مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

امروز کتابخونه بودم.

هر روز میرم کتابخونه و حداقل نیم ساعت به مطالعه ی غیر درسیم میرسم و چقدر کیف میده. 

کتابخونه ی کوچولوی ما ظاهرش نشون نمیده، اما توش پره از کتابای دوس داشتنی مگهان!

نظرات 12 + ارسال نظر
مرد حافظه 1394/08/21 ساعت 14:20

درود بر شایستگان
احوالات؟
مسی مسی ما هم خوبیم
پست های اخیرت رو خوندم
خیلی خوبه که کتاب غیر درسی هم میخونی.
به یادت هستم.
التماس دعا

به به
آقاای حافظه :)
خیلی خوش اومدین. کتاب کاملا کاملاااا غیر درسی ؛) مگه درسم می خونه اصلا مگی ؟!

چشم،الان اگه دوس داری بهت معرفی کنم یک دو کتابو،وقت داری؟ بهمم بگو چه موضوعات و سبکی رو بیشتر میدوستی. فلن که دربدر دنبالشم:) پیداش کردم پیغامتو بهش میرسونم:)

منم قبلنا زیاد نمیخوندم ولی یک دوبار کتابایی خوندم که باعث شد سنسور عشق به کتابم روشن شه:) دوستامم همه که نه،یک دوتاشون وقتی می دیدن من با علاقه کتاب میخونم ترغیب شدن و الان هرکتابی بخونم به اونهام معرفی میکنم:)

چه جالب
موفق باشی و موقعی که لذت میبری یاد منم بیفت
راستی اونو ندارم بوخودا و به منم نمیده اگه به شماها بده :))))) اگه گیرت اومد به منم بده

omid 1394/08/19 ساعت 13:11

وقت تمرین خط ندارم وگرنه علاقه دارم فراوان ،خخیلی هم ب این افراد جذب میشم عین خودتون
دنبال کتاب مناسبم نگشتم تا الان

چقد حیف...
بد تر از من بی وقتین پس:(
جدی؟!
من کلا خطم معمولی رو به خوبه (به گفته ی دوستان)ولی دلم می خواد از نظر خودمم خوب باشه
پدربزرگ من عمران خونده بود و خطاط بود و عاشق هنر
از اون پدربزرگ این نوه آخه؟ مایه ی شرمم

دلم میخاد کتابخونه های کوچولو و شخصی ادمارو بشینم از اول تا اخر سرچ کنمو کتابارو بخونم.اونوخ با وجود منو تو کی میگه سرانه مطالعه در کشور پایین اومده؟ خط من چطوره حالا

منم همینجوریم:دی
ولی کم تنبل نیستم... خب ببین خودت اصلا خیلی کتابخون
نگاه کن دوستات در ماه چند صفحه کتاب می خونن؟!
هیچی...جوابش هیچیه! این فاجعه ست...
منظورم این بود که بعد یه مدت رفت و آمد و هم نشینی با طرف حدس میزنم نه از پشت وبلاگ

سپیده مشهدی 1394/08/19 ساعت 09:12

به به
چه کتاب قشنگی
چه خط زیبائی
چه خودکار خوشرنگی

من فقط قشنگی تو این عکس میبینم

بیا پست بی محتوا، البته واسه خودم خاطره انگیز!!! و عکس داااار برای تو :دی

مترسک 1394/08/19 ساعت 01:38 http://1matarsak.com/

چه باعشق ^_^

هوووم:)

omid 1394/08/19 ساعت 01:07

خط منو ندیدین تازه خط من بین پسرای رشتمون یادمه خوب بود بقیه ی سری میخی نوین بود یکی لاتین بروز زده و...تازه من خودم میخی بودم
خوبه همینم ک مشخصه یکمیش

آخی... من به شدت رو خط نقطه ضعف دارم. یعنی از آدمای خوش خط خوشم میاد بسیار زیاد:دی
و معمولاااا از شخصیت آدما حدس میزنم خط خوبی دارن یا نه
یه کتاب بخر خوش بنویس کلی احساس مفید بودن بهت میده پسر!
منم باید این کارو بکنم ولی نه الان بعد از اتمام درسم

آویشن 1394/08/19 ساعت 00:58

+دانشکده پایین بودیم باز میرفتم کتابخونه ولی الان که برگشتیم دانشکده خودمون اونجا هنوز کتابخونه رو دایر نکردن.
+اون لوگو اسمت رو عکس من و کشته

کتابخووونه دایر نکردن؟! من کلا میام دانشگاه برای کتابخونه:دی
اصلا یه حس خوبی میده بهم نشستن وسط کتابااا آویش
بیماری عشق به کتاب دارم!!!
+ یه مدت همه ش لوگو داشتن، یه چیزی شد یادم اومد باز لوگو بزنم!

علی 1394/08/18 ساعت 23:36

مهم ترین زبان ها در این دسته اند. من حتم داشتم شما بسیار فرد بدخطی هستی
رشته تون زبان بود آره؟

:| من خیلی کیفیت رو آوردم پایین خطم مشخص نباشه!اینقدر مشخصه؟ یا خداااا
نه زبان نمی خونم:دی کارشناسی زبان بودم

omid 1394/08/18 ساعت 22:39

چ خطی

خطمم الان معلومه مگه ؟!
این نت برداریه که خطمم توش بده ها:دی

omid 1394/08/18 ساعت 22:37

من بلاگفا وب داشتم
ی سری پستا ک حذف شد بقیه رو هم دیگه خودم پاک کردم چند مدت پیش
دیگه وبی ندارم ی جوری تعلق ب بلاگفام مونده ولی میترسم ازش دوستی هم ندارم دیگه همه رفتن ب غیر یکی دوتا اونجا و.... و.... و....

تازه دست من واسه نوشتن خیلی خوبب نیس تو این دوره زمانی هیچ روزمرگی هم ندارم ک بخوام بنویسم ک وب بزنم
با خوندن شما ی سری آدمهای دیگه ک کمن خیلی مثل همیشه اغلب هم خاموشم همه جا
چقدر نوشتم
دانشکده ما هم ی کتابخونه کوچیک اغلب خلوت داشت جای دنجی بود یادش بخیر

چه حیف شد...
همه برای من خوندنی هستن ...یکی از جذابیت ها میتونست این باشه که ببینم روزمرگی های یک آقا چطوره... فرقش با روزمرگی خانومانه چیه:)
چقدر جالب چقدر دوست دارم همه ی دانشگاهای ایران رو ببینم! یکی از آرزوهای جدیدم اینه که برم دانشگاه های شهر های مختلف رو ببینم
یادش بخیر
+ در ضمن کامنت هاتون خیلی خوندنیه بی شک پست هاتون هم همینطور خواهد بود. دوست های جدید پیدا خواهی کرد پسر:) شادزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد