مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

زلف بر باد داده...

2ماه نشده موهامو کوتاه کردم، چرا اینقدر بلند شده :| ¿ اینجوری پیش بره سال دیگه باز تا کمرم میرسه... قصد نداشتم کوتاهش کنم ولی داره مجبورم میکنه این کارو بکنم!!! 


+ آقایون چرا اینقدر بد سلیقه ن؟! تمام محارمم گفتن موهای بلندت بهتر بود و این چه بلایی!! بود سر موهات آوردی؟ دایی که نزدیک بود پس بیفته و آب قند دادم بهش تا تونست نگاهم کنه!!!  گفت البته که بانمک و کوچولو شدی ولی واااقعا حیف بود.

+ عاشق اون قسمت از آهنگ حضور اتفاقی چارتارم که میگه شبیه چهره م شدم، کجای کاری...؟ راه میرم و مستاصل هی میخونم شبیه چهره م شدم، کجای کاری... طنین موج و ساحلم خبر نداری... 

+ هی بغض دارم این روزا... 

نظرات 21 + ارسال نظر
ریجکشن 1394/08/24 ساعت 00:14

من جفتش و دوس دارم :|
متاسفانه نمیتونم جفتشو با هم داشته باشم یه یه روز کوتاه باشه موهام یه روز بلند :|
پارسال یه روز بلند شدم رفتم ارایشگاه یکم موهامو کوتا ه کنم نظرم اونجا عوض شد به خانومه گفتم خیلی کوتاه کن خیلی کوتاه کرد :| تو آرایشگاه هم ملت هی میگفتن کوتاه نکن و ... خیلی بلند بود ولی خسته شده بودم مدت ها خیلی بلند بود خب
که کوتاه کردم آقایون اتفاقا گفتن خوبه قیافه ام عوض شده ولی مامان کلی ناراحت شد هی راست میرفت چپ میرفت میگفت حیف موهات چرا کوتاه کردی :|

مو حیف نیست مهم اینه حس خوشگلی بهت بده!
:دی
چه بلند چه کوتاه
ای کااااش امکانش بود یه روز کوتاه باشه یه روز بلند چقدر لذت بخش بودا:)

Mr chapool 1394/08/23 ساعت 14:10 http://chapdas.blogsky.com

خب موی بلند قشنگتره دیگه!
آدم یه دختر داشته باشه با موهای بلند ...
آخ آخ آخ

خدا نصیبت کنه برادر :دی
یعنی از دممممم بی سلیقه این شماها

آناهیتا 1394/08/21 ساعت 20:20

آقایون مثکه کلا موی بلند دوس دارن :))
منم یه بار موهامو 3 سانتی زدم بابام تا یه هفته باهام حرف نمی زد
ولی خب خیلی کیف می ده, آدم دو دقه ای میره حموم میاد, شامپو و ماسک مو ش دیر تموم می شه و اینا ینی صرفه جویی در وقت و هزینه :)))))

البته یه چیز درگوشی م بگم, گاهی اوقات دلم واسه پخش شدن موهام رو بالشم یا دو طرف بافتنشون تنگ می شد...

خوجبجالت مگی:(( موهای من از یه حدی بیشتر رشد نمیکنه:(((

مو کوتاه کردن فقط حسن ش در شست و شوی آسون و جلوگیری کردن از موخره س
من که هروقت موهام رو کوتاه میکنم تا چند روز وقتی خودم رو توی آیینه میبینم عذاب وجدان میگیرم...
ببخشیدا ولی:
اصن مو کوتاه کردن خر است!

هوم 1394/08/20 ساعت 22:17

موی کوتاه خیلی بهتره! البته به هر صورتی نمیاد! من اگه زن گرفتم مجبورش می کنم موهاشو از این مدلای پسرونه بزنه! استکبار! :))

تو عالی هستی:دی
اگه دختر دار شدم میدمش بهت فوقش 30 سال اختلاف سنیتون شه دیگه:| من 8 سال دیگه بچه دار میشم :دی

مجید مویدی 1394/08/20 ساعت 19:34

غم انگیز بود. به خصوص کلمه ی "مستاصل". امیدورام زودی به حال بهتر هجرت کنید رفیق.

... دقیقا معنی واژه ی مستاصل بودم!
و باور کنید از دعای شماست که الان عالیم

نبینم دلت گرفته باشه مگی عزیزم
البته این هوای بارونی هم خیلی بد جور اثر داره ها
موهاتو بذار بلند بشه حیفه معلومه از چهره ت که موی بلند اونم موهای مشکی شما خیلی بهت میاد

حرف بزن

چشم برات می نویسم برنا... حتما حتما
شمام قول بده خوب باشه اوضات

چرا این روزها بغض داری؟

دلم گرفته برنا خان:(

آویشن 1394/08/20 ساعت 15:58 http://dittany.blogsky.com

یکی دیگه از تفاهمات دیگه ی من و تو همین رشد سریع السیر موهامونه
موهای منم خیلی زود بلند میشه.این هفته باید برم کوتاه کنم.به قول یکی از دوستام من هر غذایی میخورم مواد مغذیش فقط جذب موهام میشه واسه همینم انقدر لاغرم

:))) !
من شانس آوردم خیلییی

omid 1394/08/20 ساعت 15:31

بلندد
کوتاه
در کل گفت
ولی موی بلند سخت مراقبتش داشتم ک میگم

شماااام آقایی دیگه
اوووف ...اوووووووففف
موی بلند چی داره اینقد دوس دارین شماها:|¿

omid 1394/08/20 ساعت 14:59

دوستت فوت
شهرم بلدی ک نقطه نقطشو
بهترین جای. شهر میتونست باشه اگه قبرستون نبود ولی حالا بازم گذشتگان هم کیفی میکنن دیگه

هنوز بارون میاد میترسم شهر نشست کنه بره پایین

بلی:( دوستم از دنیا رفته.......
بلدم دیگه:دی ! نیومدن ولی بلدممم نقطه نقطه شو!
تازه از مغازه هایی که برام خرید می کرد کسی و میفرستاد هم خبر دارم:دی
اون وقت تو وبلاگ میبینم کسی نامزد/عشق تبریزی داره ولی خودش هییییچ اطلاعی نداره از تبریز اینقدررر برام عجیبه
یعنی نامزدش هیچی از شهر براش تعریف نمیکنه؟
پس این دختر پسرا که با هم دوست میشن چیا به هم میگن؟!؟!

باران 1394/08/20 ساعت 14:46

چند میگیره دستمزدش خداوکیلی ؟:دی
که اگر کوبیدم اومدم رشت ارزششو داشته باشه!:دی


+ اتفاقا دوست خاله ی منم آرایشگری ماهری است اما نامرد
الان لندن هستش!
تابستونا یکی دو ماه سر میزنه تهران یه ماه هم سر میزنه شهر ما که زادگاهشه!
خاله ام همیشه بهم میگه :
هر وقت عروس شدی فقط تابستون عروس شو!:دی
دختر خاله امم تابستون عروس شد!:دی

شوخی کردم حالااا اونقدر خوب نیست بیای رشت همون تهران خوبه برو خونه خواهر برادر:دی اونجا موهاتو کوتاه بنما عزیزکم
چقدررر بامزه:)))
ایشالا همین تابستون عروس شی اصلا:دی

باران 1394/08/20 ساعت 14:34

زن ،
احساسش را با موهایش نشان می دهد
عاشق که باشد موهایش را رها میکند
غمگین که باشد با کش دارش میزند
با حوصله که باشد میبافد و می آراید
عصبانی که باشد جمعش میکند
و
دلش که بشکند
اولین چیزی که اضافیست
موهایش هستند!

بروس لنسکی


+ منم قراره کوتاهش کنم! البته دیشب از بس به کوتاهی موهام فکر کردم که خوابشو دیدم! ولی آرایشگر خوابمو دوست نداشتم !
ایشش نامرد خیلی کوتاهش کرده بود!
مبارکت باشه!

من کلا حس نداشتم بهش و دلم خاص تر بودن می خواست به همین دلیل کوتاهش کردم!
آرایشگر من خیلی خوبه ولی انگار آمریکاس تا وسط ماه صفر
اگه بخوام یه دستی به روی موهام بکشمم نیست!!
بیا رشت این آرایشگرم اینقدرررز خوبه

سیاهچاله 1394/08/20 ساعت 14:01

واسه پست قبلت می خواستم نظر بزارم.نمیشه:|

چرا نمیشه همینجا بذار تاییدش نمیکنم عزیزم:)

طـ ـودی 1394/08/20 ساعت 13:53

ببین موهات عاااالیـــــــه
اصن به این قضیه حتی یک درصد هم شک نکن
من آدم تعریف الکی نیستم واقعا، جدا موهات خیلی خوبه


بعد اینکه وااااااااای میبینی، رو اعصابه اینقد زود بلند میشن وقتی کوتاه!! :((

لطف داری طودی جونم:*
لو دادی که دیدی موهای کوتاهمو:)))))) بچه ها اینجا ندیدن آخه :دی
والااا خودمم فکر میکنم واقعا جذاب تره اینجوری صورتم ولی امااااان از این آقایون
دقیقاااا چرا اینقدر زود بلند میشه؟! واسه تولدم که 3 ماه دیگه س فکر کنم بتونم ببندمش!!

mahee 1394/08/20 ساعت 13:40

خوش به حالت که رشدشون خوبه! شهریور پارسال موهامو یه سانتی زدم! الان تازه رسیده به لاله گوشم!!

واقعا ماهی ؟!
من موهام کم پشت نیست ولی نازکه تارهای موهام... چون لخت و صافه حس میکنم باید یه کم تقویتش کنم که حتی یه تار موهامم نریزه:|
موهای تو پشتش خوبه؟! پشت مهم تر از رشته(رشد)!:دی

سپیده 1394/08/20 ساعت 13:13

مگهاااااان اشک چرا کوتاه کردی میدادیشون بمن

:دی
آرایشگر گفت موهاتو می خوااااای؟!
گفتم نععع :دی

سیمای 1394/08/20 ساعت 13:08

منم میگم حیف بود
موهاتو دوس داشتم منم
پس بدسلیقه ام منم

بد سلیقه:))) تو هم عین مردا کج سلیقه ای:دی :))))

omid 1394/08/20 ساعت 13:07

من دارم از دریای کرمان نظر میزارم
یک هزارم شهرای دیگه بارون نیومده ولی الان کرمانو آب میبره .خوبی بدی دیدین حلال کنین

سلام ... یه شنایی بکن جای منم:دی
خودتو به گبرستون برسون اونی که اون بالا بالاهااااس اونجا آب نمیگیره!
واسه دوست منم که از دنیا رفت فاتحه بخونین اینقدر دوس دارم یه بار بیام سر خااکش:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد