مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عشق تو دریا زده م کرد.

آخر شهریور یادتونه؟ من تهران بودم.

آخر مهر چطور یادتونه؟ من تهران بودم.

خب اومدم بگم آخر دی ماه، تهرانم. 


+ همین

+ بابالنگ دراز میگه که تو قبل تر ها گفته بودی از تهران متنفری... جدی گفته بودم؟ اصلا هر حرفی رو باید گفت مگه؟!

+ خیلی روزه از بابالنگ دراز بی خبرم! 

+ عنوان از همسایه ی محسن چاووشی

نظرات 7 + ارسال نظر
Amitis 1394/10/15 ساعت 20:19 http://amitisghorbat.blogsky.com

فکر می کنی واقعا راهش اینه یکی رو پیدا کنی که بهش افتخار کنن؟

نه به اون شخص... به زندگیم در واقع!
تازه من نباید پیدا کنم، باید انتخاب کنم فقط:|

فرح 1394/10/15 ساعت 11:57

سلام...بیا تهران و زیااااااد بمون دوستم

فرح جااااااانم باهات کار دارم اتفاقا!!! باید مزاحمت شم در خصوصی:)) درسیه سوالم:/

+ زیاد نمیشه بمونم چهار عضو دیگر خانواده بی وقتن مثل من بیکاااار نیستن که:دی

مهناز مامان رایان 1394/10/15 ساعت 11:50

سلام مگی جانمممم
در خدمت شما هستیم بانووووو

من از تهران متنفرم... فقط عاشق اینم تو تعطیل رسمی ها بیام که همه جا خلوته...
الان عید میخوام برم تهران و خوشحالم چون پرنده پر نمیزنه :))
درضمن وجود خودت برای خانواده افتخاره... اینقدر تو سر خودت نزن مگی

تهران خوبه :))
امیدوارم روزای خوبی داشته باشی ..

مترسک 1394/10/15 ساعت 08:32 http://1matarsak.com/

بله، یادمونه

یکی میگفت تهران شهر نامهربانیها!

دارم دانلود می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد