مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مرد بی وطن - کورت ونه گوت

سلینجر منو تا ابد یاد یکی از بچه های وبلاگی میندازه، هولدن کالفید و همینطور کورت ونه گوت تا ابد یاد آقای مجید مویدی... 

کتاب مرد بی وطن رو به همتون پیشنهاد می کنم، مجموعه مقاله های خیلی دوست داشتنی جناب کورت ونه گوته :) بالاخره قرعه به نام این کتاب افتاد و یک نفس دو سومش رو خوندم.

7 آذر 94 - بخش دل نشین امروز که دلم کشید باهاتون به اشتراک بذارم.

نظرات 16 + ارسال نظر

پیشنهاد نمیکنم...عموسیبیلوی خودمه:((
+هروقت هفت جلد آتش بدون دودش رو خوندی بیا پیشنهاد بدم:دی

:))) جانکم عمو سیبیلووو
ممنونم ازت ویرگولشن، می خواستم برای کسی هدیه بخرم :)

نادر ابراهیمی تا قبل اینکه رامبد مستبقه شو بذاره کتابشو خز کنه مال خودم بود :-"

نه اصلا نگو:دی
نادر ابراهیمی رو منم عمیقا دوس می دارم یه دوستی دارم کلا کتاباشو حفظه:| قبل رامبد اون خزش کرد!!! :|

+ کدوم کتاباشو پیشنهاد می کنی دیگران بخونن؟:دی

Ella 1394/09/09 ساعت 10:06 http://oceanic.blogsky.com

اا چقدر سلیقه ات خوبههه مگی، من هم عاااشق جفتشونم

قربونت دختر خوبی از سلیقه ی خود شماست:)) :*

نفس 1394/09/08 ساعت 14:08 http://takenote.persianblog.ir

باید خیلی جالب باشه. حتما می خونمش. ممنون

لی لی یت 1394/09/08 ساعت 14:01

درود و نور بر مگی عزیز
خب من خواستم دعام رو برای همه ی خاله های مهربون عالم بنویسم ولی وبلاگت اجازه نداد مگهان بانو ...
تندرست باشند و سلامت ... چه خوبه که فراموشی هست ، برخی موارد رو باید فراموش کرد ...

من دوس دارم نویسنده مورد علاقه م فقط مال خودم باشه:))

خیلی باید خز باشه نویسنده ت که کس دیگه نخوادش خب!!! :| :دی
نویسنده ای که خوب باشه نمیشه فقط مال تو باشه

آدم 1394/09/08 ساعت 12:21 http://autumn-girl.blogsky.com

چه خوبه این....

میرم تو کارش :)

برو تو کارش پشیمون نمیشی

چقدر خوب بود این نوشته
باید به لیست کتاب های خواندنی اضافش کنم
سلینجر دوست می باشم می دونی که!
این جمله مجید مویدی عالی بود!!! عالی!
شاید همیشه همچین حسی داشتم اما نمیدونستم دقیقا چیه! چقدر خوب گفتی آقای مویدی کاش میشد یه گپ مشتی باهاش زد

منم خیلی دوسش داشتم، گرچه به طنز نوشته شده اما من باهاش معتقدم، خلوت بودن سرمون باعث میشه بیشتر ریز بین شیم رو ایرادهای همو بیشتر به هم بپریم؛)
هوووم دقیقا... من اصولا وقتی کتابارو می خونم آرزو می کنم میشد دست کم یک بار می دیدم نویسنده هاشون رو وقتی در قید حیات بودن

هدی 1394/09/08 ساعت 10:29

سلام مگی جونم خوبی قشنگم
ممنون از معرفی کتاب حتمن میخونم
بوسسسسسسسسسس

سلام هدی نازنینم... الهی شکررر خوبم
:*

اتفاقا منم با خوندن ناطور دشت یاد هولدن خودمون میفتم و شخصیت هولدن کتاب رو هم خیلی دوسش دارم.کلی کتاب تو نوبت برای خوندن دارم فکر میکنم اینم باید بذارم نوبت.مگهان این خیلی خوبه که یک صفحه از کتاب یا قسمتی از متن رو میذاری.اینجور خواننده های بیشتریو ترغیب میکنی عزیزم:)

من یک دور 17سالگی خوندمش یک دور 24 سالگی هر دو بار خیلی لذت بخش بود؛) بار اول هولدن وبلاگستان رو نمی شناختم البته...
امیدوارم واقعا یه نفر با خوندن اینا ترغیب شه بره بخره این کتابو بشینه کیف کنه

ونه گات و سالینجر رو منم دوست دارم
و امان از هولدن...!

;)
ونه گوت(گات)تازه توسط من کشف شده و باید بین دو ترم تمام آثارش رو بخونم

سیاهچاله 1394/09/08 ساعت 08:11

چقدر قشنگ بود این تیکه...
ممنون از به اشتراک گذاشتنش :)♥

نوش جااان:) خواهش می کنم.

البته نویسنده دوم من، عموم ونه گاته!
بله، رسم روزگار چنین است!
کتاب دوم من سلاخ خانه شماره پنجه
بله، رسم روزگار چنین است!
کاراکتر دوم داستانی من بیلی پیلگریم از همین داستانه
بله، رسم روزگار چنین است!
کتابهای سلینجر و ونه گات توی کتابخونه بغل دست هم هستن
بله، رسم روزگار چنین است!
الان مجید مویدی تا اینجای کامنت من به اوج لذت ادبی رسیده، فقط خودمون میدونیم چرا! :دی
میفرمودم!!! :))
من سلاخ خانه رو پشت کنکور خوندم، بهار 86 فکر کنم! از اون کتابخونه ای که میرفتم درس بخونم کتاب میگرفتم خونه میخوندم!
ترم دوم بودم، شب امتحان، کتاب سلاخ خانه خودم رو (که بعدا خریده بودم) از دوستم که بهش امانت داده بودم پس گرفته بودم و افتاده بود یه گوشه؛ سرم رو از رو جزوه بالا آوردم دیدمش؛ گفتم بذار ببینم تمیز نگه داشته یا نه، باز کردم، ورق زدم، شروع کردم خوندن، خوندم، خوندم، خوندم، خوندم، خوندم و صبح شد، برای بار دوم سلاخ خانه رو خوندم، یه نفس، و من موندم و جزوه درس علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی! شدم 12.25، ولی می ارزید!
بله، رسم روزگار چنین است!

بدون اینکه بدونم با اطمینان 95% (آلفا پنج صدم!) میدونستم باید با سلیقه ت جور باشه کورت ونه گوت(گات)!
بله روزگار این چنین است آقای مویدی ایشون همون سلینجر شناس وبلاگستان هستن:))
خیلی خوب بود این کامنت اصلا تصور کردم کاملا که شب امتحان چطور دستت رفت سمت کتاب و دیگه پایین نذاشتیش:دی

× منم عضو کتابخونه دانشگاه شدم و همش کتابای خیلی نامرتبط می گیرم، می خونم...پیش به سوی مشروطیت!!!(این ترم مشروط میشم:|)

mahee 1394/09/08 ساعت 00:17 http://gahnegar.blogsky.com

مجید مویدی وبلاگ نداره؟ عه..خودش که اینجاست! ندارین؟
سلینجر کتاباش خوبن..خیلی خوبن..

دارن ماهی جانکم...
تو لینکام ببین هست وبلاگشون:) واسه کتابای خارجکی راحت میتونی از ایشون کمک بگیری که چی بخونی

mahee 1394/09/08 ساعت 00:16

مجید مویدی وبلاگ نداره؟ عه..خودش که اینجاست! ندارین؟
سلینجر کتاباش خوبن..خیلی خوبن..

سلینجر خیلییی خوبه
و کورت ونه گوت ایضاااا

مجید مویدی 1394/09/07 ساعت 23:56

:))
بقیه رو نمی دونم، اما من هر وقت کتابی رو به یکی پیشنهاد می دم و بعدش معلوم میشه طرف خیلبی از اون کتاب خوشش اومده، احساس میکنم منم قسمتی از اون کتاب رو نوشتم.... شوخی میکنم یا جدی میگم؟؟ معلومه که جدی میگم...
+ وونه گات خععلی خوبه :)

+ سالینجر هم که گفتن نداره... آدم دوس داره بعد اینکه یه چیزی ارش می خونه، تلفن رو برداره بهش زنگ بزنه یه گپ مشتی باهاش بزنه...
این دو تا جفتشون همین شکلی ان نامردا :)

من همچین حسی ندارم ولی خب قطعا خیلی ذوق می کنم

+ آره واقعا جفتشونو دوس دارم من... ولی یه جوری که نمی دونم کدومو به اون یکی ترجیح میدم!! باید باقی کتابهاشونم بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد