مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چادر نماز گل گلی

همونطور که مخ شما رو با چادر گلگلی خوردم، مخ اعضای خانواده رو هم خورده بودم، تا صدای در پارکینگ اومد پریدم تو حموم که مامانم خودش میز ناهارو بچینه:دی 

اومدم بیرون دیدم رو میز یه کادوعه... اصلا اخیرا هرکی می خواد به کسی کادو بده میذاره رو این میز نمی دونم چرا:دی 

یهو شروع کردم به جیغ زدن آخه معلوم بود چیه، زود عکس گرفتم ازش و داشت قند تو دلم آب میشد، وای خدا یک عدد چادرگلگلی نصیبم شد، بگذریم که اغنا نشدم هنوز و دلم همچنان می خواد چادر گلگلی هدیه بگیرم. 

بچه ها چادر، چادر بچه ها... 

+ اینجام چند تا از بچه ها گفتن برات بخریم و بفرستیم و شرمنده م نمودند واقعا... من که نه نمیگم میدونید که:|  :دی 



نظرات 25 + ارسال نظر
H 1398/07/28 ساعت 19:51

سلام یه کم کم بود بازم ممنون:قلب

سلام، چی کم بود؟

مبارک باشه..
قشنگه...

شما چرا همش تو پست های قدیمی می گردی و می سنجی خب:))؟

Negar 1394/09/20 ساعت 09:39 http://negarkhatooon.blogfa.com

وایییییی مبارکه خیلی خوچله
یاد چادر گل گلی جشن تکلیفم افتادم خعلی حال میده این چادرا
+ راستی من و خواهرک ١١ سال اختلاف داریم بیشتر دختر منه تا مادرم امروز یه پست راجع ب وروجک خانم مینویسم

ممنووونم
آخی من و داداش هانیمم دقیقا هیمنقدر اختلاف سنی داریم.

آره چادرش از همه چیزش بهتره...ولی خب...حالا دیگه:)
+این پست های سینوسی چیه میذاری؟ خوبی؟روبراهی؟

خب حالا دیگه!
+ این پست ها نشون دهنده ی پرش های حاد ذهنیمه حین مطالعه و تمرین حل کردن:|
نه زیاد خوب نیستم انگار

آنا 1394/09/19 ساعت 00:46

بغل آزمایشگاه جم
شما کجای رشتین؟!

آزمایشگاه جم:))))))))))))))) یه خاطره بامزه داریم من و یکی از دوستام اونجا...آخی
یاد آقای مهران جم یکی از وبلاگنویسای همشهریم افتادم :)

مطهره 1394/09/19 ساعت 00:21

یه چند روز نت نداشتم ! آخ چقد دلم برا وبلاگ ات تنگ شده بود ... !

وااای من...
این چرا اینقدر انرژی داد بهم؟

آنا 1394/09/19 ساعت 00:05

اوکی تنکس یافتیدم دوشنبه رشتم البته گلباغ نماز!دکتر خادمی ادتودنسی!چه دقیق ادرس دادم:))))

به به... ایشالا به سلامتی؛)
نمیدونم کجان ولی گلباغ خونه ی یکی از دوستای خیلی خیلی عزیزمه

آنا 1394/09/18 ساعت 23:57

سعدی رو میشناسم همون جا که کتابفروشی مهران هست دیگه

آرهه اونو برو به سمت گلسار... نری سمت شهرداری ها... ولی بال اون ور خیابونشه

آنا 1394/09/18 ساعت 23:39

من لاهیجان هستم بیشتر
رشتم زیاد میام
انزلی هم میرم
خیابان معلم رو بیشتر توضیح میدی من مطهری حاجی آباد سبزمیدان و بلدم معلم نمیدونم کجاست

خب... خیلی سختمه واقعا توضیح دادن اینجوری:|
بیاین رشت بیاین سبزه میدون، اونجا از یه نفر بپرسید خیابون بیستون کدوم طرف می رن؟! یه کم از سبزه میدون بری سمت بیستون به خیابون معلم میرسی... اونجا تاکسی ها هستن می برنت ته معلم... از ماشین پیاده میشی می پرسی خیابون سعدی کجاست؟ اونام میگن کجاست:دی
بعد همونجا میبینید بال رو
خیلی واقعا آدرس دادن اینگونه برام سخته

آنا 1394/09/18 ساعت 22:33

تو رشت کجا دارن

عجب:| شما مگه این طرفا میاید؟!

+ رشت خیابون معلم- فروشگاه بال

گلگلی دوس دارم^-^
چادرش رو نه البته!

من کلا گلگلی دوس دارم:دی
بی سلیقه!چادرشم از همه چیش بهتره تازه:|

شباهنگ 1394/09/18 ساعت 18:46 http://nebula.blog.ir

مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههه

کنکور کلاً خوبه هر چند تا دوست داری بده!

گریه هم خوبه هر چه قدر خواستی گریه کن

باشه دعات میکنم

میخوای برای مرواردید تو هم ببافم :دی :)))))

ممنووووونممم

کنکور خوبه ولی درس خونده رفتن و کنکور دادن خوبه نه الکی الکی:)))))
ممنونم، امید دارم که دیگه خواب نمونم!!!

+ از کجااا میدونی اسمش مرواااریده:)))))؟! دستت درست سفارش قبول می کنی:دی؟! اول باید واسه باباش ببافی(در صورت یافت شدن البته)

خورشید 1394/09/18 ساعت 18:30

سلام.
مگی عزیز یه اتفاقی افتاده. یه سوالی؟ آیا من توی این چند تا پست آخرت در مورد ساخت کمد دیواری و ... کامنت گذاشتم؟ که بگم خدا کنه هوا خوب باشه و زود بنایی تموم بشه و ....
نمیدونم خواب دیدم؟ برای وبلاگ شخص دیگه ای نوشتم؟
عجب وضعی شده ها

سلام عزیز دلم کامنت گذاشته بودین که کاش چروک نمیشد.
حرص نخورید حتی اگه جای دیگه اشتباهی کامنت گذاشته باشیدم کسی بهش بر نمیخوره که؛) :*

خب خداروشکر. یکی از مشکلات خاورمیانه حل شد

اوهوم بوخودا:| الان تو فکر جمع کردن کلکسیونم...
اون ورا چادر بهار نارنجی ندارن؟!

آنا 1394/09/18 ساعت 17:59

این جا ادامسی رو از کجا میخرین خانومااااااا؟! و چند؟؟

من از تبریز خریدم ولی خیلی جاها دارن:) تو رشتم می دونم کجا دارن
اما آناهیتای جانم از تهران خریده
بعدم اینکه جا آدامسی نیست من کردمش جا آدامسس یه ظرف کوچولوی فلزیه

مبارکت باشه چادرِ نمازِ ناز گل گلیت!
منم مث تو گل گلی رو دوس دارم...چادر نماز گل گلی دارم..دفتر گل گلی دارم..جامدادی گل گلی دارم...لیوان و فنجون گل گلی دارم...این وسط از همه شون بیشتر دفترای گل گلی مو دوس دارم..هنوزم دلم می خواد دفتر گل گلی داشته باشم..تقدیم به مگهان:دختری با چادر نماز گل گلی....ممنون از دعوتت

وای هوس کردم عکس دفترای گل گلیمو نشونتون بدم:)
اصلا نمیدونم چرا این گلای ریز هرجا که باشن قشنگن؟!

درخت 1394/09/18 ساعت 17:31 http://sarvsal.blogsky.com

کلا موجودات گل گلی خیلی خوبن، هرچی میخوان باشن... چادر شما که خیلی قشنگه:)
در مورد پست بالاتون هم، اتفاقا منم دارم برای ارشد میخونم.اگر برای آزاد میخواید بخونید با چند تا کتاب مدرسان شریف راه میفتین، هنوز تا کنکور وقت هست :)

آزاد؟ نه:|
الان دانشجو هستم درخت جان... ترم دیگه باید پایان نامه م رو استاد کنم:|

په پو 1394/09/18 ساعت 17:16 http://aski-ewin.blogsky.com

مبارکتون باشه!

ممنونم:)

اوهوم
از بس گفته بودم چادر میخوام ، مادر جانم رفته بودن مشهد اوردن برام ولی چون سنگ داره زیاد برای چادر نمازی مناسب نیست

منم مدت مدیدی بود چادر طلب می کردم،یک عدد چادر عروس حریر هدیه گرفتم:|
ایشالا این سری خودتون برین مشهد و چادر دلخواهتون رو بخرید:)

مبارک باشه...
ابتکار عمل خوبی بود برای در رفتن از کار
+مگی بگو برای منم بخرن چادر نماز

شمام عشق چادری مگه؟
اصلا قصد کردم امسال دو تا چادر دیگه هدیه بگیرم:| از کی نمی دونم:دی ؟

حالا که برگشتی دیدی مادر برات چادر گل ریز خریدن متنبه شدی؟ تو به کی رفتی خبیث؟:) ای جونم چادرت عالیه ها،مبارکت باشه بانووو:)

اصلا نمی دونم به کی رفتم خیلی از زیر کار در برو هستم:|
ناهارو گرم کرده بودم البته، ولی میزو نچیدم:دی
گابلی یوخدی عزیزم

شروره 1394/09/18 ساعت 15:59

هوریا مبارکا باشه مگی گل گلی!
لدفن اونو سرت کن و برام دعا ب کن!
خوب؟
مهرسی این اَدوَنسد!

سلام شروووره
باوشه باوشه بمون ماه صفر تموم شه ماه نو بیاد مامانم برام بدوزه میرم پیش خواهر امام رضا و دعات می کنم:*

مروئه 1394/09/18 ساعت 15:52

مگی جان بدو چادر نماز رو بدوز که اولین نماز صبح ماه ربیع الاول رو با این چادر گل گلی ریز خوشگل هدیه محبوب قلب (مامان جان عزیز )بخونی پاشو نشین مگی تقریبا 80 ساعت فرصت داری

وااای دلم خواست که! مامان گفتن بمون روز اول ماه نو برات ببرمش:( شگون نداره الان بدوزم :دی
دیگه حالا دلش اینجوری می خواد میمونم اون روز بدوزه جاش وقتی دوخت میرم امام زاده و نماز می خونم باهاش

هوم 1394/09/18 ساعت 15:25

پریدی تو حموم که مامانت میزو خودش بچینه؟! :|

آره بوخودا:|
یعنی اینقدر بی شعورم من... برام کادو هم خرید خدایی از خجالت آب شدم:|

آناهیتا 1394/09/18 ساعت 15:23

هِلو چادر گل گلی جان :))
منم عااشق چادر نمازمم, البته گل گلی که نیس بتجقه داره :)) دلم خواس عکسشو بذارم منم.

دیروز بلاخره موفق شدم واس خودم جعبه ی آدامس بگیرم, یه روز عکس جفتشو می ذارم به عنوان دزدی ایده از تو :)))

وااای بتجقه:| من عاشق این طرح لعنتیم اصلا...
از کجا خریدیش:))؟!
جا آدامسی رو نگفتم نخر بمون من برات بخرم:|¿
دهه... ایده ی خیلی نابیه تازه بامزه ش اینه نگاه نمی کنم یه کی در میارم می خورم سورپرایز میشم که آدامس دارچینی بود مثلا:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد