مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فقط کافیه یکی باشه...

بدترین و سخت ترین زمان ممکن بود برای پاک کردن خودم از تلگرام، احساس تنهایی مفرط می کنم، تو این اوضاع که همش دلتنگم و نمی دونم حتی برای کی و برای چی... این مصیبت دوری از تلگرام و محسوس شدن تنهاییم بیشتر اذیتم می کنه.


+ چقدر خوبه که اینجا رو دارم.

نظرات 17 + ارسال نظر
Meredith 1394/10/24 ساعت 09:27 http://dr-coffe.blogsky.com

من میخونتمت اما نامحسوس خخخخ البته الان محسوس شدم :))

:) عزیزم ممنونم که محسوس و نامحسوس هستی

یه جورایی درکن میکنم

:)

مگه میشه مگه داریم؟؟؟

جون من گرفته میشه

بلی میشه و بلی داریم:)

مبینابانو 1394/10/24 ساعت 01:32

منم سیزده روز ازش دورم.تلگرامو میگم.اول گفتم بعد امتحانات الان میگم نه شاید تا اخر سال خلاصه شاید ترکش کنم.حتما مصلحتیه حتی برای تو.مگی یه جاهایی تنهایی واقعا شرف داره.

سلامممم. E چه خوب که پاک کردین اکانتتونو! منم دوست دارم پاک کنم اما هنوز مزایاش بیشتر از مضراتش هست واسم و فعلا نمی شه.
وبلاگ خیلی بهتره از شبکه های اجتماعی موبایلی!
این نیز بگذرد مگی خانم. این حس و حالها میاد و میره. فک کنم واس هواس!

هوم 1394/10/23 ساعت 23:58

هوممم! البته من نمی دونم چقدر وقت توی تلگرام می گذروندی شایدم واقعا حذفش باعث بشه وقت زیاد بیاری! اما یه احتمال هم هست که داری به خودت تلقین می کنی یا ناخودآگاه با برنامه ریزی بهتر سعی می کنی ثابت کنی که تاثیر داره! :دی

جلبک خاتون 1394/10/23 ساعت 23:51

منم هستم رفیق

بریدا 1394/10/23 ساعت 23:41 http://brida.blogsky.com/

سلام باران جون
وای ببخشید مگهان اینجارو کردم چت روم ببخشید ببخشید :دی
روله به لری یعنی فرزندم ولی به عنوان عزیزم هم میگن. به کردی یعنی چی؟
بفرمایید آدرس وبمو گذاشتم براتون

*زهرا* 1394/10/23 ساعت 23:27

من معتاد شدید اینستاگرام بودم؛فقط یه ماه داشتمش اما تو اون یه ماه اندازه یه سااال استفاده کردم!!دقیقا شبانه روز وقتمو گرفته بود!..الانم فقط یه واتساپ دارم که اگه به کسی پیام ندم؛کسى هم ب من پیام نمیده!هرچند الان دلم واس اینستاگرام تنگه;ولى امیدوارم وقتى دوباره نصبش کنم ک بتونم ازش بهینه و درسسست استفاده کنم!!!
ضمنا خیلی خوبه وقتى میام وبت همش مطلب جدید میبینم:):*

این نیز بگذرد .... موفق باشی مگی جان
تنوع لازمه

باران 1394/10/23 ساعت 23:10

بببخشششیددددد
بلاکککک نهههه میوتتت منظورم بودددددد
تلگرام رو میوتتت میکردی پیام ها رو دیر به دیر میگرفتین خب .
من میوتتت (البته اگر درست تلفظ شو نوشته باشم :دی ) میکنم.
مثل تلگرام خونواده گی مون.
البته بنظرم میوتتو و بلاک تا حدودی یک کار برای من انجام میدن :))

ولی من حساب کردم من بیشتر از تلگرام تو وبلاگم هستم :)
مدت زمان اومدن به وبلاگ خودم و بقیه بیشتر از محیط تلگرامم مگه اینکه
جلسه کاری تو محیط تلگرام برام پیش بیاد که اونجا وقتم صرف بشه ...

باران 1394/10/23 ساعت 22:52

سلام
خوبی ؟
یعنی خداوکیلی اگر منم کار پیش تلگرام نبود قطعا حذفش میکردممم!!
چون تو گروههای کاری هستم بخاطر کارمون باید تلگرام مون نصب باشه...
ولی مگی تو میتونستی همه رو بلاک کنی فقط با اونایی در ارتباط باشی
که مایل بودی! مثل خود من با همه در ارتباط نیستم فقط دو نفر از دوستام
بعد هم همین کارم:)
اگر از هر چی درست مصرف بشه مشکل پیش نمیاد و صرفه جویی در وقته :)


+
بردیا جان سلام ، شما آدرس وبتون رو بدین من میام وبتون :)
در ضمن کلمه روله رو، شنیدم هم کردا میگن هم لرها .
ولی فکر کنم تو زبان لری یه معنی دیگه ی داشته باشه نمیدونم.
من کورد زبانم ولی معمولا تو شهر ما فقط قدیمی ها این کلمه رو میگن
بچه های نسل جدید و حتی نسل خودم این کلمه رو نمیگیم !من فقط تو
وبلاگ به دوستان وبلاگنویس میگم نه تو دنیای واقعی :)
حالا تعصبی نشین برای فشارتون خوب نیست ؛ )

سلام عزیزم
به نظرم بی احترامی هستش بلاک کردن، من واقعا نمیتونم چنین توهینی به دوستام بکنم بخاطر اینکه دلم می خواد تو تنهاییم فکر کنم:)
واسه منم مشکلی ایجاد نکرده بود البته ولی خب ترجیح دادم نبودنش رو به بودنش...
آدم عادت میکنه زود؛)

از فرصتی که نصیب خودتون کردید استفاده کنید و سعی کنید تنهایی خوش بگذرونید

دارم این کارو می کنم! با اینکه بیشتر از پیش تو وبلاگم میرم و میام ولی بااااز وقت اضافی میارم:دی

بریدا 1394/10/23 ساعت 21:20

چقد خوبه که منو داری:دییی
خودشیفتگی مضمنه دیگه

معلومه که خوبه:)

manic man 1394/10/23 ساعت 21:04 http://manicman.ir

ما هستیم دیگه مگی

ممنونم که هستید:)

هوم 1394/10/23 ساعت 20:42

من می تونم مثل یه عده که احتمالا تا الان کامنتشون منتظر تاییده یا قراره کامنت بذارن، بگم که " وااای عزیزم اشکال نداره! عادت می کنی، خیلی ارزشش رو داره" یا اینکه حقیقت رو بگم که به صورت غیرضروری داری خودت رو اذیت می کنی و هیچ نتیجه ی خفنی هم نخواهی گرفت! با هر شماره ای که می خوای تلگرامت رو وصل کن و یه جور دیگه مشکل مسج های زیادی کانتکت هات رو حل کن!

نه اتفاقا از نظر همه خصوصا خانواده ملامت شدم:/ هیچ کس نمیگه به به و چه چه، میدونی هوم؟ دلیل داشته این کارم که خب دلیلم رو نمی خوام اینجا عنوان کنم، ولی یک اثر خیلی خفن داشت همین امروز واسم اونم این بود که وقت اضافی آوردم! عصرم خوابیدم، اتاقمو تمیز کردم درس خوندم کیک پختم حتی:| وقتم اضافی آوردم از اینش راضیم
+ فقط موندم چطور خانواده ی گرام رو متقاعد کنم که چرا پاک کردم تلگرامو:/ میگن هرکی پی ام زیاد داد جوابشو اصلا نده:|

من هیچ وقت نتونستم اینقدر قوی باشم و ارتباطم رو با دنیای مجازی قطع کنم، همیشه بعد مدت کوتاهی برمیگردم و تازه هربار عضو فضای جدیدتری هم میشم :/

خیلی کار سختیه ولی واقعا دلیلی نیست که همه این کارو بکنن، من لازم بود برام، در کل لازمه کمی از جوی که توش بودم مدتی جدا شم. خیلی کار خوبی می کنی اصلا؛) شرایط آدمها فرق می کنه خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد