مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

16 روز نه گفتن به خشونت علیه زنان!

طرف عکس تلگرامشو برداشته با احترام بانوان، گذاشته 16 روز نه گفتن به خشونت علیه زنان...

یکی نیست بهش بگه آخه پدرت خوب، مادرت خوب، اینو کسی باید بذاره که میدونه خشونت علیه زنان چیه... نه تویی که برا همه شون از دم می میری! والا



نظرات 7 + ارسال نظر
Ella 1394/09/15 ساعت 11:59 http://oceanic.blogsky.com

من نمیدونم چرا نسبت به این حرکتها و جنبش های هماهنگ و فعالیتهای و اینا مشکل دارم!
شاید اونقدر تظاهر زیاده و عمل اندک!

من مشکلی ندارم به اون صورت ولی آخه این موجود نهایت محبت به خانوما رو داره دیگه بیش از این:|¿

ببین مگهان من با تو کار ندارم،از طرف من بش بگو تچکرات:)))) عجب ادمایی پیدا میشنا:))))

مه 1394/09/14 ساعت 17:26

تاحالا خاموش بودم ولی این دیگه خعلییییی لایک داشت خخخخ

والا
خیلی باحال گفتی.

:دی باید ببینیدش آخه

هوم 1394/09/14 ساعت 13:49

حالا من خودم از این کارای لوس بدم میاد اما به نظرم داری زیادی واکنش نشون میدی... نمی شناسمش ولی شاید به خیال خودش داره کار اجتماعی انجام میده.

:دی
من مشکلم اینه که این آقا زیاااادی به همه خانوما عشق داره، ما بدرفتاری به خانوما ندیدیم ازش:|
میگم لازم به حرکت اجتماعیش نیست اصلا
+ از ایناس که هر دختری رو میبینه براش غش و ضعف می کنه

یعنی تا الان بله میگفته به خشونت علیه زنان که حالا می خواد ۱۶ روز روزه بگیره و نه بگه و به ما لطف کنه؟

سپیده 1394/09/14 ساعت 10:40

دمت جییز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد