مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حاشا مکن دل را...

اینکه پرتقال قابلیت دیوونه کردن من رو داره بر همگان واضح و مبرهنه...

ساعت 4صبح از خواب پریده و دلم آب پرتقال طبیعی خواسته بود و قصد کردم اینجوری! آب پرتقال طبیعی داشته باشم. ضیق امکانات آدم رو هنرمند می کنه:|

من سالمم، طوریم نیست، فقط عاشق پرتقالم... همین.

نظرات 18 + ارسال نظر
محسن 1394/11/10 ساعت 09:44

توخیلیییییییییییییییییییی خوبیییییییییییییییییییییییییییییییی:)دی

!
لطف دارید جناب... برای همه پیش میاد حرفی رو بی قصد بزنن و دلی رو ناخواسته بشکنن.
انشالله کمتر برای مومنین پیش بیاد.
کاری نکردم که خیلی خوب باشم

محسن 1394/11/10 ساعت 08:23

سلام ممنونم از اینکه بخشیدی . حالا که بخشیدی کامنتهایی که بین منو تو بود رو پاک کن با تشکر

:) چشم اگر پیداشون کنم، البته اگر اجازه بدین مایلم پاک نکنم چون دوست دارم کامنتهام همیشه باشن و یه کم با این پاک کردن کامنت مشکل دارم.
اگر نه بگید اطاعت می کنم.

ام....
خب آبمیوه ی طبیعی خوبه اما بعید می دونم این مکانیزم جوابگو باشه. امتحان کردید؟

امتحان کردم عکسش که هست! اینجوری نشد ولی چلوندمش و آبش رو نوشیدم ^-^

محسن 1394/11/08 ساعت 12:57

خواهشاً امشب نماز شب خوندی منم دعا کن ... ای با ادب . آخه امشب شب جمعس

:)
انشالله اگر خدا بخواد.

محسن 1394/11/08 ساعت 11:21

سلام مگهان خانم شما چقدر دل نازکید ..دی:) شما امتحانتونو پس دادید قبولتون دارم دختری به نجابت شما کمه :) امروز یهویی هوس کردم به وبلاگت سر بزنم افتخار پیدا کردم نظری بدم منو ببخش استغفار میکنم که دل کسیرو بشکنم بازم حلال کنید نمیخام علی از کسی تعریف کنم ولی شما خیلی باشخصیت هستید خوشابحال کسی که با شما میخواد زندگی کنه هم جاافتاده ،هم مؤدب وهم مذهبی ... :)دی.. بازم ازتون معذرت میخوام دعام ... خواهشاً اگه حلال کردی کامت بذار ممنون

سلام آقا
خدا ببخشه من بخشیدم ولی حتما لطفا از این به بعد دقت کنید به عنوان یک فرد مذهبی! خیلی زشته که اولین قدم از دینمون رو برنداریم و ندونیم چقدر دل بنده های خدا رو شکستن مهم تر از نماز اشتباه خوندنه حتی
من ابدا رو تعریف هاتون حسابی باز نمی کنم:) خودم به اشتباهات خودم آگاهم، حقیقتا مذهبی هم ابدا نیستم.
خواهش می کنم بازم :)

محسن 1394/11/08 ساعت 09:22

خانم مروارید معلومه نمازشبتو با لاک روناخونت خوندی قبول باشه

:)
من هرگز با لاک نماز نمی خونم...
چقدر کامنتتون نامردانه بود آقا چقدر...
+ الهی دل کسی رو نشکنید و بخاطر شکستن دل کسی که ارزشش رو نداره پیش خدا بازخواست نشید. دلیلی برای توضیح لاک روی دستهام نمیبینم فقط بهتون اطمینان میدم همیشه پیش از لاک زدن وضوم رو می گیرم و جای نگرانی از این بابت نداشته باشید.
+ من ادعایی مبنی بر نماز شب خون بودن ندارم، فقط بگم شنیدم بهترین وقت برای خوندن نماز شب کمی پیش از نماز صبحه:)

شروره 1394/11/06 ساعت 10:05

چندی می پوست وابکنم می پرتقاله!
می چینی قوری و ادامه!
سهلاممممم

:)))) اوممم میبینی از پرتقالکم اونجا هم خوندن
^-^ ؟!
همیشه با انرژی میای شروره ی دوس داشتنیم:*
سهلام به روی ماهت دختر مردادی

حالا چیزی از توش دراومد؟

اگه چیزی به ته گلوی شما رسید به منم رسید:|

عارفه 1394/11/05 ساعت 11:43

یعنی این کاری که پرتقال با روح و روان شما میکنه
لیموی عزیز و دوست داشتنی با من میکنه حالا اگه لیمو در دسترس نبود پرتقال با رتبه یه کوچولو پایین تر هم میتونه خوشحالم کنه
تنها چیزی که زمستون رو برای من سرمایی زیبا میکنه همین مرکبات عزیز اند

چه جالب...بابامم عاشق لیمو و پرتقاله
البته ماجرای پرتقالی من کمی جداست از میوه ی پرتقال
ولی خب ^-^ میوه ش رو هم عاشقیم ما حتی

بریدا 1394/11/05 ساعت 00:28 http://brida.blogsky.com/

مگی مبتکر :|
آورین آورین:دی

:دی

جولیک 1394/11/04 ساعت 17:44 http://platelets.blog.ir

نارنگی آقا، فقط نارنگی!

نااااارنگی که اصلا عشقه ^-^
دلم نمیاد لقب نارنگی به کسی بدم:|

.. 1394/11/04 ساعت 15:22

ناخنتو کاشتی؟

اصلا شبیه ناخونای کاشته شده ست:|¿
کوتاه کوتاهه و معلومه ناخون خودمه

نوش جان. پرتقالاتون بد آبدارن

اوممم بله واقعا ^-^

باران 1394/11/04 ساعت 12:30

مطمنم حالت خوب میشه :))
سلام
آخه این چه نوع آب گرفتنه؟
خوب میشی
میزاشتی داخل مشتش و فشارش میدادی آبش رو میگرفتی و میخوردی به همین
سادگی به همین خوشمزه گی :))



+
سلام
میدونسسسسسسسسستممم نمره اون درس رو پاس کردی !
بقیه حرفامو بعدا میگم. الان یک بنده انرژیمو پایین آورد :||
ممنون از دعای خیرت

در نهایت همون گونه چلاندیم و لمباندیمش؛)
ایشالا خوب و خوش باشه حالت باران؛)

omid 1394/11/04 ساعت 12:00

سلام

علیک سلام :)

omid 1394/11/04 ساعت 11:59

نارنجی رنگ تیم شهرمه
رنگ پرتقالای جیرفت
پرتقال جیرفت عالیه

سفر هم ک خوش گذشته خداروشکر
ضابطیان عالیه با اون برنامه قشنگ رادیو هفت و100 برگ الانش
و....

خواب نداری شما 4 صبح بلند شدین پرتقال
..

هوم ^-^
نارنجی خیلی خوشرنگ و خوشمزه ست.
ای کاش این عشق من به رنگ نارنجی نافرجام نمونه:دی

+ شبا زود می خوابم اخیرا و زودم بیدار میشم :)

نوش جان

:|
ممنون

delaram 1394/11/04 ساعت 11:50


از دست تو مگی
حالا آبش میومد تو نی؟

پر واضحه که نه:| :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد