مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لحظه ی دیدار نزدیک است...

حالا نه که خبری باشه، اما باید به خودمون امید بدیم یا نه؟! باید منتظر اتفاقای خوش باشیم یا نه؟! آقا هانی همنام برادر عزیزم، از اسفند که شبیه پنج شنبه هاست نوشتن، پستی که قصد داشتم صبح تو وبلاگم بگذارم و کارهای خونه موجب شدن به تعویق بیفته و در آخر منصرف شدم. ترجیح دادم یک آهنگ خوب و یک شعر درست درمون بشنویم.

و با این آهنگ همیشه یاد حرف خانواده و دوستام میفتم که بهم می گفتن و میگن نخورده مست، نباید این صفت دوست داشتنی رو از خودم دور کنم... خب گرچه چیزی نخوردم و باده ی دلخوش کنکی هم این دور و بر نیست، ولی امروز مستم از عطرخوش اسفند...

این آهنگ از سهیل نفیسی عزیز تقدیم به خودم، رشت بودن و فرصت حضور در کنسرتشون رو از دست دادم، متاسفانه...

+ مهدی اخوان ثالث عزیز است، خیلی...

+ وبلاگ آقا هانی رو برای چند ساعت، تو لینکهام قرار دادم، متاسفانه امروز مرورگرم امکان لینک دادن نمیده بهم...

http://dl.irmp3.ir/data/song/Soheil_Nafisi-Lahzeye_Didar_(Mehdi_Akhavan_Sales)-(WWW.IRMP3.IR).mp3

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام و احترام
حمل بر خودستائی نشه، ولی من،
چَن روزِس خصومت شخصی پیدا کردم!!!...
تو جیب یکی از شروار جینای کهنه ام بود...
مچاله شده...میزنمش زمین، دیگه هوا نمیره!!!...
مث چی بگم عاخه؟؟؟...اصن ولش کن....
هر وخت زیاد مثال میزنم پوستم خراب میشه!!!...
دست حق به همرام داره زنگ میزنه...شیر آب،
چیکّه میکنه؛ به خیال خودش داره دلبری میکنه!!!...
کسی ضدهوایی ارزون سراغ نداره؟؟من این مگ لاک را باهاش بزنم!!!

مگ لاک نیست هااااا مگلاگ بر وزن وبلاگ هستش!!

اف 1394/12/02 ساعت 10:26

سلام بچکم
دلم برات تنگ شده بود گلی
نوشتنت را عاشقم

سلام وای افی جانم...
منم نوشتنت رو عاشق بودم و هستم دخترو

اره؛) اخرین باری که دیدمش؛) برای همین شعرشو کامل یادم مونده بعد اینهمه سال

هاهاها
چه جالب *-*

آخ آخ...
دختر اون لحافکتو بده به من زشته....
به قول برادر...میبینی تو رو خدا؟ درد بی شوهریه ها؟زده به سر هممون :دی

من اصولا با مردایی که میگن شوور نیست بحثم میشه:|
دهه:دی هست آقا هست مشکل از جای دیگریست!!!:)))

ﺷﺐ ﺷﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﺑﯽﭼﮏ ﻭ ﭼﺎﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﺍﻭﺗﺎﻕ ﮐـﺶ ﺗﯽ ﺯﻥ ﻭ ﺯﺍﮐﻪ ﻣﺮﺍ
ﻏﺮﻭﺏ، ﺷﺒﺎﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﻫﺮﺟﺎ ﺩﯾﻨﯽ ﺗﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﻭﺗﯽ ﺁﺷﻨﺎ
ﺗﯽ ﻭﺭ ﺍﯾﺴﺎﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﺭﺍ ﺩﻭﺍﺭﻩ ﮐﻮﭼﻪ ﭼﯽ ﻓﺮﻗﯽ ﮐﻮﻧﻪ
ﭘﯿﺮﻩ،ﺟﻮﺍﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺟﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﻨﯽ ﺗﯽ ﻫـﻤﮑﺎﺭ
ﺗﯽ ﻫﻢ ﺯﺑﺎﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔـﺐ ﺑﺰﻥ
ﺑﯿﺠﺎﺭﻩ ﺳﺮ ﺗﯽ ﭼﮑـﺮﻩ ﭘﺎ ﺍﮔﺮ
ﭼﺮﮎ ﻭﭼﻼﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﺍﮔـﺮ ﺩﯾﻨﯽ ﺩﻭﮐﺎﻥ ﻭﺭ ﮐـﺎﺳِـﺒـِﻪ
ﭼﯿﮑﭽﯽ ﮔﯿﺮﺍﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﮐﺎﺷﺎﻝ ﺍﮔﺮ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺒﯽ ﺩﮐﻔﺘﻪ
ﺗﯽ ﻣﻮﺭﻍ ﻻﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﺩﻭﻧﯿﺎ ﺩﺭﻭﻥ ﻭﻟﻮﻟﻪ ﯾﻪ ﯾﺎ ﺍﮔﺮ
ﺍﻣﻦ ﻭ ﺍﻣﺎﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﮐﻼﺱ ﺳﺮ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺍﮔﺮ ﮔﺐ ﺯﻧﯽ
ﺷﺐ ﺷﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﻫﻢ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺟﻤﻊ ﺩﺭﻭﻥ ﺍﯾﺴﺎﯾﯽ
ﻫـﻢ ﻣﺤـﺮﻣـﺎﻧـﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﮔﺐ ﺍﻣﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﻪ ﺭﻩ
ﻧﺎﻡ ﻭ ﻧﯿﺸﺎﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ
ﺭﻭﺑﺎﺭﻩ ﺁﺏ ﻭ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻟﻪ ﺟﻨﮕﻞ
ﺗﺮﺍ ﺩﻭﺧﺎﻧﻪ ﮔﯿﻠﮑﯽ ﮔﺐ ﺑﺰﻥ


فرامرز ریحان صفت


***** امروز 21 فوریه، روز جهانی زبان مادری بود****

چه عالی بود...
حیف واقعا که ما اصلا حرف نمی زنیم...خیلی حیفه:(

اخ اخ یه مدت اینو شب تو تخت خواب، صب وقت صبونه،ظهر وقت ناهار،شب وقت شام،کوچه خیابون سرکار...همه وقت زمزمه میکردم؛))

حالا دیداری هم صورت گرفت:|¿

آخ جون. پست آهنگین! اونم سهیل خان نفیسی!! به به

ضمنن:

خیام اگر ز باده مستی، خوش باش
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش
چون عاقبت کار جهان نیستی است
انگار که نیستی چو هستی خوش باش

دیگه درباره ی تدارک باده و ماهرخ توضیحی نداده!

+ پست به تعویق افتاده ی شما را جهت درج در ادامه ی پستمان خریداریم

آهنگین به سلیقه ی شما؛)

+ هاها چیز خاصی نبود جز همون حس اسفند که شبیه پنج شنبه هاست و ...

سلام دوست عزیز و جدید


ساکت هستم اما وبلاگهایی که لینک کنم رو دنبال می‌کنم

سلام :)

ممنونم که گفتید دنبالم می کنید:) حس خوبی بود و ممنونم

:)

رگ ها 1394/12/01 ساعت 13:29

:))))))))))
کاف رو از توو سقف دهنش میده بیرون :دی

مخرج کافش با ما فرق داره :)))؟! منم خیلی حرفامو یه جوری میگم شانس آوردیم صدای منو نشنیدی:|
مثل اون دوست من که ر رو عین د میگه!!!

رگ ها 1394/12/01 ساعت 13:19

چرا "کاف ها" ش رو یجوری تلفظ می کنه ؟ :دی

خدا خفه ت نکنه فاطمه:))))))
اه دیگه همش دقتم رو کافهاست:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد