مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اینجا رشت است، خانه ی مگهان اینا:)

از اونجاییکه حسنی به مکتب نمی رفت وقتی می رفت جمعه می رفت، دیروز برادرک رو مجاب کردیم که زین پس کلاس زبانش رو بره و تنها زمان خالی همینی بود که می بینید!ساعت 8 صبح روز جمعه...

خلاصه از این هفته قرار اینطوری شده که همگی ساعت 7 بیدار شیم که هانی خان حس بدی بهش دست نده و راحت تر از خواب صبح جمعه ش دل بکنه، انواع صداها، جیغ ها و میمون بازی ها رو تو خونه ی ما می تونید ببینید برای خندوندن و پروندن خواب از سر برادرک... هوووف... خدا میدونه اگه هر درسی غیر زبان بود جلوی خونواده می ایستادم ولی آخه زبانه و واقعا واجب


+ ما بریم که از این هفته جمعه هامون رنگ و بوی مدرسه داره... الانم از میز صبحونه در جوار 4 عضو دیگه ی خونه براتون می نویسم.

+ صبح جمعه توت بخیررر

نظرات 23 + ارسال نظر
آدم 1394/09/08 ساعت 12:20 http://autumn-girl.blogsky.com

من واقعا دلم میخواد درسم که تموم شه بیام اونجا زندگی کنم....
تو فکرشم شدیدا!

بیا :دی
اینجا خیلی خوش می گذره رشت نزدیکیش دریا داره و دور تا دورش جنگله خیابوناش خیلی شیک نیستن اما کوچولو ن و اکثرا اصیل؛)
از همه مهم تررر رشت مگهان داره!!! :دی

آدم 1394/09/07 ساعت 20:17 http://autumn-girl.blogsky.com

منم از این صبحا و این جمعا میخواممممممممممم

واقعا دوس می داری؟ بیا رشت از این صبحای جمعه داریم تا اطلاااع ثانوی

Meredith 1394/09/07 ساعت 19:55 http://dr-coffe.blogsky.com

اه اه اه از کلاس های جمعه متنفرم

خیلی هم خوبه! :دی

آخی بیچاره هم اسم بینوای من!! آخه صبح جمعه!؟ بذارید بچه زندگیشو بکنه!!

:)))) من بلند بلند خندیدم از دستتون... هم اسم بی نوااا !

آناهیتا 1394/09/06 ساعت 22:00

بعله منم یکی ازشون اینجا دارم :))
واسه همین روزتا رو پیشنهاد کردم بهت.

هم اینکه آموزشش تصویریه و بچه راحتتر ارتباط برقرار می کنه, هم اینکه آخرش امتیاز می ده و مثلا می تونی بگی اگر سه تا درس رو 100% بزنی فلان کارو برات می کنم که تشویق بشه مثلا.

میتونید حتی با هم کار کنید که حس رقابتی پیش بیاد, تو هم واسه لِول خودت رو انجام بده (اینگیلیسیش 5 لول ه) و اینکه ربطی به کلاس نداره, روزی نیم ساعت یه ربع هم بشینید پاش و حتی در حد یه بخش, که مطالب تکرار بشه خوبه.

متدش هم عالی ه, بدون اینکه نیاز پیدا کنی سراغ دیکشنری یا آموزش دستور زبان بری به صورت نیتیو بهت می فهمونه.
من سه تا زبون باهاش یاد گرفتم :دی

خیلی خوبه
من روزتا آلمانی دارم آنا... خیلی خوبه:)
باید ببینم می تونم این بچه رو بند کنم یه جا یا نه؟

سپیده 1394/09/06 ساعت 21:30

وای مگی من زبانم خیلی افتضاحه وقت نمیکنم برم کلاس ای گند بزنن تو این زندگی

منم باید برم همه چیزو دارم از یاد میبرم و بخش زیادیشم از یاد بردم!!!

سیاهچاله 1394/09/06 ساعت 21:21

شنیدم توی خونه تون،جمعه هاتونم شده شنبه:-D

تو روحتون که هی یادم میارید:))

سهیلا 1394/09/06 ساعت 17:39 http://nanehadi.blogsky.com

پسر کوچیکه امروز کلاس فوق العاده زبان داشن.نمردم و روزی رو دیدم که خودش بدون دخالت من رفت کلاس.البته 22 سالشه.میگم یعنی امیدوار باش

واااای خدای من، پسر دارا حسابی درک می کنن ما رو:|
وقتی رفتیم دنبالش گفت 1اصلا خوش نگذشت. 2 خیلی هم بد بود کلاس. میشه دیگه نرم؟

خیلی هم عالی.

گربان شما:دی

لِیدی :) 1394/09/06 ساعت 16:35

خب واقعا ظلمه 8 صبحه روز جمعه

دیگه مجبوره مجبووور :)) :دی

آخ آخ سفیر میره؟ منم جمعه ها همون کلاسو میرم:))))

بله بله سفیر میره...عخییی کاش هم کلاستون میشدا:)) یک گند اخلاقیه بدتر از خواهرش:| :دی
خودت رضایت داری از این هفته ای یه بار؟ منم شاید برم آخه

آناهیتا 1394/09/06 ساعت 15:17 http://farfalla.blog.ir

کلاس زبان ترمیک بنظر من یه اتلاف وقت به تمام معناس :|
فقط پول می گیرن و یه سری اراجیف تحویل آدم می دن...و آخرشم هیچی.

البته واسه بچه ی تو این سن خوبه, بیشتر از یاد گرفتن زبان, برای اعتماد به نفسش و تو جمع صحبت کردن و ایناش.

+روزتا استون براش نصب کن روزی نیم ساعت باهاش کار کنه خیلی بهتر از کلاسه

آنا من اصلا حریف برادرم نمیشم...
بهش می گم بیا بخونیم میگه دیرتر و هیچ وقت اون دیرتر نمیاد. بازیگوش شده خیلی...
فعلا که این ترم ثبت نامش کردیم تموم شد ولی باید فکر بهتری کنیم.

مترسک 1394/09/06 ساعت 14:24 http://1matarsak.com/

والا من بی‌تقصیرم
یه دور اتصالت به نت رو قطع کن و وبلاگ من رو رفرش کن دوباره کامنت بذار ایشالا حل می‌شه

هعییی باوشه

هوم 1394/09/06 ساعت 12:56

روزای زوج رو خالی داره پس.الان یه کم منطقی تر شد!این ترم که گذشت ولی بالاخره ترم آینده یه آموزشگاه درست و حسابی روز زوجش خالی میشه! ( اصلا روز زوج محبوب ترین ساعت کلاس زباناست! نمیشه هیچی گیر نیاد!)

آره بابا زوجش خالیه ولی اینجا سفیر خوبن اساتیدش که روزای فرد پسرونه ست. نمی دونم چه باید کرد:|
هعییی ... واقعا روز زوج باید کلاس داشته باشن

Maryam 1394/09/06 ساعت 12:50

ممنون از ارسال رمز ......امیدوارم که برادرت تو زبان موفق بشه

خواهش می کنم:)
ممنونم بانو

:))
عصن مزه ی جمعه به سحر خیزیییشه ... خود من زود پا میشم جمعه ها :)

موافقم امروز خیلی خیلی مفید و خوب گذشت اصلا

هوم 1394/09/06 ساعت 12:00

چجوری فقط جمعه اش خالیه! من از کلاس دوم دبستان کلاس زبان می رفتم و اواخر کلاس کنکور و ... اضافه شده بود ولی هیچ وقت برنامه ام جوری پر نبود که جمعه بخوام برم.

نکته ی دیگه اینکه زبان یه درس که تکرار توش حرف اول رو میزنه. اگه دو یا سه روز در هفته بره با جلسات کوتاه، بهتر از اینه که یه جمعه بره از 8 تا 1.5! به نظرم برنامتون غلطه فقط خودتون و بچه رو اذیت می کنید.

رشته ی من زبان بوده حاجی میدونم تکرار مهمه، خودم در طول هفته باهاش کار می کنم ولی حریفش نمیشم و بهتره هفته ای یه بار بره
برادر من دان دو تکواندو داره و هر روز عصر باشگاه میره مجبوره بره یعنی:|پز دادم الان:))؟!
هیچ کلاس درسی ای نمیره وگرنه... با ورزش و موسیقی اسیره طفلک... بابام دانشگاه خیلی خوبی درس خونده ولی اصلا تاکیدی روی درس خوندن ما نداره:دی کلاسامون همش متفرقه ست.
دیگه تنها راهش همین بوده :(راستی روزای زوج میتونه بره البته، ولی آموزشگاهی که قبولش داریم نداره این روز واسه پسرا

مرد حافظه 1394/09/06 ساعت 10:13

اگه بخوام براتون یه هدیه بفرستم مشکلی پیش میاد؟ منظور اینه که ادرس و از حرفا دیگه..

خیلی ممنونم آقای حافظه :)
لطف دارید و من ابدا راضی به زحمت دوستانم نیستم.

مرد حافظه 1394/09/06 ساعت 10:10

سلام
فقط دائما تکرار کن که اگه پیگیر نباشی بعدها پشیمون میشی

سلام خدا رو شکر امروز خیلی خوشحال رفت کلاس
امید که بتونیم هر جمعه همگی بخاطرش بیدار شیم

عارفه 1394/09/06 ساعت 09:49

بعله ما هم یه حال اسفناکی مثل برادر شما رو داریم وقتی جمعه در محل کار به سر می بریم

الهی:))))
برادرم درکتون می کنه! :دی شمام اونو ...هاها

مترسک 1394/09/06 ساعت 09:41 http://1matarsak.com/

صبح عالی، درس متعالی :|
باو جمعه بچه رو کوفتش نکنید، گناه داره بی‌چاره :|
از اتاق فرمان اشاره می‌کنن مَتَر تو دقیقاً کجای پیازی؟ :|
راستی مگهانی یه مدته کم‌رنگ شدی، خوبی یا بهتری؟ ;)

متر من برات کامنت نوشتم ولی اصلا ارسال نمیشه!
چندین و چند بار تلاش کردم

اوج سوسولی یه نفر میتونه باشه اینکه جمعه رو براش شیرین کنی :|
اوففف! استغفرالله! خدایا توبه!

دوس داشتی زورت کنن از 8 تا 1.5 بری کلاس:|¿
نه خدایی شما دوس داشتی؟! دهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد