مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اومدم نیم ساعت چرت بزنم، ایمیل بابالنگ درازو باز کردم و با دقت خوندمش، نه هیچ اطلاعاتی از مقصدش نداده، فقط نوشته برای مدتی در سفره... کم کم خوابم برد، با ویبره ی گوشی از خواب پریدم... 

(کمی بی ادبیه، اما دلم خواست ثبتش کنم) 

  تو اس ام اس نوشته بود :

" خیالت تخت، رویش من بخوا.بم" 

چشمامو مالیدم و دوباره با دقت به شماره نگاه کردم، نه آشنا نیست. همون لحظه اس ام اس بعدی اومد، ببخشید، پیام اشتباه ارسال شد.

پایین مسج اول نوشته بود فلانی* واقعا دلتنگته...  


+ فلانی هم اسم بابالنگ دراز بود. 

+ برای اطمینان شماره رو سیو کردم و عکس واتساپش رو دیدم، هیچ آشنا نبود الحمدلله و دیگه هرچی سعی کردم خوابم نبرد...  



نظرات 16 + ارسال نظر
Lena 1394/09/08 ساعت 21:14

منم خوبم دختر دوست داشتنى

الهی شکررررررر

اصن مگی باس تنبل باشه...
مگی عه زرنگ که مگی عه ما نیس

+ رفته کربلا و مطمین باش برات دعا میکنه...بابا لنگ درازا جودی هاشونو فراموش نمیکنن...

حالا خوبه باز ناشناس بوده
حدود پنج شش سال پیش یه بار یه همکار یه اس ام اس اشتباهی واسم فرستاد، منم تو راه بودم که برم خونه، اصلا متوجه نشده بودم اس اومده، خلاصه زنگید که تو رو خدا بازش نکن، قسم میخوردا، منم گفتم هنوز ندیدم و چشم پاک میکنم، خلاصه گوشیه منم یه نوکیایه قدیمی بود که تا بازش نمیکردم نمیشد پاکش کنی، واسه اینکه پاکش کنم بازش کردم D: یعنی مسلمان نشنود کافر نبیند، من نمیدونم واقعا قرار بوده واسه کی بفرسته، افتضاااااااااااااح بود در حد المپیک، یعنی بازم میگم خاک برسره بی ادبش

وااااااای خدای من طفلیییی چرا باید آبروش میرفت آخه... ندا اگه می خواستی میتونستی نخونی:))
دستتو بذاری رو صفحه و پاکش کنی...بدجنسسس می خواستی بدونی ته دلت محتواش چیه:)))))

مهران 1394/09/08 ساعت 00:57 http://mehran.blogsky.com

این کتابو من خیلی سال پیش خوندم. چیزی ازش تو ذهنم نیست...

:) کتاب خیلی خوبیه دوسش دارم من واقعا

Nila 1394/09/07 ساعت 23:58 http://23969.blog.ir

مگی نمیدونی چقدر من این رابطه های صددرصد مجازی رو دوست دارم :)))

خیلی خوبه:) خصوصا که مودب، تحصیل کرده و هم عقیده باشه باهات طرفت...
خیلی خوبه:)

+ در رابطه با کامنت دیگرت بگم این کتاب یک نوع طنز خیلی خوشمزه ست؛)

من نفعمیدم چی شد ولی خدا بیشترش کنه-بابالنگدرازو:)))-

:))) هیچی یه اس ام اس اشتباهی خیلی نامحترمانه برام اومد.
پایینش اسم بابالنگ درازمو نوشته بود من هول کردم فک کردم نکنه بابالنگ دراز برام فرستاده:))

+ لازم به ذکر است که اصلا و ابدا شماره م رو نداره بابا لنگ دراز:|

باز مشخصاتم پاک شد و مجبورم هی وارد کنم:-(
انشاالله زودی برگردن و هر جا که هستن حالشون خوب باشه:-)

گربانت همشهری عزیزم♡
انشالله...
خوبی؟ خوشی ؟

manic man 1394/09/07 ساعت 21:34 http://manicman.ir

:دی

دل آرام 1394/09/07 ساعت 21:20


سر کار بودی؟

چی بگم والا:|

Lena 1394/09/07 ساعت 20:59

سلام
خوبى؟

لناااا سلام عزیزم
خوبم شکررر تو خوبی؟

آدم 1394/09/07 ساعت 20:16 http://autumn-girl.blogsky.com

چه اشتباهات باحالی رخ میده بعضی وقتاها :)))))))))))))))))

:دی
جالبه من اسم بابالنگ درازو دیدم هول شدم، خب؟
بابالنگ دراز اصلا شماره م رو نداره:|

شاید رفته کربلا :)

...
تقریبا مطمینم که رفته کربلا و واقعا دلم یه جوریه...
مطمینم خارج از ایرانه ولی کجاش؟
من همش می خونمت جلبک وبتو حذف نکن فقط تو کامنت گذاشتن تنبلم:(

مگهان جانم ببخشید ینی همه پستاتو دیده بودم بجز اون یدونه رو:) من چند روز قبلش توی پستم گفته بودم که رمزدار میکنم،ینفر اذیت میکرد میگفت فیلتر میکنه وبمو منم مجبور شدم رمزدار کنم وگرنه منو چه به کلاس گذاشتن عزیزم:) رمزمو که داری؟

نه عزیزم ندیدممم؛)
ندارم بهم بده دخترم

خدا رو شکر که آشناتون نبوده

واقعا...

سپیده 1394/09/07 ساعت 17:57

خخخخ واااااا د*یو*ث...ملت با خیال تخت چکارا که نمیکنن

؛)

شباهنگ 1394/09/07 ساعت 16:57 http://nebula.blog.ir

:دی
ینی کی میتونست باشه!!!!

:دی الان وبلاگت بودما!
+ خدا دور کنه از همه، آشنا نبود بی ادب:| :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد