی خیلی ممنونم :) آدرس می فرستم بانو خودش رو خواهم دید! هاهااا

مطهره 1395/01/10 ساعت 03:42

پست بالا لایک شد

:دی
تو اینستاگرام؟

من تعارف نمیکنم حالا که عکسشو نمی فرستی خودم برات درست میکنم به سلیقه خودم امیدوارم ادرس بدی برات پستش کنم چون میدونم هدیه گرفتنو دوست داری درستش کردم خبرت میکنم برای ادرس البته اگه اشکالی نداشته باشه

عزیزم... ندارم راستش عکسشو یعنی نمیدونم کجا گذاشتمش...
خیلی لطف می کنی ولی بخدا راضی به زحمت نیستم:)
آدرس هم به دوستام اصلا نمیتونم آدرس خونه بدم، چون اینجا کسی نمیدونه وبلاگ دارم که... مگه اینکه دوستای حقیقیم باشن:) ولی آدرس خونه ی دوستم رو میتونم بدم ^-^

مگ کامنت من کو ؟ این روزا بعضی وبلاگا که کامنت میذارم خبری ازشون نیست ؟

تایید نشده بود هنوز:)

فاطمه 1395/01/08 ساعت 18:02 http://fatemehm.blogsky.com

سلام عزیزم .شعر زیبایی است و شکلات خوری هم زیباست

سلام :)
خیلی خیلی ممنونم ^-^

خانم گلی یه زمانی پسرمو اونقدر دوست داشتی نمی دونم حست هنوز نسبت بهش همونه یا نه ولی اگه بخوای از ماهت خبر بدم اینو بگم که تو بغلم خوابیده غر میزنه و دلش داداش بزرگ میخواد :)) راستی عکس پرتقالتم برام بفرست ببینم می تونم برات درستش کنم یا نه ؟

من همه ی بچه ها رو زیاد دوست دارم:) حتی اگر نتونم احساسم رو بروز بدم.
خیلی مونده تا غیر ممکن ها رو درک کنه، مثل همین نخواستن برادر بزرگتر
نه عزیزم شوخی کردم. ممنونم ^-^

خورشید 1395/01/08 ساعت 13:40

سلام مگ صبحت به خیر

خورشید بهم سلام کنه اون روز باید خیلی روز خوبی باشه نه؛)؟
هرچند که ماه من رو ندیده باشه...

خب خیلی وقتها هست روزه و شما ماه رو می تونی ببینی توی آسمون! ماه و خورشید با هم!

هوم، خیلی دوس دارم وقتی ماه زود پیداش میشه:)
امیدوارم خورشید و ماه و یه روزی کنار هم داشته باشم؛)

این پست دوز عاشقانه اش زیاد بود واسه همینم من الان در تلاشم هضم کنم

شوخی
قشنگ بود شعرش....مگی نرگس بخر قشنگن یا رز یا اگه پیدا کردی بابونه!کلا گل قشنگه باید تو خونه باشه

نه بابا عاشقانه؟ اونم من؟ من؟ مگهان ؛)؟

نرگس هم خیلی وقتا داریم، ولی این سری تنوع دادیم. تقریبا همیشه گلای طبیعی رو میزهای خونمون هست..

المی 1395/01/07 ساعت 21:56 http://cheraqmoshi.blog.ir/

بح بح شکلاتو:-D گلو:-D
بح بحح
سال نوت مبارک:-)

:)) گابلی نداره
بفرمایید تو رو خدا :دی
سال نوی شما هم، خیلی هم خوش اومدین

کاش بگی کدوم دوست
که ازش بپرسم
وب خودمم اینجوری خوشگل کنم
:)

کدش رو دارم بهت بدم:) یه ایمیل بذار برام تو تماس با من دوست عزیزم ^-^

شروره 1395/01/07 ساعت 21:22

ღღღ♥♥♥♥♥♥♥ღღღ

دوست داشتنی من ^-^

toka.t 1395/01/07 ساعت 21:10 http://blue-marble-ball.blog.ir/

ماهت را دیدم!
در آغوش شب
لمیده بود....

اوم... چه خوب بود این جواب :)

بچه ها حمله
بریم عید دیدنی خونهُ مگی شون اینا

:)) اینجا خبری نیست بابا ؛)

شروره 1395/01/07 ساعت 20:52

سلوم!
اومستم بازم تچکرات بنومایی یَم!
ازون لحاززززز!!!!
یسسسس!!!!
خلاصه ک دنک شون لاکوجان!

سلوووم
شروره خدا شاهده منم امروز همش تو فکرت بودم، همششش
راستی میدونی؟لاکو یک واژه ی شرقی هست که وارد رشت هم شده اخیرا؛) ولی ریشه ش رشتی! نیست:دی

سلام
سال نوت مبارک
قالبتو خودت تغییر دادی؟
وقتی با کروم گوشی میام وبت رنگ مرورگرم نارنجی میشه
:)

سلام سال نوی شما هم مبارک :)
بلی دوستان زحمتش رو کشیدندی... نارنجی میشه؟
هاها

سارا 1395/01/07 ساعت 18:07

اگه که امکانشو دارید، ظرف ماهیا رو عوض کنید. ظرف خیلی خوشگلیه ها! من شخصا پسندیدمش :دی
ولی ماهی ها رو اذیت میکنه...

چشم، البته ماهی هامون رو چشم نکنم هر سال خوب عمر می کنن بعدم منتقل میشن به برکه ^-^

آوا 1395/01/07 ساعت 18:02 http://ava-life.blogsky.com

آره آره آدرس بده
میوه خوریشو دیدم ، اما این در داره خوبه

خانه و آشپزخانه:| :)))

پونه 1395/01/07 ساعت 16:20 http://veblagane.blogsky.com

فوق العادس اون شکلات خوری

چه جالبه که توجهتان را جلب نموده، من اصلا فکر نمی کردم چشمگیر باشه برای دیگران(برای خودمون بود که خریدیمش قاعدتا:دی)

سایه هیچ 1395/01/07 ساعت 16:00 http://saieh.blog.ir/

ماهی ها رو چیجوری انداختی تو تنگ؟؟
خیلی دهانه اش تنگه آخه

رفتن تو دیگه:))) چقدرم آبشون کدر افتاده! چرا؟
من اصلا دست به ماهی نمیزنم که از دور نگاهشون می کنم بابام انداختشون اون تو:))

نکتش اینه که یه پشه داره روپایی می زنه :))
همچین آدم نکته سنجی ام من :))

کووو این پشه:)))؟! شونصد ساعت خیره به عکسم
بگو کو این پشه؟ گرفتی منو :دی؟

آوا 1395/01/07 ساعت 14:34 http://ava-life.blogsky.com

وای وای ....چه میکنی مگی ؟؟؟ من از اون شکلات خوریه میخوام
میخواااااااام

الهی، آدرس بدم بری بخری؟ تو شهر شمام دارن حتما :)) :دی

ساده خان 1395/01/07 ساعت 13:07

سلام سلامتی میاره خب

بله شنیدم که اینطور میگن:))

ساده خان 1395/01/07 ساعت 12:47

سلام گلا سلام ماهیا سلام شکلاتا سلام شمعا سلام مگهان خانوم سلام سلام سلام سلام

:| زدی تو خط سلام برادر
من مشهورم به اینکه اصلا عادت به سلام گفتن ندارم! همه ی دوستام اینو بهم میگن:/ :دی

Ali 1395/01/07 ساعت 12:28

Che khoshgel bod axo in matn

:) تچکرات

سلام مگی عزیزم .. سال نوت مبارک گلی

سلام همشهری خوبم، سال نوی شما هم مبارک باشه بانو *-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد