مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ایمیل به lvl4r2i@yahoo.com

دوست ندارم آدرسمو عوض کنم و از طرفی واقعا راحت نیستم که بنویسم، ننوشتنشم آزارم میده. پس تصمیمم رو گرفتم و خانوما رمز دریافت می کنن در صورت تمایل. 

پست بعدی کاملا شخصی و دل نوشته ست، مایل نیستم قضاوت بشم درباره ش پس  کامنت دونیش رو می بندم.


+ امیدوارم از چشمتون نیفتم و هزار بار به این فکر کردم که پست رو پاک کنم و خودمو خلاص کنم. اما این کارو نکردم ... 

تنها انتظارم ازتون قضاوت نکردنه. 


+ آقایون گرامی وبلاگ من تعدادشون خیلی زیاده به خصوص خاموش ها که اصلا کم نیستن، تعدادی ایمیل داشتم از آقایون که طلب رمز کرده بودن، آقایون عزیز، این اصلا مساله ای نیست که خانومانه باشه و عیب باشه شنیدنش براتون. اما میدونم از حوصله تون خارجه و نمی خوامم ذهنتون درگیر مساله ای بشه که شاید هیچ وقت باهاش مواجه نشین. خلاصه من رو ببخشید :) 

نظرات 27 + ارسال نظر
بنفش 1394/08/25 ساعت 23:22 http://dancelife.blogsky.com/

مگی جون منم دریاب و رمز بده بووس

چشم عزیزم

ریجکشن 1394/08/24 ساعت 00:28

میشه به منم رمز بدی؟
متچکرم

بلی عزیزکم

رویا 1394/08/23 ساعت 21:33

مگی میدونم از دستم شاکی میشی ولی این ایمیل منه اونو اشتباه دادم آقا

رویا 1394/08/23 ساعت 18:09

اینم ایمیلم عزیزم
راستی مگی جان منو از دعای وقت افطارت فراموش نکنی
ان شاالله که قبول باشه و حاجت روا بشی عزیزم

ممنونم عزیزم
محتاج دعاییم بانو...واقعا

homa 1394/08/23 ساعت 11:14

رمز به منم میدی لطفا

بله عزیزم :) ممنون که ایمیل گذاشتید.

سلام مگهان جون
رمز بمنم تعلق میگیره عزیزم!؟

سلام عزیزم
ایمیل کو ؟ :) چیز مهمی نیست بخدا فقط ایمیل بدید من اینترنتم خیلی ضعیفه و سخت وبلاگ باز میشه برام
شرمنده

سلام مگی
منم رمز

ایییی میل :*

Maryam 1394/08/21 ساعت 18:02

مگی خانوم من از وبلاگ ماهی عزیز اومدم و البته خواننده تازه شما ،به صلاح خودتون اکه صلاح دونستین رمز بدین،متشکرم

سلام عزیزم
خیلی خوش اومدی

آسمان 1394/08/21 ساعت 12:52 http://aseman9.blogsky.com

میشود منم رمز عایا؟:)

ایمیل لطفا. بله میشه

به منم رمز میدی ایا؟پلیز

پست بعدی؟!!!!منظورتون از بعدی همون قبلیِ دیگه، آره؟!
کامنت دونی ای رو هم نبستید که!

مطهره 1394/08/20 ساعت 23:47 http://aban19.blogfa.com

ببخشید آدرس ُ یادم رفت اصن !

:دی

مگی رمز به منم میدی ؟

بعلههههه

منم میتونم رمز داشته باشم مگهان؟

آره گل

همراز 1394/08/20 ساعت 22:10 http://hamraaz.blog.ir

اگه امکانش هست به منم رمز بده،مرسی :)

چشم

مجید مویدی 1394/08/20 ساعت 19:37

فک می کنم این کار عاقلانه باشه و درست.
خیلی وقتا رو به رو شدن و سر و کله زدن با این قضاوت شدن ها فقط انرژی آدم رو تحلیل می بره و به بیراه می کشونه. خوبه که از قبل جلوی این دور باطل رو بگیریم.
آفرین

مطهره 1394/08/20 ساعت 19:35

سلام ! منم رمز !

کو آدرس عزیزکم؟

به منم رمز میدی عایا؟

حتما

سپیده مشهدی 1394/08/20 ساعت 17:05

من معمولا واسه درخواست رمز از دوستام...میرم در خونه هاشون با دعوا میگیرم ازشون...
بیام در خونتون یا میدی رمزو؟هاااااااااااااااااااااااااااا

:))))))))) عزیزمی! راااستی شنیدم رییس دومادتون عوض شده
یه آگای ترکی اومدن فک کنم. خبر داری؟!

مهتا 1394/08/20 ساعت 13:51

سلام،یک عدد خواننده تقریبا خاموشم.خوشحال میشم رمز داشته باشم در صورت صلاحدیدتون

سلام بانوی خاموش ؛) باشد که زین پس خاموش نباشیددد:)) هاها

بهسا 1394/08/20 ساعت 13:38

من رسما کچل شدم از دست رمزای تو!
خب مادر جان یکی بذار و دیگه عوضش نکن یا یه دونه مخصوص خانما بذار
خودتم که تا هر دفه بهت نگیم که نمی گی رمزو! خب به دوستات بده دیگه رمزت را دخترم!
پ.ن: الان معلوم بود چقد شاکیم؟؟؟؟
قاطی ام امروز زورم به باعث و بانیش نرسید! گیردادم به تو
ولی خدایی اینکارو نکن هی!!!!

واااای من شرمنده ام!!! شرررمنده

مروئه 1394/08/20 ساعت 12:48

مگی جون منو یادت نرها ایمیلم هم که داری

چشم عزیزممم:) :*

ننه ایمیل فرستادم برات. رمز پیلیز

صدف 1394/08/20 ساعت 11:47 http://sadaf59.persianblog.ir/

سلام
همیشه خاموش میخونمت
خوشحال میشم رمزتو بدی

سیمای 1394/08/20 ساعت 10:08

رمز میخوام

شیما 1394/08/20 ساعت 09:02 http://man-bi-to.blogsky.com/

سلام
رمز رو می دی لطفاً؟

نوشتن رو کنار نزار مگهان :)
بنویس حتی رمزی

سعی می کنم...
یه جورایی حس میکنم جو سنگین شده باز...اما نباید اهمیت بدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد