مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حس خوب یعنی ...

نماز خونده، با روزه بری دانشگاه و سر کلاس بشینی بدون استرس و بعدشم که بپری تو کتابخونه ی دوست داشتنیت و سهم 10صفحه ی امروز باقی مونده ت رو بخونی :) 


+ اینقدر روزه تو این فصل لذت بخشه اصلا نمیفهمی چی شد که اذان گفتن:)!

+ اوصیکم به روزه در پاییز:دی ! سعی دارم هفته ای یک عدد روزه بگیرم یعنی میانگین 4 5 روزه در ماه و یه حال اساسی به بدنم بدم:) 

+ من حالم خوووبه هووورااا... این روزا میام کتابخونه ولی هیچ اتفاق جالبی نمیفته که براتون تعریفش کنم مثل اون پست:دی

+ گفتم ؟! نگفتم؟! من از دو ماه میش تا الان 5کیلو تپلی شدم که اوج گردالی شدنمه و خونواده بسیار از این بابت ذوق زده ن:) بله بله ما 52 کیلو شدیم یهو ناخبر !!!

نظرات 33 + ارسال نظر
Nila 1394/09/04 ساعت 17:21 http://23969.blog.ir

من که ب شدت دارم وزن کم مینمایم: )))))
56-5 بودم الان شدم 53-4 و بسی خوشحالم: ))))

خوشحاالی داری نیلا:دی ؟!
البته تا 50 خوبه کمتر نشیا؛)

آدم 1394/09/03 ساعت 21:58 http://autumn-girl.blogsky.com

هر وقت بیاین قدمتون روی چشم ماست بانو

عزیزمیییی

Meredith 1394/09/03 ساعت 20:21 http://dr-coffe.blogsky.com

قبول باشه....کاش منم میتونستم روزه بگیرم! منتها این درسای لعنتی نمیذاره....التماس دعا

خیلی سخته بخوای درس بخونی و روزه بگیری امروزم قصد داشتم روزه باشم ولی واقعا برام سخت بود...:( ممنونم دکتر جان

آناهیتا 1394/09/03 ساعت 16:54

بلی من از همونام :| :|

البته منم هیولا وار نمی خورم, اما خب وقتهایی هم که سعی می کنم از وسعت شیکمم بیشتر بخورم بازم هیچگونه تاثیری نداره :-/

عاقا اینو :))))
http://s3.picofile.com/file/8224515718/mmm.JPG

هییی خوش بحال و بد بحالته :دی
خیلییی خوبه که هی نگران نباشی چقدر غذا می خوری
اما از اون ورم خب سخته که وزنت ثابته و چاق نمیشی:دی

آدم 1394/09/03 ساعت 11:23 http://autumn-girl.blogsky.com

خب پاشو بیا!!!!!
یادم نکن پاشین بیاین....هوا اینجا عالیه.... :)

عزیزممم♡
شاید شد و اومدیم...فعلا که در اوج بی پولی و بی وقتی به سر می برم؛)

بابا شاه 1394/09/03 ساعت 10:47

161 به 50 حدود 11 تا کم داری مهندس

کی میگه:| ¿ دهه
مهندس خودتی دکتررر...
ربط داره به سایز و وزن استخون من استخون ریز هستم:)

پریسان 1394/09/03 ساعت 00:46

بینی من خوبه نه قوز داره نه بلنده ن بزرگه فقط ی تراش میخواد!:))))) مصر(؟) نیستم فقط دارم تحقیق میکنم!

خوشحالم که میدونی بینیت اونقدر ایراد نداره و از ته دل دعا می کنم فکرش از سرت بیرون شه؛)
زیبایی رو خدا بهمون بخشیده فقط باید با خودمون کمی مهربون تر باشیم.اینجوری عمرا خودمونو دست جراحا بسپریم:)

+ منم بینیم همونطوره؛) ولی هرگز عملش نمیکنم.

پریسان 1394/09/03 ساعت 00:22

من هر بینی و دوس ندارم
کارای تهرانی و که اصلا
با ادهم ندیدی تا حالا که کارش چه طوره ؟! کار نسیم کوشا چه طور؟!
عزیزم از من بیشتر آنلاینی!خوشم اومد
الان احتمالا ریفرش کنم جواب اون یکی کامنتمم دادی!:))))

ببین از تهرانی 10 تا دیدم دوتاش خوبه.
اونا رو ندیدم حقیقتا چرا دروغ بگم:|¿
ولی اگر اگر اگر یک درصد نظر منو می خوای از فکر عمل بیا بیرون:) نمیدونم چقدر ممکنه تاثیر گذار باشه حرفم
ولی خواهش می کنم یک هفته به زیبایی های دیگه ت دقت کن و بینیت رو ندیده بگیر:) مطمینم منصرف میشی

+ من آنلاینم بلییی؛)

پریسان 1394/09/03 ساعت 00:14

در مورد جراح های خیلی معروف بینی تو رشت پرسیدم ک مثلا دوستت ابنا رفتن و نتیجه رو دیدی
تو یکی از کامنتا بود،دقت نمیکنی که!:دی

آهاااان من دوستام پیش تهرانی عمل کرده بودن و دو مورد علوی که من بینیشونو دوس دارم.
اون یکی دوستمم پیش کسی عمل کرده که اسمشو یادم نیست متاسفانه فردا می پرسم از خواهرم...
ولی پیش دکترای غیر معروف هم میتونی عمل کنی ها:) فک نکن اینا خیلی کارشون محشره و اون تازه کارا نه...
دوستم کار یکی از این جراحای تازه کارو زیاد دیده از اونجایی که کارش تو بیمارستانه خیلی راضیه:)

مهسا 1394/09/02 ساعت 23:13 http://nursing1394.blogsky.com

امیدوارم همیشه شاد باشی. خوش به حالت... من که این روزا فقط دلم میگیره.

:) منم خیلی درد دارم و خیلی اتفاقای بد گذشته تو ذهنم می چرخه... ولی خوبم سعی میکنم خوب خوب باشم

ما ترازو نداریم برامونم مهم نیست چند کیلوییم:دی

:دی :)) شاید مثل خونواده ی ما نیستین شکم پریت نیستین که در عرض 1سال 30کیلو تپلو شین:|

سپیده 1394/09/02 ساعت 21:41

هم قدیمااااا

هاهاااا:دی چه بامزه!

پریسان 1394/09/02 ساعت 21:30

در مورد دکتر

عزیزم در مورد دکتر؟!
چنین کامنتی ازتون نداشتم دوباره بپرسید لطفا:)

آدم 1394/09/02 ساعت 21:18 http://autumn-girl.blogsky.com

از پستت انرژی های خوب هی داره میپاشه!!!!!
:)

امروز دیدم تو دانشگاه زدن اردوی شیراز میبرن؛)
یادت افتادم دوست عزیزم جان:*

پریسان 1394/09/02 ساعت 20:05

جواب یک سوالمو ندادی؟!:دی

:) چه سوالی... ؟
پیشاپیش اگر جواب ندادم بدون در راستای شناخته نشدنمه عزیزم:)
+ میتونید بپرسید

مجید مویدی 1394/09/02 ساعت 18:51

سلام

به سلامتی. ایشالا همیشه سلامت باشید. حالا چند کیلو بالا یا پایین.
حس خوب یعنی سوژه پیدا شدن، حتی تو کتابخونه

سلام آقا
بلی انگار بدم نیست این چند کیلو اضافه کردنم؛)
نرفتم کتابخونه...گشنه بودم خیلی و نای نشستن نداشتم! برگشتم زود خونه

۵۲
می تونین پرواز کنین با این وزن :پورخند:

چجوری ؟ :دی
یعنی اینقدر این وزن خوبه؟! :دی

پریسان 1394/09/02 ساعت 18:20

نه میس سپتامبری که من میکم ازدواج کرده بود
یعنی اون سالها ازدواج کرده بود الان رو نمیدونم.
اما فک نکنم مجرد شده باشه!

آهااااااا فکر کردم خواهرمو میگین:| بله گفتم اوشونو می شناسم دوست مجازی یکی از دوستانم بود ایشون:)
نه فکر نکنم بچه داشته باشن:)

اما من تی سنِ دَنَم:-D
آها کر هم سن ایسیم:-D

:)) واقعا؟!
چه جالب هاها

پریسان 1394/09/02 ساعت 17:54

پس بهش سلام برسون،هنوز مامان نشده؟! :دی
اره غازیان!

ما هر دو مجردیم؛) سلامت باشیددد

پریسان 1394/09/02 ساعت 17:33

این حالتش هست ک خودش رفع غلط املایی میکنه اون برای من دردسر سازه گاهی هم بدرد میخوره برای همین غیر فعالش نمیکنم
واییییییی من هوس خوراکی جات کردم،خدارو خوش میادددددد خدارو خوش میاد مگی،سر تا پای وبلاگتم که خوراکیه خوندن آرشیوت سمه:))))))
اینجا یه میس سپتامبر هست برای رشته قبلا بود یعنی میشناسیش؟!

:دی
شرمنده واقعا... جای شما خالی امشبم برنامه دارم برم گردش و یخ بهشت خمام بزنم:دی
یادمه ایشونو نمی خوندمشون مداوم ولی بله می خوندم گاهی و میشناسمشون؛)

بلا می سر دِ اذانِ وقتِ
تی روزه قبول بب کُر
اَمرم دوعآ بکن:-*

وااای درست وقت اذان خوندم کامنتتو پاییزانه ی گلم
تره دعا بوکودم. دانی من ننم تی سنه؟! هم سن ایسیم؟

پریسان 1394/09/02 ساعت 17:23

نه عزیز جان من شخصا زیاد لاغر دوس ندارم از قدیم گفتن زن باید سفید باشه سفید و کمی چاق فقط کمی چاق!:))))))
ترتگ طلایی قدیما خیلی میرفتیم ، از تاریکی و دنجی کاکوله بیشتر خوشم مباد!:دی
اون ته مه های انزلی ساندویچیش اسم نداره!؟؟؟؟؟ تا حالا ندیدم دوس دارم برم امتحان کنم
اهان ی فلافل جوان هست تو غازیان هرکی ازش خورده مشتری شدی!نزدیکای پمپ بنزین غازیان نرسیده به ساحل و سپهر
راسی تو بین دوستات بینی عملی داری کارای کدوم دکتر تو رشت خیلی خوبه!:دی

اون خیلی دوره آخه...:)) زودم میبنده
ولی بهت میگم ساندویچی یکتا در سنگاچین... :دی
اینو نمی دونستممممم غازیان؟ چه جالب مچکرم بسیور زیاد

پریسان 1394/09/02 ساعت 17:12

پریسان هستم.اما خیلی وقتا این کیبورد کلمات رو اشتباه میکنه،اگه بدونی چ کلماتی به چه چیزها تبدل کرده و ابروی من رفته!:))))
من اصلا فست فود خور نیستم.اما جای دنج کاکوله س و الان کیفیتش کم شده!
چون میخوای بری بلوار نزدیک بلوار آدرس دادم

بلی کاکوله رو استااااد کردم من:دی
تورنگ طلایی سری آخر بهتر از کاکوله بود.
بیا2 هم رفتم و دیگر هیچ... یه ساندویچی هست اون ته مهای انزلی! ساندویچی کثیف و معمولی و خفه اصن یه وضی ما خانوادگی عاشقشیم و پاتوقمون اونجاست :)))

+ من فست فود می خورم البته بدون سوسیس کالباس اغلب ؛)
+ ماهی بخوایم بخوریم اکثرا تو انزلی میریم رستوران پرویز/ حاج مرتضی هم چند باری رفتم و تی نان تی کباب ایضا... و دیگر هیچ.
+ خیلی ممنونم ازت
+ من کیبوردم مشکلی نداره ولی خودم خیلی اشتباهات تایپی فاحش و فاجعه ای داشتم و دارم همیشه:|

پریسان 1394/09/02 ساعت 17:08

من گفتم زشت بودی؟! O-o
من فکر میکردم اون هیکل برای زیر 50 باشه همین41

:دی :)) نه خودم حدس زدم چون نخواستی هم وزن من شی :دی
آخه اینا(خانواده)میگن نباید دیگه زیر 50 شه وزنت اینجوری خوبی:| گفتم شاید هم عقیده این:))

پریسان 1394/09/02 ساعت 16:26

فک کنم اسمم اشتباه شد،این کیبورد سامسونگ یهو کلمات رو عوض میکنم.:/

بلی اون بارم البته اسمت پرنسا تایپ شده بود:)

پرنسا 1394/09/02 ساعت 16:23

من واقعا این مانتو صورتیت رو دوست دارم:دی
چرا پستات رمزی آخه :دی
خواهرت واقعا آشپزه ها،دلم اون نون روغنی گلی ها رو خواست ! اون شیرینی کدو هم ی جا رسپیش بود میخواستم درست کنم اما وقت نمیکنم:(

ممنونم:) ناقابله...
رمزی ها رو احتمالا کم کم پاک می کنم. تاریخ انقضا داشتن دخترک...
خواهرم بلی، بسیار هنرمنده و دقیق... در واقع یک خانوم به تمام عیاره؛) هنرش رو هم از مامانم به ارث برده :دی
ایشالا طلسم بشکنه و وقت کنی دوستم.

+ الان فست فود کجا رو پیشنهاد میکنی تو شهرتون؟

پریسان 1394/09/02 ساعت 16:06

جدا؟!یعنی 50 برای 161 اونقد لاغر هست! من میخواستم هودم رو ب 50 برسونم اما خب الان ب نظرم همون 55 خوبه :)))))
هم قدیم :دی

بلی... یعنی اونقدر زشت بودم که میگین :|¿ ای بابا...
ایشالا به 55 برسید عالیه ؛)

آناهیتا 1394/09/02 ساعت 15:31

قبول باشه دخترک :*

خوشبحالت کاش منم یه روزی به همین زودی برم تو وبلاگم بنویسم آخ جووون شدم 52 کیلوووو ^_^
صدساله وقتی میرم رو ترازو یا 49 رو بهم نشون میده یا 50 :| یبارم تازه 48 نشون داد :(


+چقدر امروز من حسرت ملتو خوردم :)))
یکی پست گذاشته بود آخ جون مدرک گرفتم! یکی گفته بود شیرینی پختم, تو م که می گی وزن پر کردم, و من به همتون حسودی کردم :دی
می بینی چه فعالم؟ خسته نباشم :))

خسته نباشی حسوووود:))))) تو از اینایی هستی که می خوری و آخرم هیچی به هیچی:|¿
من تا غذام یه کم زیاد شه تپل میشم.خیلی خیلی راحت و زود... فقط مشکلم اینه کم میتونم بخورم:)

خوبه که خوبی

ممنونم برنا خان:) امید که شمام عالی باشی

روزت قبول مگهان جان جانان:-*
ول کن استادارو،که اگه یونی ته هم بودی میگفتن واقعن که،من تو فلان دانشگاه فلان جا درس خوندم
خجالت نمیکشید انقد تنبلین و ...
تبریک میگم که ارائه تون خوب بوده و بازهم روزه هات قبول عزیزم:-*

مچکرم همسایه جانم :*
واقعا همینن...مهم بابامه که میگه دانشگاها همشون یه آشن:)))) فک نکنی می خواد دلداریم بده ها...
مچکرم مهربونم

مترسک 1394/09/02 ساعت 14:23 http://1matarsak.com/

التماس دعا...
ما هم بابت ذوق کردن شما می‌ذوقیم ^_^

گربان شمااا:)

پریسان 1394/09/02 ساعت 13:39

52 با چ قدی چون تو عکسات ک هیکلت خوب بود ؛)

البته درست بعد نوشتن این پست خودمو وزن کردم دیدم باز برگشتم به 50... :|
با قد 161

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد