مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و ان یکاد الذین ...

دو روز پیش که روزه بودم-شب قبلش خواب دیده بودم برادرکم داره برام آواز می خونه-وقتی رسیدم خونه ساعت دور و بر چار چارو نیم بود درو برام باز کرد و تو همون چارچوب در ایستادمو  بهش گفتم میشه برام تار بزنی؟!

گفت مگهان دارم تمرینامو حل می کنم، اول بیا تو... ناهارتو بخور بعد-اینا رو با بدخلقی و اخم گفت-

گفتم نه تا تارتو نیاری نمیام تو و تازه روزه م!

لبخند ملوسی زد و رفت تارشو آورد و بوسم کرد و کشیدم تو خونه... مگی واقعا روزه ای؟ گفتم بله... 

دوید تو آشپزخونه و آب گذاشت و خودش برام چای دم کرد!!! 

نشست و یه ربع برام جان مریم زد-اسمم مریم نیستا-و پرسید کافیه مگهان؟ گفتم نه باید برام بخونی...

گفت اه مگی بی خیال و از خوندن بدم میاد و بعد گفت می دونی استاد آقای فلانی-استادش- بهم گفت حتما باید بری کلاس آواز؟! شوکه شدم گفتم راس میگی برادرک؟ گفت هوم ولی من گفتم از صدام بدم میاد و اون گفت صدات عالیه برای خوندن... یه لحظه از تصور اینکه برادرم مثل آر-ین* بتونه برام بخونه ذوق زده شدم... 

گفت تارمو میذارم همینجا جا به جاش نکنی ها، گفتم باشه و رو مبل ولو شدم و خواب و بیدار بودم، تلویزیون رو روشن کرد که اگه اذون شد بفهمیم، یهو شنیدم آیه ای که اسمم توش بود خونده شد و برادرک با ذوق گفت مگهاااان اسمت مگهان اسمت... و حس کردم عطر نون تازه تو خونه پخشه و به برادرک نگاه کردم که تو دستاش نون بود. عزیز دلم وقتی خوابم برده بود برام نون خرید و تنهایی میز افطار چید و رفت باشگاه... :) 


+ اصلا از تمام تمام این دنیا اگر سهمم همین برادر بود هم باید به پای خدام میفتادم برای شکر کردنش... 

* آر-ین از اقوام نزدیک و دوست داشتنی های منه، صدای بسیار زیبایی داره...

نظرات 31 + ارسال نظر
Ella 1394/09/06 ساعت 10:55 http://oceanic.blogsky.com

چققدر این پست دلنشین و دوست داشتنی بود...

شما دلنشینی عزیزم
صبح آفتابیت قشنگ،به این امید که هوای اونجام آفتابی باشه

بهسا 1394/09/05 ساعت 11:50

دقیقا رسید به سال پی دانشگاهی و کنکور و بعدم دانشگاه ناتمام موند. دلم برای صدای سازش تنگ میشه

الهی جانکم...
هعییی... تصور اینکه داداشکم اونقدر بزرگ شه برتم خیلییی دوره...
الان که کلاس هشتمه...حداقل 2 3 سال دیگه میتونه تارشو ادامه بده
(تو خانواده ی ما درس خوندن از اهمیت ویژه ای برخوردار نیست و ممکنه تا روز کنکورشم به باشگاه رفتن و تار زدن ادامه بده!هاها)

لازمه چیزی بگم؟
وان یکاد....
پ.ن: داداشی تنبور میزد قدیما

قربونت برم عزیزکم...
وااای ای کاش ادامه می داد. چه حیففف...گرچه بازم دانشجو میشد مجبور بود نیمه کاره رهاش کنه
ما تو خونواده قانونی برای برادرم گذاشتیم اونم اینه که هرکاری رو شروع می کنه باید تا ناکجا آباد ادامه بده:دی
تکواندوشم از 6سالگی تا 13 سالگی بی وقفه رفته یه روز در میون گاهی هم نزدیک به آزمون ها هر روز:دی

مرد حافظه 1394/09/05 ساعت 08:18

مهین یا حدیث
خیطم یا خیطی؟

با عرض پوزش خیطید!

مرد حافظه 1394/09/05 ساعت 00:58

اکی
داشتم اسمتون رو حدس میزدم

حدستونم می تونید بفرمایید:)

مرد حافظه 1394/09/05 ساعت 00:46

نه فک نکنم توضیح خاصی لازم باشه.
فقط اینکه فقط من و شما باشیم و دوس ندارم گروه خاصی تشکیل بدیم.
من فعلا از نت مدد میگیرم

خب میگم بهتون کجا تا کجا رو روزانه می خونم.
گروه قرار نیست تشکیل بدم اصلا... خودم می خونم به شمام میگم که همراهی کنید:)

مرد حافظه 1394/09/05 ساعت 00:34

درود بر یک عدد مروارید
در مورد اون پست ترجمه قران و اینگلیش..:
به وجد اومدم. منم هستم. بهتره با هم هماهنگ باشیم. از کدوم سایت؟ نکنه کاغذی داری؟ از کدوم سوره؟
صرفا یه پیشنهاد بود وگرنه هر طور راحتین؟
پایه ی همراه؟

خب... خب... یه ایمیلی چیزی برام میذارید؟
توضیح مبسوط بدم:))
پایه ام! ولی کتابچه دارم

اختلاف سنی منو برادرم یک و نیم ساله!!!!

حدس می زدم خودم! هاها...
من و خواهرم 3 سال و سه ماه اختلاف سنیمونه که خیلی خیلی ازش راضیم؛)

واییی داداش کوچولوی دوست داشتنی
خیلی خیلی خوبه داداشت...کم پیدا میشن از این داداشا :)
من اگه بازه دوران بلوغ خودم و برادرم رو کنار بذارم، از بقیه اش کلللللی حس خواهر برادری شیرین و ناب بیرون میاد :)))

عالی بود اون جمله ی آخرت:)) خیلی طبیعیه خب اون دوران سخت باشه
من و برادرک اختلاف سنیمون خیلی زیاده 11سال؛)

مترسک 1394/09/04 ساعت 23:15 http://1matarsak.com/

بعضیا :))

؛)

مترسک 1394/09/04 ساعت 20:31 http://1matarsak.com/

آخی، چه خوبه ^_^
خدا حفظش کنه...

ها.نی خعلییی خوبه:دی
شمام داداشمون محسوب میشیا؛) ایشالا خواهر شوهر بعضیا شیم صلوااات

نفس 1394/09/04 ساعت 20:20 http://takenote.persianblog.ir/

من داداش ندارم ولی اینجوری که شما تعریف میکنی خوب آدم حسودیش میشه که خانم ...
البته اضافه کنم که من دو تا خواهر کوچکتر دارم که تموم دنیامن و با هیچی عوضشون نمیکنم.

خواهر کوچولو هم همینقدر داشتنش خوبه...
خدا نگهشون داره برات و الهی به زودی به آغوش بکشیشون...
راستی...
تولدتون باید نزدیک باشه :)

ای جااااااااااانم... چققققدر نازنینه این آقاااا

اصلا شما یکی از طرفدارای پر و پا قرص این میمونکی :)) :*

واااای چقدر خوبه که به ادم موقع روزه داری، اینجوری برسن!
حتما تو هم همینطور بهش رسیدگی و اهمیت می دی!
خدا حفظتون کنه.

همینکه تار می زنه خودش خیلیه!! من خیلی دوست دارم!
پسرم نی می رفت یاد بگیره اما ادامه نمی ده. فعلا اینگونه ست.

خیلی خوبه مامان جون!
برادرم متاسفانه خیلی مسول نیست اخیرا اوضاع بهتر شده و بهش کارایی رو می سپریم انجام بده...
از جمله همین چای گذاشتن، گذاشتن آشغال بیرون از در و اینا؛)

ولی یه خوبی داره اونم اینه که یه کاری رو شروع می کنه به شدت معتقده که باید اون کارو تموم کنه
امیدوارم همیشه اینجوری بمونه البته

شروره 1394/09/04 ساعت 18:20

ای جان جاناااان!
خدا حافظش باشه ان شاءالله!
بسم الله الرحمن الرحیم
و إن یکادالذین کفروا لَیُزلِقونَکَ بأبصارِهم لَمّا سَمِعواالذِکرَ و یقولونَ انه لَمجنون* و ما هو الّا ذکرٌ للعالمین
مگی التماس خیلی دعا دخدر! خیلی ها! اونم سفارشی دو رو کنجدی!

شما بی دلیل و با دلیل همیشه تو فکرمی شروره
نمی خوای بیای این ورا خانوم خوشگله؟ :*
چشم اگر شنیده شه که حس می کنم به اعتبار دوستام میشه پس دعات میکنم:)
البته خیلی خیلی محتاج دعام

آدم 1394/09/04 ساعت 17:38 http://autumn-girl.blogsky.com

یعنی من همش کم میارم در مقابل تو!!!
الآن باید بگم خواهر شوهریتو هم باید روی سر گذاشت!!!!!!!!
فوق العاده ای تو :)

وااای که چه پپسی ها برام باز نمی کنن آدم جان:))
اینقدررر مهربون آخه :* ؛) ؟

دلارام 1394/09/04 ساعت 15:56

دلارام فمو چه جالب یادته

بلییی که یادمه:*

خدا حفظش کنه این برادر دوست داشتنی رو و از چشم بد دور

خودت هم خواهر فوق العاده ای هستی
و البته یه دوست بی نهایت نازنین

ممنونم ندا جون
آخ کاش خواهر خوب و دوستی خوبی باشم واقعا...آرزومه اصلا

بلههههههه که دارم
حق دارن پدر
واقعن جو خوبی نیست
نه تنها موسیقیش
خیلی از حوزه های دیگه ی هنرم همینطورن

خدا حفظش کنه:)
متاسفاااانه... ایشالا روزی محیط خوب فضاهای هنری بیشتر میشه پاییزانه جانم

عزیزممممم
از داداشت که میگی یاد داداش کوچیکه خودم می افتم
انشاالله خدا واستون حفظش کنه
انشاالله بخونه و ما در آینده آلبومشونو بخرییییییییم

قربونت برم...داداش داری شمام؟
نه نه... من دوست ندارم خوانندگی شه حرفه ش
دوست دارم به جاهای بهتری برسه ضمن اینکه بابام علاقه نداره واقعا پسرش تو موسیقی زیادی جولان بده و جو حاکم بر هنر رو مطمین و خوب نمیدونه؛)

BoBo 1394/09/04 ساعت 13:57

می‌تونی این نظر رو تائید نکنی! ولی فک کنم اسمت مهین باشه :دی
آیه 10 سوره والقلم!

با سلام:))) تایید کردم.
نه نمیدونم تبلیغ یا چی هست هر روز چندین بار اون آیه پخش میشه این دو سه روزه از تلویزیون

BoBo 1394/09/04 ساعت 13:51

من هم داداش دارم و هم خواهر :دی گفتم دلت بسوزه :دی
داداش از آدم حمایت می‌کنه و آدم دلش قرصه! خودت هم از خواهر حمایت می‌کنی و اینجوریم یه حس خوبی به آدم میده. خلاصه جفتشون فوق‌العاده‌ان.

دلم نسوخت چون منم هردوشون رو دارم:)))) خوش بحال بچه هامون که خاله و دایی دارن و عمه و عمو!
اصلا کلا داشتن هردوشون حس نابیه...امید که در آینده تک فرزند تحویل اجتماع ندیم:دی

آدم 1394/09/04 ساعت 13:43 http://autumn-girl.blogsky.com

عجب برادری........بابا خوش به حالت دختر.....

باید رو سر گذاشت همچین برادری رو.....

زنده باشین هر دو ایشالا

منم رو سر میذارمش ولی نامحسوس که لوس نشه و پس فردا که زن گرفت و وارد جامعه شد نفرین نمونه پشت سرمون:))

مهر 1394/09/04 ساعت 13:39

و چ شیرین میشن گاهیی طعم برادر داشتن....
روزه و نماز مگی جان هم قبول

همیشه شیرینه داشتن خواهر و برادر ای کاش همه خواهر و برادر داشته باشن و طعمشو بچشن!

هوم 1394/09/04 ساعت 13:38

اسمت مائده است؟ :D

من تا همین هفته ی پیش فکر می کردم اسمت واقعا مگهان هست و میگفتم عجب پدر و مادر روشن فکری داشته :دی

نه نیست:)))
وااای واقعا؟!
البته روشن فکرن واقعا در خیلی زمینه ها با وجود اینکه کاملا مذهبی هستن:دی
ولی دلیل نمیشه اسم لاتین بذارن برام:))

dordi 1394/09/04 ساعت 13:20

لینکتون کردم

ممنونم:)

dordi 1394/09/04 ساعت 13:16 http://dordi76.blogsky.com/

ولی درعوض من خواهر ندارم
آجی خیلی خوبه میشه باهاش تا دلت بخواد دردودل کرد

واقعا همینطوره... من و خواهرم گاهی نشستیم حرف میزنیم یهو میبینیم از کارمون افتادیم و مثلا یادمون رفته حتی غذا رو بهمون سپرده مامانم

پریسان 1394/09/04 ساعت 13:13

مگه چندسالشه ک میگی بچه س؟
خیلی هم آقا و خواستنی:)
فقط همین داداش و داری

13 ساله ست:)
بلی... خیلی عشقه

هدی 1394/09/04 ساعت 12:59

سلام مگی جونم خوبی عزیزم
چقد پستت خوب و دلنشین بود خدا حفظتون کنه عزیزم
نماز روزه قبول

سلام هدی عزیزم
واسه هستی جونم خواهر برادر بیارین دیگه:*
که اونم عاشقانه های این چنینی رو تجربه کنه

dordi 1394/09/04 ساعت 12:56 http://dordi76.blogsky.com

خوش به حالت
یعنی خوش به حالمون منم داداشام خیییییییلی گلن

خدا حفظشون کنه. آمین...
من تو هر چی کم و کاستی داشته باشم تو زمینه خونواده به شدت خوش شانس بودم

دلارام 1394/09/04 ساعت 12:54

من هم داداش میخوام

مگه دل آرام خودمون نیستی شما:)؟
دل آرام فمو هستین آیا؟
خواهر خوبم همینقدر خوبه ها...فقط این چون بچه ست هنوز پاکه و خواستنی تر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد