مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

bYe for Hi

Not Available in Telegram

نظرات 3 + ارسال نظر
کیوان 1394/11/26 ساعت 13:13

«دستهای تو پلی به رؤیت خداست»

...
چرا یاد این افتادین:)؟ البته که اینطور نیست.

چه عکس خوبی، وای مگهان من همیشه با فهمیدن ساعت از روی مدل ساعت ها مشکل دارم :))) اخه هیچییییییی ندارن، حالا ساعت هیچی، چجوری دقیقه اش رو میفهمی؟
انگشترت هم بسیار زیبا و برازنده دستته.

:) عکس رو باید کات می کردم الان که نگاه می کنم؛)
این ساعتم البته یه چیزایی داره که مشخص می کنه هر 5دقیقه رو! مشخصه بابا سخت نگیر؛) هاها
خیلی ممنونم عزیزم، البته اصلا تو عکس مشخص نیست که چیه معلومه؟ درهرحال ممنون از تعریف حال خوب کنت؛)

me 1394/10/23 ساعت 10:50 http://ندارم :(

حلقه ات که خیلی خوشکله.
ولی من نفهمیدم الان منظورت به حلقه بود یا ساعت یا شایدم دستات..
گرچه هر سه تاشون نازن

:|
اولین عکسی که گرفتم فقط انگشتم بود و اون دکمهDEL بعد دیدم یه جوریه، عکس رو از عقب تر گرفتم، ولی ابدا فکر نکردم به اون حلقه...
یکی دیگه از دوستامم بهش اشاره کرده تو خصوصی؛) قابل ندارن هیچ کدوم و چشماتون ناز هست و ناز میبینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد