مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدای من حتی به تنه ی درخت از ریشه کنده شده جون میده ، می دونم منم یه روزی سبز میشم

نظرات 17 + ارسال نظر

زیباست واقعا

^-^

x 1394/11/01 ساعت 09:42

این عکس‌٬ خیلی قشنگه

کلا طبیعت سبز‌ ٬ عالیه

چشماتون قشنگ می بینه
من که عاشق سبزی سرزمینمم:)

سپیده 1394/10/27 ساعت 17:40

اوا دختر پس نصفت کووو

نصفمو پیشی خورد:|

ساده خان 1394/10/27 ساعت 16:57

ایشالا ک سبز میشی
منم با این اهنگ دوست داشتنی خاطرات خوشِ غمنگینی دارم!
ببخشید اگه ناراحتتون کرد!

ممنونم:)
چه جالب...یه حس مشترک!
نه این چه حرفیه...از اون خاطراته که کمرنگم نشده تو ذهنم هنوز:) حتی اگه یادم نمی آوردین باز یادم بود.

سیاهچاله 1394/10/27 ساعت 10:56

مگی؟ یه چی بگم؟
شبیه طرح های اقلیمی شدی:دی

درووود...مخالفم من میگم خود خود گلیمم اصلا:/

دستهایم را در باغچه میکارم
سبز خواهم شد ، میدانم ، میدانم ، میدانم
و پرستوها در گودی انگشتان جوهریم
تخم خواهند گذاشت


گوشواری به دو گوشم میآویزم
از دو گیلاس سرخ همزاد
و به ناخن هایم برگ گل کوکب میچسبانم...

فروغ

پریروز هی اینو زمزمه می کردم... جالب بود که برام نوشتیدش...مچکرم

عمو 1394/10/27 ساعت 09:24

حاجی انشاءالله یه روزی میوه هم میدی

هاها... ممنونم عمویی

مترسک 1394/10/27 ساعت 08:28 http://1matarsak.com/

سبز که هستی، ایشالا سبزتر باشی

مچکرم متر!
شمام سبز تر شی الهی :)

مهران 1394/10/27 ساعت 06:42 http://mehran.blogsky.com/

یک عدد مگهان کنارِ درخت :)

:)

ساده خان 1394/10/27 ساعت 05:02

آهنگ پرتقال من از مرجان فرسادو گوشیدم یاد شما افتادم

http://s4.picofile.com/file/7743689779/Porteghal_1_.mp3.html

..........
ای وای...
من از این آهنگ خیلی خاطرات غمگین دارم، خیلی دوسش دارم و خیلی غمگینم میکنه.
دوس داشتم الان گوش کنمش اما این کارو نخواهم کرد.درهرحال ممنونم که یادم افتادید :)

ساده خان 1394/10/27 ساعت 04:58

کناره درختتون ی مگهان خانومم سبز شده که

هاه... یک عدد بیدار!!!
من خوابیدم و الان بیدار شدم، صبحم شروع شده در واقع!!
بله ای کاش راس راستی دلم و خودم سبز شده بود:)

آویشن 1394/10/27 ساعت 03:35

وای مگی عاشق مانتو و شلوارت شدم.خیلی خوشگلن دختر :-*

ممنونم آویشن...گابلی یوخدی:)

omid 1394/10/27 ساعت 00:47

شبیه گلیم فرش شدین
قالی کرمانم هم میشه مثالتون زد

البته خیلی قشنگن لباسا

خودمم همیشه اینو می پوشم احساس گلیم!!! بودن دارم:/

لطف دارید، کی جرات داره بگه زشتن:))؟! من خودم لباس کسی رو ابدا دوس نداشته باشمم جرات ندارم بگم بهش

هوم 1394/10/26 ساعت 22:16

از لحاظ تکنیکی فکر کنم هنوز مردن! فقط روشون خزه سبز شده :دی ( البته اطلاعات باغبونی من زیاد قوی نیست!)

+نقش شلوارت قشنگه!

آره قطعا...دیگه هیچ اتصالی به زمین و ریشه و غذا ندارن
اما من دلم خوشه به همین سبزی خزه های روش...

+ خیلی مچکرم:) خوشحال شدم نگفتید ساپورت:| آخه این شلواره ولی دوستان به شلواری که گشاد نباشه میگن ساپورت:/

Ali 1394/10/26 ساعت 22:14

Khodetonid in khanome
Cheghad rangaye khafani to in axe
Aali aaaali

بله منم:)
خودمم عاشق این رنگام...سبز نارنجی...اصلا عاشق رنگها هستم. رنگهای زنده...

وای چه عکس عالی

اینم تقدیم به تو...مثل همون گل فورگت می نات:)
این تنه های درخت پوسیده بودن، بابا آوردشون گذاشت گوشه باغچه مون...بعد چند وقت دیدیم به این روز افتادن... دوس داشتم بغلشون کنم شادی:)


همیشه سبز باشید

همه سبز باشن شما نیز
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد