مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از پول خودشون آخه:/؟

اینقدر بدم میاد برم برای بابام کادو بخرم، اینقدر بدم میاد از پولای خودش بردارم براش کادو بخرم!! 

از این وحشتناک تر تازه اون زمانیه که از شوهرت پول بگیری بری براش کادو بخری:| 


+ من اگه شاغلم نشم باید یه پول درست درمونی جمع کنم، وگرنه امکااان نداره ازدواج کنم... 

+ روز به روز دارم مطمین تر میشم ازدواج کردن الکی نیست، شماهایی که ازدواج کردید، خیییییلی شیرید، یعنی خیلی هاااا از همه جهت:|

---

+ اضافه شد:


حالم خوبه، دوستم اومد دنبالم و رفتیم خونه ی اون یکی دوستم جزوه گرفتیم و اومد رسوندم خونه و اینکه الان خیلی سبکم و دیگه ازش/ازم* ناراحت نیستم.

*یعنی از خودمم دیگه ناراحت نیستم.

نظرات 14 + ارسال نظر
Ella 1394/10/25 ساعت 18:34 http://oceanic.blogsky.com

باید چشاتو ببندی و دلت رو بزنی به دریاااااهاااااا دخترم!

وااای نگووو
من اصلا شجاااع نیستم:((

تک مُدی 1394/10/24 ساعت 20:11 http://unimodal.blog.ir

آخ گفتی مگی
دقیقا منم همین حسو دارم!
...
و جالب اونجاست بعضیا وقتی طرف تو جلسه خواستگاری ازشون میپرسه تمایل به کار کردن دارین؟
میگن اگه نیاز مالی نداشته باشیم، نه! :|

:دی
من اگه کسی بیاد خواستگاریم و بخواد بگه خانومم باید کار کنه با پشت دست میزنم دهنش و تحویل بابام میدمش:دی
مردک خب وظیفه خودشه...ولی اینکه بگه نباید کار کنی هم ناراحتم میکنه
به نظرم صرفا نظر من رو باید بشنوه، من خوشم نمیاد که فکر کنه وظیفه دارم پولی ببرم تو خونه ش:(

بریدا 1394/10/24 ساعت 18:50

مگی من منتظر کیک پدرتمااااااا

تولد جشنی به فردا موکول گردید و امشب 5نفری میریم بیرون برای شام؛)

سلام بر مگی عزیز. خوبی..؟

سلام بر دوست(با کسره)جانم...
الهی شکر و شما خوب تری ایشالا؟

هوم 1394/10/24 ساعت 18:03

شیر؟ هممم... نه خیلی، اتفاقا ازدواج کردن واسه دخترا مسیر کم ریسک تریه از نظر خیلیاشون.خودت رو نبین که حاضر نیستی از شوهر آینده پول واسه کادو بگیری، خیلیا اصلا ازدواج می کنن که کار نکنن!! واسه همین به نظرم کار تو شجاعت بیشتری می خواد تا کار کسایی که سریع شوهر می کنن. ( حالا البته ازدواج با کسی که آه در بساط نداره شجاعت می خواد ولی خب به حماقت نزدیکتره)

باهات موافقم و درباره جمله آخر خیییلی موافقم.
یه سری آقایون هستن که با همون آه نداشته در بساط پا میشن میان خواستگاری دختری که ماهی 2تومن درآمد داره مثلا تو یه شهری که گرونم نیست
اینا خیلییی شیرن دیگه...خیلی ها:/

مترسک 1394/10/24 ساعت 16:41 http://1matarsak.com/

مهم نفس کادو و البته شخص شخیص کادودهنده است
میگما، چیزه... یعنی... من برای اون پستت کامنت گذاشته بودم، نرسیده دستت یعنی؟ :|

بله بله... ولی خب دیگه
هرسال از پس اندازم می خرم البته، یه مدت کار می کردم من اینقدر حال میداد از اون پول کادو خریدن
الان اصلا اون حس و حال رو نداره
رسیده رسیده فک کردم خصوصیه
در رابطه با نقل مکانم بگم واقعا الان زمان و انرژیش نیست باید دید چه پیش می آید

نخیرم چرخدنده نمیشم
از اون گل فروشیا بزنیم که گل پرورش میدن و توی گلدون میفروشن، ها؟ روحمون نفس میکشه :)))

:))) فکر خوبیست.
من دیزاین گل دوس دارم ولی:/ یادش بخیر یه مدت گیر داده بودم گل فروشی بزنه خواهرم:)))))

***** 1394/10/24 ساعت 15:28

ی استاد داشتم میگفت اگه اعتماد ب نفس نباشه خریته،توهین نباشه اما این شیر روگفتی عجیب یادش افتادم.

آقا من نفهمیدم:| چی خریته؟:دی
تاهل:/؟ یا نداشتن اعتماد به نفس خریته؟

جلبک خاتون 1394/10/24 ساعت 14:54

زحمت کشیدی،
بیا و بد اخلاق هم باش :)))

منم الان دارم خودمو اماده میکنم واسه دوران بی پولی ایی که پیش رو دارم!
استعفا دادم و البته معلوم نیست!

بریم گل فروشی بزنیم مگی؟
شریکی...مهندس جانم هس :)))

+ اگه روت شد که ماچش کنی یواشکی دو بار ماچش کن از طرف منم باشه...بالاخره نوه ای گفتن پدر بزرگ جانی گفتن :)

؛)
چرااا استعفا دادی دختررر؟!
گل فروشی دوست میداریم بله...مهندس قراره اسمش باشه چرخدنده:| خزنده پیشنهاد نام داده بهش دیدی؟! :)))))))

+ چشممم حتما حتما این کارو می کنم، تو مناسبت ها 6 7 تایی همو می بوسیم ما:|

باران 1394/10/24 ساعت 14:49

:))))))))))
سلام
یه سوال :
وقتی متاهل باشی و روز مرد یا تولدشون
باشه و توام جایی کار نکنی و حقوقی نداشته باشی
اونوقت کادوی روز مرد رو چه جوری میخری برای آقاتون ؟

1: پس انداز خودم
2: پول آقای محترم
3: پول فامیل
4 همه موارد :)
جدی جواب بده ؛)
5:هیچکدام :))

سلام
1. پس انداز خودم حکما:|مجبورم... قطعا مدتی کار می کنم پیش از ازدواجم! اصلا شکی ندارم سرش

فرح 1394/10/24 ساعت 14:46

سلام عزیزم...حالتون چطوره؟..من هم باشما هم عقیدم وبه نظرم کار جالبی نمیاد از پول خودشون...دست پدرمو میبوسم وصورتمو با دستای پدر تبرک میکنم...

سلام فرح نازنینم... الهی شکررر♡
من دیشب سر نمازم یادت کردم، در ضمن شنبه مزاحمت میشم یحتمل برای حل سوالاتم
عزیز دلم:) اینجوری نگو شما خودت تبرکی:*

چه قبل ازدواج چه بعد ازدواج، شما هر ماه پولی دریافت میکنید (پول توجیبی یا هرچی) که با دخیره این پول ها برای عزیزانتون میتونید کادو بخرید
هر چقدر بزرگتر بشید ازدواج سخت تر میشه، به استقلال مالی هم که رسیده باشید باز بدتر...واسه موفقیت در ازدواج باید از خودگذشتگی داشته باشی

متاسفانه من همین پول تو جیبیمم فریبم میده و باعث شده احساس استقلال داشته باشم بس که بی جنبه ام، احساس می کنم لازم نیست اصلا ازدواج کنم مگر اینکه کسی رسما برام بمیره و زنده شه:|
که اونم اصلا پیدا نمیشه خدا رو شکر!!:دی


+ من از خودگذشتگی دارم فکر می کنم...

الهام 1394/10/24 ساعت 14:08

آدم هرچقدر بزرگتر بشه بیشتر میفهمه که ازدواج کردن الکی نیست!چون دیدش وسیعتر و توقعش بیشتر میشه،به خاطر همین میگن زود ازدواج‌کنین!چون آدم که عقل رس بشه دیگه به سختی میشه هولش داد تو مهلکه!

دقیقاااا همینه، تو سن کم من راحت ممکن بود گول بخورم و طرف مقابلمو خودمو بندازم تو تله:| :دی
ولی الان خیلی بعیده خدایی ازم...

میشه وقتی دستت توی جیب خودت نیست، یه چیزی براش بسازی...یا حتی یه لحظه ی خوب براش ایجاد کنی تا بگی که دوستش داری

بلی موافقم با اینا، من اصولا خوش اخلاقم که همون خوبه براش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد