مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دیروز خوب شروع شد و بد تموم...به پایان امشب دلخوش باشم که روزش بد بود؟

دیشب خیلی بهم سخت گذشت لحظه لحظه و دقیقه دقیقه ش سخت گذشت.

صبح خواب موندم، از طرف خونواده-قطعا- یک فرد بی مسولیت به نظر اومدم، در کل زمان خوبی نبود برای بحث با دوستم، ای کاش از حرفش اصلا ناراحت نمی شدم و هزار ای کاش دیگه... 


+ تولد بابام با ناراحت کردنش شروع شد. 

+ اصولا اینجوریاس که ابر و خورشید و مه و فلک و فک و فامیلاشون دست به دست هم میدن که من ضایع شم پیش خانواده م، اصولا از این حیث خواهرم خوش شانس بود و من همیشه بد شانس...

+ بغض دارم، خیلی گناه داشتم، آبروم پیش استادمم رفت:|

نظرات 6 + ارسال نظر
Ella 1394/10/25 ساعت 18:35 http://oceanic.blogsky.com

بعضی روزا همینن دیگه!!
برات ارزوی روزهایی دارم که از اول تا آخرش شادی و خوبی باشه مگی عزیزم

مچکرم الای جانم

همای عالی بود. مرسی مگهان

باغچه ی ما نزدیکی محل جناب همای هستا؛)
بی اندازه دوس دارم چند تا از آهنگاشونو

به ادامه ی روز لبخند بزنید
زورکی حتا
:)

دیگه خوبم:دی
تجربه ثابت کرده من هرررجوریه حالمو خوب می کنم:| حتی به زور:)))

هوم 1394/10/24 ساعت 11:30

من از قدیم به عنوان یه فرد بی مسئولیت مطرح بودم توی خونواده! کسی هم دیگه ازم انتظاری نداره... آخرین باری هم که برای کسی کادو/تولد گرفتم رو یادم نمیاد. دوستام هم هیچ کدوم از مسائلی که روشون حساس هستم خبری ندارن واسه همین هیچ حرفی نمی تونن بزنن که بدم بیاد ولی از طرفی زیاد هم صمیمی نیستن.نمی خواد اینقدر احساس گناه کنی!

وای چقدر شبیهیم ما به هم:|
حالا از نظر خودم بی مسولیت نیستما
تمام امور درسی برادرمو من هندل می کنم، هر کلاسی میره و هر کاری میکنه واقعا نصف انرژیشو من صرف می کنم
اما در کل دیده نمیشه و نمیشم:/ یعنی اصلا دیده نمیشما
+ من دیگه حفظم که شما برای دوستانتون کادو نمیخرین:دی بحث الان کادو نیست دیگه دل طرفو نباید شکست اونم تو روز تولدش که:| من این حرکتو زدم. وگرنه مسخره ست کادویی که من واسه بابا بخرم، از پول خودش! برای خودش؟! خواهر و مامانم پولشو میدن و منم تا شاغل نشم کادو بهش نمیدم.

جلبک خاتون 1394/10/24 ساعت 11:18

باید دو تا گوشه ی لبت رو گرفت و کش داد و هلت داد به سمت جلو....

مثلا،
پرواز کن چی چی نی جان :)

:)

چه مثلا قشنگی

بریدا 1394/10/24 ساعت 11:01

میدونم امروزت خیلی خوب تموم میشه مگی:)))

انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد