مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دلم یک مصاحبت با برد کوتاه می خواهد.

انگار تشعشعات بدی و دلخوری نمیتونن این همه مسافت بین ما رو طی کنن! ما سراپا خوبی هستیم برای هم وقتی از هم دوریم...

+ باز دوباره داره برف میباره، باز چه ساکت، چه کم حرف میباره...

+ عنوان پست از اوست.


نظرات 14 + ارسال نظر
نفس 1394/11/10 ساعت 21:25 http://takenote.persianblog.ir

از برف امسالِ رشت بی نصیب موندم ...

عزیزکم :)
چیز زیادی رو از دست ندادی زودی آب شد.

بابک جهانبخش

دقیقا اون تیکه چه کم حرف میباره از بابک جهانبخش بود ^-^

سپیده 1394/11/08 ساعت 09:55

بقول شاعر
برف خستگی خداست

نیست:(
برف عروسی فرشته هاست....

جا من آدم برفی درست کن...

سرده:|
حال ندارم برم بیرون:|||

*زهرا* 1394/11/07 ساعت 20:21

بله:) من خرم آباد :) ;)

آخی...
بازم اینجا همشهری هاتون هستن :) دوست خرم آبادی هم دو تا دارم تو دنیای حقیقی

*زهرا* 1394/11/07 ساعت 17:38

برف عااالیه ^_^ ماهم دیشب کلى ذوق کردیم از دیدنش... خدارو شکر که برف اومد :) اون لحظه اى ک داره برف میاد آرامش خاصی داره براى من :)

هوم...
شما کجایین؟ :) خیلی جاها باریده امروز انگار...

بریدا 1394/11/07 ساعت 12:36 http://brida.blogsky.com/

اینجا هم برفـــــــــــــــه :)

عالیه برف ^-^

omid 1394/11/07 ساعت 12:27

آره قبلا گفتین بهم
خیلی وقت نرفتم ممسجد وگرنه یادم بود براشون فاتحه بخونم


ایشا بیاین کرمان روزی روزگاری بپرسین ک کجا بریم چی کار کنیم
منم نگم
البته اگه تا اون موقع من کرمان مونده باشم

:))))))
من فردا روزی بخوام بیام کرمان احتمالا موهام سفید شده:|
بس که این شهر از ما دوره، خونواده هم بی وقت...
باید بمونم با بچه های احتمالیم! بیام....
شما لازم نیست بگید خودم میدونم کجاها برم و چه کارهایی کنم.

+ دو تا دوست اونجایی داشتم. یکیشون مرحوم شدن:) یکیشون سلامتن ولی ازشون بی خبرم و دیگه از شهر ما هم رفتن

""برف
شعری ست
از سپیدیِ خیره کننده"

^-^
وای چقدر خوبه این کامنت

omid 1394/11/07 ساعت 12:06

اصن سیرچ حال نمیده مزش اینه برف بباره سوار ماشین شی بری خیابون گردی آدمو رو ببینی ک دارن برف بازی میکنن همه جا سفید باشه
اصن اینی ک گفتم کجا سیرچ رفتن برف بازی اونجا کجا


یعنی بیاین کرمان فک کنم بدون GPS نقشه یا پرسیدن از کسی هر جا بخواین خودتون برین در این حد یعنی

اونم خوبه خب....گرچه منم واقعا دوس ندارم برم ماسوله و کوهپایه برف ببینم ایشونن که باید بیان منو ببینن:دی

آقا دیگه نه در اون حد... با سیاهچاله کرمونی صحبت کردم-جواب کامنت- تازه پس از سالها...
تو پست کنسرت :)

+ میدونید من دوست کرمانی ندارم دیگه؟ یکی داشتم خیلی قبل سالهاست که ندارم! ولی خب علاقه دارم به زبان و خیلی چیزای اون ور

omid 1394/11/07 ساعت 11:59

برف

برففف
الهی بباره خب برید سیرچی جایی ^-^
منتظرش باشید ممکنه عین پارسال ما سرتون بی کلاه بمونه ها

باران 1394/11/07 ساعت 11:44

سلام
خوبی ؟
اینجا تهرانه یا شماله ( گیلان) ؟

+
ما هم پریشب شاهد برف بودیم :)

++
مگی جان میشه بیزحمت اگر براتون امکان داره یه نگاه به ایمیل تون بزنین ؟:)
ممنون

سلام
خوووبم
اینجا معلوم نیست از شیروونی ها ^-^؟
شیب؟ بام؟
خب پر واضحه که رشته...

+ چشم عزیزم الان گیرم ولی دیرتر نگاه می کنم.
(داریم مرتب می کنیم خونه رو:|)

نل 1394/11/07 ساعت 11:32 http://ykishodan.blogsky.com

چه خوشگله^_^
دلم ادم برفی خواست..لحظات بیصدای مغز....لحظات جیغ جیغ شادی..خیلی عالیه

^-^
اوهوم خیلی...الان خیلی بیشتر باریده این عکس اولین تصویری هست که صبح دیدم از برف :)

شادی بهارنارنج 1394/11/07 ساعت 11:08

واااااااااای چه منظره زیبایی. اینجا هوا سرد و ابریه، اما خبری از برف نیست ..

ای بابا دیشب سپیده مشهدی زنگ زده بود شادی
حدود نیم ساعت باهام حرف زد همه ی جملاتش هم سوالی بود:|
تنها جمله خبریش این بود که هوا سرده و ممکنه برف بباره:دی

+ من صبح پاشدم اصلا بیرونو نگاه نکردم تا 8! یهو اومدم تو هال و تراس اینو دیدم و عکس گرفتم ^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد