مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

صبحی که با وفای به عهد شروع شه...

صبحی که با وفای به عهدت شروع شه، ظهری که اینا رو + چند کتاب کادو بگیرم، بعد از ظهری که بریم کنسرت، اونم کنسرتی که پسرخاله بابات و پسردایی مامانت نوازنده هاشن مگه می تونه بد باشه؟

+ یک وقتهایی احساس می کنم اگر هر لحظه ی عمرم مشغول به شکرگزاری باشم بازم کمه... الان یکی از اون وقتهاست. ^-^ 

+ فقط 4روز دیگه... 

نظرات 6 + ارسال نظر

واای چ روز خوبی...
چقده مداد نوکیت قشنگه... مبارکت باشه

^-^
قابلتو نداره مریمی:) واقعا

نچچچچچ،آخاهی رو قششششششنگ میپیچونیم،دخترونه میریم(((:
وااااای مگی بیا بغلت کنم(((:
شایدم نشه ولی از فکرشم ذوق میکنم(((:

عااالیه ^-^
وااااای بانو:دی
ولی من مطمینم می بینیم همو ؛؛)
خیلی خوشحال کننده ست حال دلت مدام خوب باشه و براش برنامه ریزی کن
می خوای ببرمت اونجایی که با آویش رفتیم ^-^؟
کافی شاپ؟ رستوران؟ کجا بریم آخه:))؟!

چقدر خوووووووووشگلن((((((:
مگی آخاهی قول داده عید منو بیاره دیدنت،واااااای خیلی دوست دارم((((:
ی جای دنج پیدا کن مگی(((:
عید داره جنبه های مثبتشو نشون میده(((:

هوریا هوریاااا ^-^
ایشالا که بشه نمیشه قبل عید بیاااین:|¿
دنج؟ بیا ببرمت صبحونه با سس قارچ بهت بدم:/
آخاهیتم خواستی مهمون می کنیم خودمم نمیام ^-^
دوتایی مهمونتون می کنم یه جایی...

+ گابلی یوخدی دوستم :*

هاتف 1394/11/08 ساعت 21:03 http://hatef92.ir

چه اتود زیبایی ..

شیطونه اتودم؛)

سلام مگی جان. رسیدنت بخیر. :)
حال خوبتم مستدام.
مگی به خدا ما تولدت یادمونه.

سلام عزیزم
آخه چطور یادتونه؟ بی خیااال من امسال کلا حس تولدم ندارم با اینکه خوشحالم که بزرگ میشم!!!

بریدا 1394/11/08 ساعت 17:49 http://brida.blogsky.com/

این اتوده مگی؟

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد